Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Klinkt plezant Wauter :D.

Lost, en vrijmetselaars beide tof

Starten dan maar :)

De basis van mijn site is gemaakt en het grootste deel van het scherm dat je te zien krijgt voor een spel gestart is, is klaar.
Volgende stap: de opstart van het spel (rollen verdelen) en alles wat gebeurt tijdens het spel zelf (dat is dan vooral het forum, het stemmen, en het verwerken van de stemmen). Dus wel nog wat werk :)
De opmaak kan ook nog wel verbeterd worden, maar daar ben ik niet erg sterk in :p

Iedereen zal een spel kunnen maken, op voorwaarde dat die persoon niet reeds in een lopend spel zit of al een ander spel heeft gemaakt dat nog niet afgelopen is. Je kan als moderator de gewenste rollen aanvinken en eventueel een andere naam geven (zoals in de afbeelding hieronder gebeurd is voor citizen en hunter). Er zal bij elk spel een topic horen, plus een cult-topic dat uiteraard enkel gezien kan worden door cults. Er komen nog grafiekjes om de stemming van die dag te tonen en nog van die dingen... Gaat mooi worden als het klaar is :)

Preview van het pre-game scherm:

21j3bjs.png

Echt heel nice dat je daar zoveel tijd in wil steken Woopy, respect!

We gaan wel nog telkens een afzonderlijk topic moeten aanmaken op DBB om karma te kunnen schooien :D.

• Topic Starter Topic Starter
Netjes, Woopy! Kijk er naar uit om het te gebruiken!

Ziet er vet uit Woopy.

Ik ga misschien achievements toevoegen die verdeeld worden op het eind van het spel. Als je naar iemand's profielpagina gaat, kan je die dan zien. Verder ben je er niets mee :p
Voorbeelden:
- achievement voor iemand die vanaf zijn eerste stem op de wolf stemt
- achievement "confused citizen" voor een burger die het hele spel door op mede-burgers stemt
- achievement voor iemand die als enige overblijft op het eind van het spel

Alle ideetjes zijn welkom :) Er moet wel op gelet worden dat achievements het normale verloop van het spel niet mogen verstoren. Een achievement voor actiefste poster zou bv gespam kunnen veroorzaken.

Een wolf die alleen burgers eet ?

Misschien na elke game een stemming over wie de beste speler was?

Allemaal leuk en aardig maar je maakt het alleen voor dit selecte groepje wees je daar van bewust. Vind het lullig als je er zoveel werk insteekt en straks blijkt dat je conform de regels geen links/reclame voor een andere website hier mag maken.

Allemaal leuk en aardig maar je maakt het alleen voor dit selecte groepje wees je daar van bewust. Vind het lullig als je er zoveel werk insteekt en straks blijkt dat je conform de regels geen links/reclame voor een andere website hier mag maken.

Er staat geen enkele filter op de site die er voor zorgt dat enkel DBB leden kunnen meespelen :) Dat is ook een beetje het idee erachter, buiten enkel vanalles automatiseren. Op die manier komen we misschien aan nieuwe actieve spelers, via vrienden van mensen die nu al meespelen enzo.

Gewoon een link posten in dit topic is dus verboden?

En een link in mijn sig? Zoals jij er ook eentje hebt? :D

Achja, dan post ik een link in het topic en krijg ik een kaart of een weekban ofzo, zal me boeien :)

En dan nog is het me zelf vooral te doen om mijn html, css, javascript en php kennis eens wat te vernieuwen (was nodig :p), dus zelfs als niemand de site gebruikt, heb ik dat toch nog :)

Terug
Naar boven