FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er moet wel op gelet worden dat achievements het normale verloop van het spel niet mogen verstoren. Een achievement voor actiefste poster zou bv gespam kunnen veroorzaken.Misschien na elke game een stemming over wie de beste speler was?

Allemaal leuk en aardig maar je maakt het alleen voor dit selecte groepje wees je daar van bewust. Vind het lullig als je er zoveel werk insteekt en straks blijkt dat je conform de regels geen links/reclame voor een andere website hier mag maken.
Dat is ook een beetje het idee erachter, buiten enkel vanalles automatiseren. Op die manier komen we misschien aan nieuwe actieve spelers, via vrienden van mensen die nu al meespelen enzo.Allemaal leuk en aardig maar je maakt het alleen voor dit selecte groepje wees je daar van bewust. Vind het lullig als je er zoveel werk insteekt en straks blijkt dat je conform de regels geen links/reclame voor een andere website hier mag maken.
Er staat geen enkele filter op de site die er voor zorgt dat enkel DBB leden kunnen meespelenDat is ook een beetje het idee erachter, buiten enkel vanalles automatiseren. Op die manier komen we misschien aan nieuwe actieve spelers, via vrienden van mensen die nu al meespelen enzo.
Gewoon een link posten in dit topic is dus verboden?
En een link in mijn sig? Zoals jij er ook eentje hebt?![]()