Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Wat is dat tegenwoordig dat iedereen maar een sociaal leven moet hebben? Doe normaal! Blijf lekker eenzaam binnen zoals het hoort.

Alsof het niet samen kan

Ben op tijd terug voor het spel hoor :D

Kom maar op hoor :D Maar eerst nog even van het zonnetje genieten

• Topic Starter Topic Starter
De rollen zullen vandaag verzonden worden.

Iedereen ready?

bring it on :D

We wachten even tot 14.00 uur, dan is de inschrijftermijn verstreken. We gaan de rollen at randon verdelen en het startverhaal zal geschreven worden.

Bij deze de expliciete vermelding dat al in het startverhaal hint(s) geïntegreerd zullen zijn. We hopen zo het willekeurig stemmen de eerste dag te verminderen.

Tot strakjes!!

Heeft iemand IMBA een pm gestuurd?

Zo niet dan zou ik hem er gewoon maar bij zetten en dat nog even doen. Hij heeft volgens mij nog nooit een game gemist.

jeejeeejeeeee

We wachten even tot 14.00 uur, dan is de inschrijftermijn verstreken. We gaan de rollen at randon verdelen en het startverhaal zal geschreven worden.

Bij deze de expliciete vermelding dat al in het startverhaal hint(s) geïntegreerd zullen zijn. We hopen zo het willekeurig stemmen de eerste dag te verminderen.

Tot strakjes!!

Geen discussie dus over het feit of er al dan niet hints in het startverhaal zitten.

nog geen rol :sad:

Hoop dat ik wolfje mag zijn :D

Heb m'n kladblokje hoor!

Alle rollen zijn verzonden. Indien je geen rol hebt gekregen, gelieve mij dan even te PM'en en dan kijk ik het na.

Morgenvroeg om 10u start de game. Het openingsverhaal wordt momenteel geschreven door Nicky en zal binnenkort online komen. Zoals reeds vermeld, zullen er hints in staan. Dit moet ervoor zorgen dat dag 1 minder willekeurig wordt.

Indien er vragen zijn, mag je ze altijd PM'en of hier in het topic stellen. Indien er geen antwoord op komt, betekent dat dat we er geen antwoord op kunnen geven zonder het spel op één of andere manier te beïnvloeden. We zullen dan ook ten allen tijde proberen ons zo afzijdig mogelijk te houden.

Indien je rol nood heeft aan PM's, verstuur je deze naar JORGYBOY. PM's naar NICKY worden NIET beantwoord. Als er toch eens een avond/ochtend is waarbij hij niet online kan zijn, zal dit op voorhand duidelijk gemaakt worden. Lees het topic dus steeds goed na.

Voila, dat is alles, denk ik.

Wens ik jullie allemaal veel plezier bij deze.

Let the game begin!

jigsaw.gif

Heeeeel veel succes en plezier allemaal!!!

Startverhaal

De twee rivaliserende sambascholen, Porta de Pedra en Beija-Floris zijn ieder op hun eigen manier bezig met de voorbereidingen voor het carnaval. De laatste handen worden gelegd aan de kostuums en zoals ieder jaar overtreffen de kosten weer de verwachtingen. Gelukkig hebben de financierders, Goldberg voor Porta de Pedra en Alley Cat voor Beija-Floris, daar al op gerekend. Zij kennen de klappen van de zweep inmiddels.

Achter de schermen heeft de vredespolitie het er dan ook druk mee. LM en Sanca gaan met hun escader door de favela’s. Jaja, vrouwelijke politieagenten worden ingezet om de Braziliaanse machocultuur proberen te verbreken. Voordat ze überhaupt naar binnengaan worden ze al opgewacht door RockofAges. Tremendes, FabulaActaEst, LLoydatoni, Origineel en Sanca zijn inmiddels al lang weer verdwenen uit de favela, maar niet zonder onderling te ruziën over wie de brute moord veroorzaakt zou hebben.

RockofAges had de vredespolitie al van verre zien aankomen en je kunt wel raden waarom hij LM en Sanca opvangt. Hij wijst hen op de gevonden halve man waar net over gestruikeld was. LM en Sanca knikken, ze weten dat de daders allang gevlucht zijn en dat ze van de favelabewoners geen informatie hoeven te verwachten……wie zou hen toch kunnen helpen?

Als ze klaar zijn met het voor de vorm verzamelen van bewijsmateriaal en aanwijzingen en vermoeid de favela weer naar buiten stappen, worden ze argwanend bekeken door Wauter, Alley Cat en Punjab. De vredesagenten lopen de zanderige straten van Rio op richting het centrum als plots Jimboo schichtig voorbij schiet. Hij duwt met tegenzin een briefje in de hand van LM met daarop de tekst: ”de kolibrie, de kolibrie, wij zorgen dat hij niet vliegen kan”.

Terug
Naar boven