AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Klopt. Ik wist dat het heel erg nipt ging worden. Een dagje langer in het spel, en jullie hadden het erg moeilijk gehad om te winnen.

En natuurlijk wat geluk gehad in het begin met goldberg (goeie vondst van Lm7790) en punjab die er dan uitging door inactiviteit.

En natuurlijk wat geluk gehad in het begin met goldberg (goeie vondst van Lm7790) en punjab die er dan uitging door inactiviteit.

tnx! zat deze ronde niet zo heel lekker in mn rol (verhuizing/ papers maken voor studie etc)
volgdens spel beloof ik plechtig dat ik scherper ga zijn :D
dus.... kom maar op met de volgende!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, gisteren even een drukke dag gehad en niet online kunnen komen.

Wil persoonlijk vooral Nicky bedanken omdat zij, ondanks dat ze zegt dat ik veel gedaan heb, eigenlijk 90% van het werk gedaan heeft de voorbije dagen/week. Haar verhalen én hints waren top en heb vaak zelf in een deuk gelegen om zowel haar verhalen, als de vele gesprekken die ik met haar achter de schermen heb gehad :roflol:

Heb inderdaad ook haar kids al leren kennen en om onze samenhorigheid te optimaliseren, heb ik met haar ook al een wauter-ROA'ke gedaan, al had ik geen blauwe pilletjes nodig, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Voor de rest bedankt aan iedereen die actief gespeeld heeft en een grote dikke vinger naar iedereen die dat niet was.

@Jimbooo: ik begrijp je frustratie, maar als je alle stemmingen nagaat, is het bijna altijd f*cking nipt geweest. Fabula ging eruit met amper 1 stem meer dan de andere, terwijl zowel jij als Tremendes op hem hebben gestemd. Met een beetje meer activiteit van jouw kant, had je misschien wel Tremendes kunnen overtuigen mee op de andere te gaan. Niet iedereen had alle hints door en dus niet iedereen wist alle goede rollen..

Wil persoonlijk vooral Nicky bedanken omdat zij, ondanks dat ze zegt dat ik veel gedaan heb, eigenlijk 90% van het werk gedaan heeft de voorbije dagen/week. Haar verhalen én hints waren top en heb vaak zelf in een deuk gelegen om zowel haar verhalen, als de vele gesprekken die ik met haar achter de schermen heb gehad :roflol:

Heb inderdaad ook haar kids al leren kennen en om onze samenhorigheid te optimaliseren, heb ik met haar ook al een wauter-ROA'ke gedaan, al had ik geen blauwe pilletjes nodig, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Voor de rest bedankt aan iedereen die actief gespeeld heeft en een grote dikke vinger naar iedereen die dat niet was.

@Jimbooo: ik begrijp je frustratie, maar als je alle stemmingen nagaat, is het bijna altijd f*cking nipt geweest. Fabula ging eruit met amper 1 stem meer dan de andere, terwijl zowel jij als Tremendes op hem hebben gestemd. Met een beetje meer activiteit van jouw kant, had je misschien wel Tremendes kunnen overtuigen mee op de andere te gaan. Niet iedereen had alle hints door en dus niet iedereen wist alle goede rollen..

jorgyyyyy wat was nou mijn hint met die luitenant?

Bedankt voor t organiseren en de rest voor het spelen! Mijn eerste spel en er zeker van genoten! Tot de volgende! Nu weer verder feestvieren op pinkpop

• Like
Waarderingen: LM

:lol: :kiss:

Heb het verhaal inderdaad proberend kloppend te laten zijn, vrij lastig met meerdere verhaallijnen en niet wetend wanneer het gedaan zou kunnen zijn. Voor diegenen die het door hadden, stonden tussen terugverwijzigingen wel veel subtiele hints c.q. bevestigingen van de vermoedend. Maar zelfs Sanca was op het einde nog in dubio ;)

Wie neemt de volgende organisatie op zich??

