XXL Nutrition

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Ik wil geen stem,zetten op de wolfzombie aangezien er dan 2 goede burgers uitgaan en,ik daffy vertrouw als speler die aan de hand van het spelverloop goede kills kan maken.

Snap dan ook niet zo goed dat we op de oplossing ervan willen stemmen. Erg verdacht.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Daar ben ik het wel mee eens.

Ik heb nog niet echt iets nuttigs te melden. De hints zie ik niet zo goed nog.
Vind unknown zijn stem op SuuS, en diaephi die volgt, wel wat merkwaardig.

een cult die het met je eens is lijkt me wel een hele goede hint naar je toe ..

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Verbaast me dat remi en alley dit nog niet gezien hebben imo

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Abbo was verwijderd dus maar weer in :$

Is er al een stemming opgang gekomen?
Ik wil wel keihard meegaan op Sanca

The SuuS train has left the station?

Is er al een stemming opgang gekomen?
Ik wil wel keihard meegaan op Sanca

En waarom ? Spring je ook lekker mee op de cult trein ? Lekker wel dat de aanzet is gegeven door een burger, dan kunnen jullie lekker onopvallend mee erop maar ik heb jullie wel door !

Seffes mijn stem eens deftig herzien

Ik heb geen idee. Dan ook maar Sanca

Moet je anaalridder dik gedrukt vermelden? Bij deze dan.

Dat gaat wel heel gemakkelijk allemaal ineens op sanca :roflol:

Ik word wel echt goed genegeerd xD

Wil ook wel weer meegaan op Suus.

Wil anus ook wel veranderen in Anaalridder als jullie zeggen dat dat beter is :)

Suus is safe

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Snap dan ook niet zo goed dat we op de oplossing ervan willen stemmen. Erg verdacht.

Uitleg hiervoor heb ik al een paar pagina's terug gegeven, zal nogmaals voor je quote moment.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Onzin, het is gewoon gevaarlijk om Diaephi wolf te laten worden.
Hij kan nu wel stoer roepen van 'ik dood een vult' maar indien Diapehi zich professuoneel opstelt dan zal hij zich moeten aanpassen aan de rol die hij heeft. Dwz hij zal doen wat er van hem verwacht wordt en een burger moeten doden. Jorgybiy zal dat ook van hem verlangen.
Uiteraard kan Diaephi denken van 'ja maar dan dood ik toch alsnog degene waarvan ik denk dat hij cukt is, maar zeg ik tegen Jorgyboy dat ik oprecht denk dat het een burger is'. Dit zal idd niet voor Jorgy te controleren zijn, maar zal wel een kinderachtige zet van Diaephi en indien we het zo gaan spelen mag ie er van mij sowieso uit.

Je moet namelijk spelen naar de rol die je gekregen hebt, of je het daar nou mee eens bent of niet. Indien mensen gaan functioneren, anders dan waarvoor de rol is bedoelt, kunnen we net zo goed kappen met dit spel.

Ik word wel echt goed genegeerd xD

zie hierboven

Suus is safe

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Uitleg hiervoor heb ik al een paar pagina's terug gegeven, zal nogmaals voor je quote moment.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

zie hierboven

ik had al opgemaakt dat suus goed is, doelde meer op het feit dat hillr verkapte hints gaf over haar cult zijn tegenover fabula

ik had al opgemaakt dat suus goed is, doelde meer op het feit dat hillr verkapte hints gaf over haar cult zijn tegenover fabula

Niet gzn, zou helpen indien je quote.

Maargoed ik blijf in ieder geval op Sanca. Ik heb inmiddels iedereen doorgestreept waarvan ik denk dat degene bij de goede kant behoort en hou er inmiddels 7 over waaronder Sanca dus zie geen reden om te switchen.

Even ter interesse. Wie heeft er Jorgy allemaal 2 maal karma gegeven?

Terug
Naar boven