Sorry, gisteren even een drukke dag gehad en niet online kunnen komen.
Wil persoonlijk vooral Nicky bedanken omdat zij, ondanks dat ze zegt dat ik veel gedaan heb, eigenlijk 90% van het werk gedaan heeft de voorbije dagen/week. Haar verhalen én hints waren top en heb vaak zelf in een deuk gelegen om zowel haar verhalen, als de vele gesprekken die ik met haar achter de schermen heb gehad
Heb inderdaad ook haar kids al leren kennen en om onze samenhorigheid te optimaliseren, heb ik met haar ook al een wauter-ROA'ke gedaan, al had ik geen blauwe pilletjes nodig, als je begrijpt wat ik bedoel
Voor de rest bedankt aan iedereen die actief gespeeld heeft en een grote dikke vinger naar iedereen die dat niet was.
@Jimbooo: ik begrijp je frustratie, maar als je alle stemmingen nagaat, is het bijna altijd f*cking nipt geweest. Fabula ging eruit met amper 1 stem meer dan de andere, terwijl zowel jij als Tremendes op hem hebben gestemd. Met een beetje meer activiteit van jouw kant, had je misschien wel Tremendes kunnen overtuigen mee op de andere te gaan. Niet iedereen had alle hints door en dus niet iedereen wist alle goede rollen..