Rock: ik zie dat je kijkt: tentje ondergelopen? :D

Ben het wel eens met wat Woopy zei over de hints naar de goede rollen. We hebben immers ook vaak potjes gehad waar de burgers erg makkelijk wonnen. Nu was er een goede kans. Dus ik vond het een prima pot vanuit organisatorisch oogpunt.
Voor mezelf vond ik de extra kill op Diaephi vervelend want dat koste een kostbare nacht. Spelletje duurde ook bijna een week en dat is ook best wel lang zat toch.
Ja wat betreft fabula had het anders gekunt/gemoeten maar ach dat is het spelletje, fabula switchte te laat voor mijn oude brein. Dat dere niks notuleren toch.:roflol:

jorgyyyyy wat was nou mijn hint met die luitenant?

"Geen majoor, geen eerste luitenant."

Tussen beide rangen zit de rang: kapitein. Een kapitein is de big boss van een boot. Boten zijn groot en vaak tremendous en tremendes is de kapitein/big boss van DBB. Niet gemakkelijk, maar wou ten allen koste vermijden dat je meteen zou weten wie de wolf was.

Kleine opmerking voor iedereen: In de volgende games die ik host, zal er GEEN heks zijn. Persoonlijk vind ik dat echt een k*trol, die de game op een stomme manier kan laten stoppen. Nu orgineel het wist, was er niets meer mogelijk en wat de laatste dag er eentje teveel, terwijl er op de andere dagen lekker gediscussieerd werd. Bij mijn toekomstige games zal deze rol dus of verdwijnen, of een aanpassing krijgen.

Ben het wel eens met wat Woopy zei over de hints naar de goede rollen. We hebben immers ook vaak potjes gehad waar de burgers erg makkelijk wonnen. Nu was er een goede kans. Dus ik vond het een prima pot vanuit organisatorisch oogpunt.
Voor mezelf vond ik de extra kill op Diaephi vervelend want dat koste een kostbare nacht. Spelletje duurde ook bijna een week en dat is ook best wel lang zat toch.
Ja wat betreft fabula had het anders gekunt/gemoeten maar ach dat is het spelletje, fabula switchte te laat voor mijn oude brein. Dat dere niks notuleren toch.:roflol:

Moet je vooral Nicky voor bedanken, zij bedacht de hints en de bijhorende verhalen ;)

Ik weet dat Diaephi voor jou een moeilijke keuze was, maar in mijn ogen had je toch het risico moeten nemen. Op het moment dat hij een kill mocht maken, waren er nog 9 goeden en 4 slechten over. Hoewel hij het nu op Punjab had gemunt, was de statistische kans dat hij een slechte rol zou afknallen veel kleiner dan dat hij een goede rol zou afknallen. Nu verloor je 100% zeker die nacht een kill, terwijl je anders een kill had kunnen maken zelf én Diaephi een goede rol had kunnen laten vermoorden. En als jij hem niet had vermoord, hadden de burgers vroeg of laat een stemming moeten opofferen om hém te kunnen afmaken. Blijf er dus bij dat je het risico had moeten nemen.

Kleine opmerking voor iedereen: In de volgende games die ik host, zal er GEEN heks zijn. Persoonlijk vind ik dat echt een k*trol, die de game op een stomme manier kan laten stoppen. Nu orgineel het wist, was er niets meer mogelijk en wat de laatste dag er eentje teveel, terwijl er op de andere dagen lekker gediscussieerd werd. Bij mijn toekomstige games zal deze rol dus of verdwijnen, of een aanpassing krijgen.

.

Wou ik je nog over aanspreken bij het begin van het spel. Los de wolf er kunnen uithalen is een beetje te makkelijk. Wat ik dan eerder zou doen is de heks een antwoord geven of iemand een bad guy is of niet. Dan is er nog twijfel of het de wolf is + ze zal minder snel geneigd zijn van met de info naar buiten te komen.

