MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Ik vertrouw Unknown en Wauter voor geen haar

En degenen die niet op Suus willen stemmen omdat het een vrouw is vind ik eigenlijk ook een beetje verdacht, is wel een mooi excuus om haar te beschermen

Ik vertrouw Unknown en Wauter voor geen haar

En degenen die niet op Suus willen stemmen omdat het een vrouw is vind ik eigenlijk ook een beetje verdacht, is wel een mooi excuus om haar te beschermen

Bullshit, volgens mij was jij degene die gister niet op SuuS stemde toch? En nu ga je anderen ervan beschuldigen dat ze haar beschermde? Stong ignorance.

Of je mij vertrouwt maakt niet uit. Wauter staat inderdaad ook op mijn lijst van 7, dus indien jij het niet bent blijven er 6 over. Ben ik in ieder geval een stap dichterbij.

Bullshit, volgens mij was jij degene die gister niet op SuuS stemde toch? En nu ga je anderen ervan beschuldigen dat ze haar beschermde? Stong ignorance.

Of je mij vertrouwt maakt niet uit. Wauter staat inderdaad ook op mijn lijst van 7, dus indien jij het niet bent blijven er 6 over. Ben ik in ieder geval een stap dichterbij.

Omdat ik ervan overtuigd was dat Diaephi slecht was. Wat een bullshit vertel jij allemaal man, ik kan even niet volgen ? Ik heb alleen gezegd dat HILLR cult bleek te zijn en zij Suus opvallend beschermde gisteren ...

Het zou wel geniaal zijn van de cults om met zo'n excuus de wolf te kunnen beschermen "ik stem niet op Suus omdat ze een vrouw is" ik beschuldig niemand, ik vind dat alleen een beetje verdacht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Ja, lach maar, beter onderbouw je je stem eens even, in andere games heb je altijd een ellenlange uitleg klaar en nu stem je gewoon mee tegen mij, seems legit

Verdacht dat er behalve de wolf niemand ingaat op mijn argumenten over zowel de diaephi situatie dat niet oplossen beter is en dat fabula in het zelfde kamp/ of wolf is :(

Ok, ik weet genoeg nu, speel me er maar uit, hopelijk wordt het voor de rest ook duidelijk dan, dan ben ik er niet voor niets uit gegaan

Misschien dat ik nog switch man.;)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Verdacht dat er behalve de wolf niemand ingaat op mijn argumenten over zowel de diaephi situatie dat niet oplossen beter is en dat fabula in het zelfde kamp/ of wolf is :(

Noem je mij nou de wolf? Want ik ben volgens mij de enige die in is gegaan op de situatie van Diaephi.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ik ben nu weg..

Wil best nog switchen naar Wauter? Maar zie Wauter niet als wolf gezien Hill de kill was.

Misschien dat ik nog switch man.;)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Noem je mij nou de wolf? Want ik ben volgens mij de enige die in is gegaan op de situatie van Diaephi.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ik ben nu weg..

Wil best nog switchen naar Wauter? Maar zie Wauter niet als wolf gezien Hill de kill was.

Dan is Sanca het ook niet. Wauter zou zeker een cult kunnen zijn. Durf best op hem te gaan.

Zijn er überhaubt hints uit het verhaal opgelost of is het gewoon weer beetje gokken?

Wow lange dag gehad maar weer helemaal bijgelezen. Ideaal dat de wolf er direct een cult uitvist de eerste nacht:D.
Uit de postgeschiedenis van Hillr kan ik niet veel opmaken behalve dat ze erg haar best deed Suus uit de schijnwerpers te houden. Suus heeft echter wel gehint naar haar rol maar dat slaat nergens op daar wil ik wel op stemmen...

'T lijkt me sowieso wel zaak om het raadsel op te lossen zodat Diaephi niet als een loose cannon rond kan moorden vannacht. De kans dat hij er een cult of wolf uitpakt is iets van 1 op 7 ofzoiets.

Tot zover zit ik een beetje tussen alley cat en misschien toch wel Suus in. Uit het laatste verhaal heb ik mogelijk iets tegen Alley cat gevonden maar ik heb nog geen idee of dit naar een goede of slechte rol hint. Gezien er net een cult opgegeten is lijkt het me misschien ook wel sterk dat Jorgy naar een cult gaat hinten.

Laatst bewerkt:

Op beide is reeds ingegaan. Unknown heeft uitgelegd dat Diaephi niet oplossen een risico blijft. En de post waarin HillR zegt dat ze het eens is met mijn bewering dat de eerste ronde vaak gokken is, is wel een vrij magere argumentatie om iemand te beschuldigen van wolf/cult te zijn.

Nu, bij Diaephi schat ik de kans wel vrij groot in dat de oplossing niet geraden gaat worden, dus de toekomst zal dan wel uitwijzen of een Diaephi met zulke krachten positief of negatief uitdraait ;).

Anusridder

Volgens mij is Wauter niet de wolf maar ik vind hem deze game compleet anders spelen dan ik van hem gewend ben, volgens mij ook de 1ste keer dat ik hem zie stemmen zonder zijn stem te onderbouwen

50-50 kans of Diaephi slecht of goed gaat zijn, hij weet toch maar evenveel als de rest van ons, het is niet zo dat hij er met zn magische zombie krachten ineens meer inzichten krijgt ofzo

waar gaf suus eigenlijk een tip naar haar rol? moet ik vast overheen gelezen hebben (of de tip moet te goed zijn geweest)

waar gaf suus eigenlijk een tip naar haar rol? moet ik vast overheen gelezen hebben (of de tip moet te goed zijn geweest)

Ik heb haar postgeschiedenis eens overlopen en niet meteen iets terug gevonden, heb dat hier ook al neergezet maar daar werd niet op gereageerd

Terug
Naar boven