MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 29: When Night Falls

Verdorie FabulaActaEst, ik spel steeds jouw frickin' naam volledig en jij vindt die 3 getalletjes al te veel:D

ze zei dat Remi naar de dokter moest voor een magisch toverdrankje om zijn buikpijn te laten overgaan... Of we dat direct moeten geloven weet ik niet want het heeft haar wel mooi gered en Hillr deed veel moeite om Suus erin te houden... Aan de andere kant niemand heeft haar tegengesproken dus de kans is misschien iets te groot om te wagen.

Opzich wil ik hier best in meegaan om zo Suus te beschermen maar ik weet niet wat zwaarder moet wegen. Het feit dat Suus mogelijk die belangrijke rol heeft of het feit dat Hillr erg haar best deed haar te verdedigen. Toen ze zag dat Diaephi slachtoffer ging worden stemde ze denk ik expres random op Unknown zodat het niet te erg zou opvallen dat er een mogelijk cult treintje op Diaephi zat.

.

Lloyd en unknown gingen vooral pas op Fabu toen Suus met haar zogenaamde wolf naar buitenkwam.... Nu ze weten dat ik de heks ben lijkt me dat deze spelers hun stem nog wel willen wijzigen gezien dit normaal gesproken wel slimme spelers zijn.

Contradict much?

Pls go Jaap Ja :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

't hoeft niet voorbij te zijn, misschien kunnen we 't nog op tijd bij draaien en zo fabu erin houden...

:rolleyes:

Ik snap er geen reet meer van maar ik vind het best aannemelijk dat suus de boel in het ootje neemt en cult is.

Bij deze bied ik Suus, indien ik fout zit, goedmaak coïtus en m'n excusses aan.

SuuS141

Ik snap er geen reet meer van maar ik vind het best aannemelijk dat suus de boel in het ootje neemt en cult is.

SuuS141

Ik snap ook niet waarom ze zonder nadenken wordt geloofd.

SuuS141

Hoop voor je dat je cult bent, srs.

Ik hoop voor hem van niet anders had hij wel suus gestemd de vorige ronde. Hij heeft juist zijn ogen geopend, nu jij nog...

Geef is een reactie op onderstaande ;)
Ben benieuwd naar je creativiteit, srs.

ze zei dat Remi naar de dokter moest voor een magisch toverdrankje om zijn buikpijn te laten overgaan... Of we dat direct moeten geloven weet ik niet want het heeft haar wel mooi gered en Hillr deed veel moeite om Suus erin te houden... Aan de andere kant niemand heeft haar tegengesproken dus de kans is misschien iets te groot om te wagen.

Opzich wil ik hier best in meegaan om zo Suus te beschermen maar ik weet niet wat zwaarder moet wegen. Het feit dat Suus mogelijk die belangrijke rol heeft of het feit dat Hillr erg haar best deed haar te verdedigen. Toen ze zag dat Diaephi slachtoffer ging worden stemde ze denk ik expres random op Unknown zodat het niet te erg zou opvallen dat er een mogelijk cult treintje op Diaephi zat.

.

Lloyd en unknown gingen vooral pas op Fabu toen Suus met haar zogenaamde wolf naar buitenkwam.... Nu ze weten dat ik de heks ben lijkt me dat deze spelers hun stem nog wel willen wijzigen gezien dit normaal gesproken wel slimme spelers zijn.

Contradict much?

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Dat zouden dan al drie cults moeten zijn + de dode HillR. Hoeveel cults zijn er eigenlijk?

Geen idee hield rekening met 3 cults en 1 leugenaar.

Geef is een reactie op onderstaande ;)
Ben benieuwd naar je creativiteit, srs.

Contradict much?

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Geen idee hield rekening met 3 cults en 1 leugenaar.

Sterk detective werk man, jij bent dus ook duidelijk door en door slecht. Dat je zelfs de moeite neemt mijn posts zo aan te passen dat het lijkt alsof ik suus bescherm:rolleyes:

Sterk detective werk man, jij bent dus ook duidelijk door en door slecht. Dat je zelfs de moeite neemt mijn posts zo aan te passen dat het lijkt alsof ik suus bescherm:rolleyes:

Je gaat nu voor t gemak voorbij aan t feit dat Remi in eerste instantie de stemming op mij juist op gang hielp?
En nu zou hij dus door en door slecht zijn?
Kom op, je weet zelf toch ook dat dat onzin is?

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Jammer dat jij niet je licht kan laten schijnen man waar jij bent geweest vannacht, dan zou deze stemming nu compleet anders verlopen....

lees alsjeblieft al mijn posts van gisteren xd waarin ik de misstap van Hillr die cult bleek re zijn al op de 2e dag onder het volk breng xD

Je gaat nu voor t gemak voorbij aan t feit dat Remi in eerste instantie de stemming op mij juist op gang hielp?
En nu zou hij dus door en door slecht zijn?
Kom op, je weet zelf toch ook dat dat onzin is?

Is toch een meesterzet... Jou verdacht maken en jou op die manier positioneren en lanceren in een heksenrol. Vervolgens kan Remi het mastermind dat ie is hints oplossen naar goede rollen (gezien Hillr eruit ging zullen er vooral hints naar goede rollen in de verhalen zitten) en op die manier kunnen jullie de jager eruit knikkeren.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

lees alsjeblieft al mijn posts van gisteren xd waarin ik de misstap van Hillr die cult bleek re zijn al op de 2e dag onder het volk breng xD

jij heet Loyd, jou neem ik niet serieus.

Nog 5 minuten :cool:

:roflol: is het omdat ik zwart ben? :(

Vind er weinig leven inzitten zo tegen het einde... Ik blijf bij mijn stem :)

Terug
Naar boven