Wat ik overigens tof vind aan je games zijn de plotwendingen met de speciale rollen, altijd leuk om mee te maken.

Wou ik je nog over aanspreken bij het begin van het spel. Los de wolf er kunnen uithalen is een beetje te makkelijk. Wat ik dan eerder zou doen is de heks een antwoord geven of iemand een bad guy is of niet. Dan is er nog twijfel of het de wolf is + ze zal minder snel geneigd zijn van met de info naar buiten te komen.

Wat ik overigens tof vind aan je games zijn de plotwendingen met de speciale rollen, altijd leuk om mee te maken.

Jammer dat je het dan niet gedaan hebt bro, had het einde misschien net dat tikkeltje intenser kunnen maken :( Ach, dan doen we het volgende keer! Ben er zelf nog over aan het nadenken, over wat de beste oplossing is.

Hah, thanks, doe men best om het wat leuk en speciaal te maken :cool:

Als iemand een nieuwe game opent doe hier dan ff een linkje, had deze game bijna gemist. :)

Was een leuk spelletje, bedankt allen! Was alleen een beetje snel de lul en medecults deden niet mee (beide er ook uitgeschopt wegens inactiviteit):D. Gevolg was roekeloos kontendraaien. Achja weer van geleerd, next.

Ben benieuwd even rustig hoor tot de volgende haha :p

Srsly niemand die de volgende wilt doen?

Wie doet de volgendeeeeeeee?

Moi maar nog ff geduld. Wil eerst nog wat dingen uitwerken.

:cheer::cheer::1e:

kwam al om deze tekst te plakken, maar joehoe, eerst een (paar) keer meespelen :D

Top Wauter!

Introductie

De leerlingen van Rolduc zijn de uitdaging aangegaan. De examens zitten erop, en deze week staat in het teken van ‘The challenge’. Ze gaan een weekje logeren in deze oudste school van Nederland. Ze zijn benieuwd of de geruchten waar zijn: zou het spoken?

[URL="http://i61.tinypic.com/33f4ydw.jpg%5b/IMG"][COLOR=#0000ff]http://i61.tinypic.com/33f4ydw.jpg[/IMG[/COLOR][/URL]][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Aangezien al vanaf de 12e eeuw onderwijs verzorgd wordt op deze instelling zijn er natuurlijk genoeg spannende verhalen; over de voormalige abdij, de steenkoolwnning en de burcht van Rode, die destijds een hoofplaats was in het Land van ’s Hertogenrade. In de annalen zijn aan de eerste aanwijzingen te ontdekken van geesterij zoals destijds genoemd. De zonnewijzer [IMG][URL="http://i62.tinypic.com/w99zrl.jpg%5b/IMG"][COLOR=#0000ff]http://i62.tinypic.com/w99zrl.jpg[/IMG[/COLOR][/URL]][/FONT]
[FONT=Arial]is daar bijvoorbeeld al een verwijzing naar.[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]De leerlingen van examenklas 1998 slapen ‘s nachts in slaapzakjes het bos behorend bij het college op het grendgebied van Nederland en Duitsland. Het is wel uitkijken geblazen, want in dit gebied wordt nog steeds gejaagd. Ze hebben één week de tijd om te bewijzen dat al die geruchten zijn wat het woord zegt: niets meer en niets minder dan slechts geruchten. [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Met de priester, die naast het verzorgen van godsdienstlessen ook nog rector is, is afgesproken dat als zij een week lang iedere nacht durven te blijven slapen, dat ze de hele vakantie gebruik mogen maken van het voetbalveld van de school, waar ook de voetballers van Roda uit traditie voor een wedstrijd trainen en van het geheime privézwembad van de priester. Gezien de hete zomer die gepland staat willen ze daar natuurlijk grootste feesten gaan geven, nu de klas nog een laatste keer samen kan zijn, voor ieder naar andere uithoeken van studentensteden verspreiden zal.[/FONT]

Terug
Naar boven