XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Ook in :cool:

Srsly niemand die de volgende wilt doen?

Lijkt me erg leuk, maar moet nog heel veel leren. Heb 2 keer heel kort meegedaan, wel veel meegelezen. Qua verhalen schrijven heb ik wel veel fantasie, maar er zal vast nog een hele hoop meer bij komen kijken. Ik ken alle regels inmiddels, maar een beetje ervaring lijkt me wel handig.

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

:cheer::cheer::1e:

Kwam al om deze tekst te plakken, maar joehoe, eerst een (paar) keer meespelen :d

top wauter!

introductie

de leerlingen van rolduc zijn de uitdaging aangegaan. De examens zitten erop, en deze week staat in het teken van ‘the challenge’. Ze gaan een weekje logeren in deze oudste school van nederland. Ze zijn benieuwd of de geruchten waar zijn: Zou het spoken?

[url="http://i61.tinypic.com/33f4ydw.jpg%5b/img"][color=#0000ff]http://i61.tinypic.com/33f4ydw.jpg[/img[/color][/url]][/font]
[font=arial][/font]
[font=arial]aangezien al vanaf de 12e eeuw onderwijs verzorgd wordt op deze instelling zijn er natuurlijk genoeg spannende verhalen; over de voormalige abdij, de steenkoolwnning en de burcht van rode, die destijds een hoofplaats was in het land van ’s hertogenrade. In de annalen zijn aan de eerste aanwijzingen te ontdekken van geesterij zoals destijds genoemd. De zonnewijzer [img][url="http://i62.tinypic.com/w99zrl.jpg%5b/img"][color=#0000ff]http://i62.tinypic.com/w99zrl.jpg[/img[/color][/url]][/font]
[font=arial]is daar bijvoorbeeld al een verwijzing naar.[/font]
[font=arial][/font]
[font=arial]de leerlingen van examenklas 1998 slapen ‘s nachts in slaapzakjes het bos behorend bij het college op het grendgebied van nederland en duitsland. Het is wel uitkijken geblazen, want in dit gebied wordt nog steeds gejaagd. Ze hebben één week de tijd om te bewijzen dat al die geruchten zijn wat het woord zegt: Niets meer en niets minder dan slechts geruchten. [/font]
[font=arial][/font]
[font=arial]met de priester, die naast het verzorgen van godsdienstlessen ook nog rector is, is afgesproken dat als zij een week lang iedere nacht durven te blijven slapen, dat ze de hele vakantie gebruik mogen maken van het voetbalveld van de school, waar ook de voetballers van roda uit traditie voor een wedstrijd trainen en van het geheime privézwembad van de priester. Gezien de hete zomer die gepland staat willen ze daar natuurlijk grootste feesten gaan geven, nu de klas nog een laatste keer samen kan zijn, voor ieder naar andere uithoeken van studentensteden verspreiden zal.[/font][/quote]

In. Hoop nu wel op een actief team. Kan ik ook een beetje leren.

Lijkt me erg leuk, maar moet nog heel veel leren. Heb 2 keer heel kort meegedaan, wel veel meegelezen. Qua verhalen schrijven heb ik wel veel fantasie, maar er zal vast nog een hele hoop meer bij komen kijken. Ik ken alle regels inmiddels, maar een beetje ervaring lijkt me wel handig.

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

In. Hoop nu wel op een actief team. Kan ik ook een beetje leren.

Speel eens wat minder als een malloot:D

In!!

in

****ing tremendes waarom vreet je me op ouwe dikke. Ik wilde iedereen neersnipen

Niemand die een nieuw spelletje start? :(

Het thema van Lost kwam net in me op. Vliegtuigcrash, allemaal op een eiland, blijken er "others" in de groep te zitten die helemaal niet op het vliegtuig zaten. Ijsberen, wolk-monsters en andere epic shit :D

Ik ga het alleen zelf niet organiseren :o

wauter ging organiseren...maar had nog even tijd nodig...
lost: klinkt ook erg leuk!!

Niemand die een nieuw spelletje start? :(

Het thema van Lost kwam net in me op. Vliegtuigcrash, allemaal op een eiland, blijken er "others" in de groep te zitten die helemaal niet op het vliegtuig zaten. Ijsberen, wolk-monsters en andere epic shit :D

Ik ga het alleen zelf niet organiseren :o

in voor wolk monsters

whatever the hell that may be

zeker wel goede serie, alleen veel te lang doorgegaan waardoor het stront werd.

+1
Ik heb de eerste 2 of 3 seizoenen gezien, maar voor elke vraag die beantwoord werd, kwamen er 5 nieuwe bij :o
Ik ben uiteindelijk nooit te weten gekomen wat dat wolkje nu eigenlijk was bv.

W.w.w.w..wolkmonsters!?:eek:

smoke-monster.jpg

Pjoe..ik dacht deze man.

2u60ej4.jpg

Zo ver gaan we zelfs op DBB niet!

Als iemand zin heeft om te organiseren mag dat altijd, ik kan het mijne eventueel wel wat uitstellen. Ik open ergens dit weekend het topic van mijn komende spel normaal. Als teaser de titel:

The guardians of humanity: freemasons

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

vrijmetselaars ?

epiccc

Terug
Naar boven