XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

11282592_368892809971263_1842909887_n.jpg?ig_cache_key=OTg3MTUyMjc0NDM5NjIwMzk1.jpg

feels bad man

Succes vrienden van de goede leef

Na alle posts door drbrik en Lloyd herlezen te hebben en te elimineren, blijven op mijn lijstje 2 namen over, namelijk Spanning Tree en RockOfAges. Als jullie willen leg ik uit waarom de andere namen voor mij geschrapt zijn, maar weet niet of dat zo verstandig is aangezien ik van sommigen met vrij grote zekerheid kan zeggen dat ze goed zijn en ik wil het de wolf ook niet te makkelijk maken natuurlijk.

Dan is de vraag, wie van de 2? Spanning Tree kreeg van Lloyd een burgemeesterstem. Drbrik stemde op Hillr. Niet goed onderling afgesproken of vonden ze het niet zo belangrijk wie burgemeester werd? Vond Lloyd het nuttig om de wolf een dubbele stem te geven of koos hij liever een random burger om de naam van de wolf zo weinig mogelijk te moeten noemen?

Als ik dan de posts van Spanning Tree en RockOfAges bekijk, zie ik dat Spanning Tree actief meespeelt terwijl RockOfAges zich erg op de achtergrond houdt.
Het is een gok, maar ik ga voor RockOfAges.

Je analyse is wel oke, wie verdenk je overigens van de overige cult(s) te zijn woopy?

Zonder één van de twee te verdedigen of naar voor te schuiven, wie heeft al het meeste wolfgames gespeelt, rockofages of spanning tree? Ik zou gokken op de persoon met het minste ervaring omwille van de aparte wolfkeuzes tot nu toe.

Je analyse is wel oke, wie verdenk je overigens van de overige cult(s) te zijn woopy?

Zonder één van de twee te verdedigen of naar voor te schuiven, wie heeft al het meeste wolfgames gespeelt, rockofages of spanning tree? Ik zou gokken op de persoon met het minste ervaring omwille van de aparte wolfkeuzes tot nu toe.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Spanning Tree een oud lid met een gewijzigde naam is, of ik verwar hem nu met iemand anders. Als dit zo is, denk ik dat er weinig verschil zal tussen zitten, als ik hem nu verwar met iemand anders, kan je dit punt negeren :p In mijn afwezigheid van DBB heb ik zo'n dingen gemist.

Ik weet niet of er nog een cult is. Waarschijnlijk nog wel eentje? Misschien is de ene cult en de andere wolf. Als ik van mijn geschrapte namen een mogelijke cult moet kiezen, denk ik aan orgineel of diaephi. Maar da's nog meer gokken.

Denk dat rock meer potjes heeft gespeeld op t forum dan ik, maar is een stem voor een burgemeesterschap niet een hele zwakke aanwijzing? :roflol:
Moet zeggen dat ik verder ook weinig uit hints/ander gedrag kan halen en je moet toch iets maar dit is wel heel erg een gok

Denk dat rock meer potjes heeft gespeeld op t forum dan ik, maar is een stem voor een burgemeesterschap niet een hele zwakke aanwijzing? :roflol:
Moet zeggen dat ik verder ook weinig uit hints/ander gedrag kan halen en je moet toch iets maar dit is wel heel erg een gok
Vandaar ook dat ik bij de stem als burgemeester een hoop vragen stel over of dat wel een aanwijzing kan zijn :) Drbrik stemde immers op HillR en van haar ben ik overtuigd dat ze goed is.

Als geroutineerde speler probeer je natuurlijk uit het speelgedrag en stemmen logica te halen maar als er dan personen zoals orgineel tussen zitten die alle kanten opgaan klopt het niet altijd. Ik ben geneigd van uit de twee op spanning tree te gaan vanwege minder spelervaring. Als iemand met een hint of een sluitendere uitleg komt ga ik mee.

Als geroutineerde speler probeer je natuurlijk uit het speelgedrag en stemmen logica te halen maar als er dan personen zoals orgineel tussen zitten die alle kanten opgaan klopt het niet altijd. Ik ben geneigd van uit de twee op spanning tree te gaan vanwege minder spelervaring. Als iemand met een hint of een sluitendere uitleg komt ga ik mee.

Ik wil wel mee gaan op spanning tree

Ik zet mijn stem voorlopig op Spanning tree (vanwege een minder ervaren wolf) voor moest ik niet meer online geraken voor 20u. Ik probeer van nog eens online te komen voor moest er iemand een hint ontcijferd hebben.

@Spanning Tree |
@Woopy | rock of ages
@Wengstertje | spanning tree
@orgineel | ?spanning tree?
@HillR | spanning tree
@diaephi | -
@RockOfAges | -
@Jacked And Tan | spanning tree
@wauter | spanning tree

Tsja, dan is nu de vraag.. waar zit(ten) die bad guy(s). Eerlijk gezegd denk ik dat de wolf geen bal van het spel snapt :roflol: (no offense)
En misschien is er wel geen cult meer en spelen we alleen nog met de jager en verdere goodguys tegen de wolf.. Of wellicht nog één cult?

Gelet op het spelersaantal verwacht ik nog 1 cult en de wolf, maar is nu natuurlijk moeilijk ontdekken omdat er geen treintjes meer zijn.

Ik zie geen hints, en ook het verhaal vertelt mij niets waar ik wat aan heb. Kan iemand nog wat met freddy mercury en zijn metropolisgedoe?

Ik ga vooralsnog mee op spanning tree, omdat rock minder actief lijkt te zijn vanwege omstandigheden.. Lijkt me niet dat daarover gelogen wordt om maar langer in het spel te blijven..

Wat minder tijd vandaag :roflol:
Wat vind jij van wauter?

Ik heb nog nooit foto's gezien van hem, dus geen idee tbh.

:P

Gaat iedereen mij nu serieus bombarderen met minder tijd :roflol: I do not belief ennimoor!

Wauter vind ik altijd heel erg moeilijk te peilen, ik denk dat zijn tijdsbestedingen wel serieus zijn, want hij gebruikt het spel nooit voor dat soort dingen. En verder heb ik getwijfeld of hij een badguy was, maar na jouw streek van gisteren, je stemmingsgedrag en de hints in het verhaal twijfel ik meer aan jou dan aan hem....

@Spanning Tree |
@Woopy | rock of ages
@Wengstertje | spanning tree
@orgineel | ?spanning tree?
@HillR | spanning tree
@diaephi | -
@RockOfAges | -
@Jacked And Tan | spanning tree
@wauter | spanning tree

Tsja, dan is nu de vraag.. waar zit(ten) die bad guy(s). Eerlijk gezegd denk ik dat de wolf geen bal van het spel snapt :roflol: (no offense)
En misschien is er wel geen cult meer en spelen we alleen nog met de jager en verdere goodguys tegen de wolf.. Of wellicht nog één cult?

Gelet op het spelersaantal verwacht ik nog 1 cult en de wolf, maar is nu natuurlijk moeilijk ontdekken omdat er geen treintjes meer zijn.

Ik zie geen hints, en ook het verhaal vertelt mij niets waar ik wat aan heb. Kan iemand nog wat met freddy mercury en zijn metropolisgedoe?

Ik ga vooralsnog mee op spanning tree, omdat rock minder actief lijkt te zijn vanwege omstandigheden.. Lijkt me niet dat daarover gelogen wordt om maar langer in het spel te blijven..

staat ook gewoon in mijn log. bij nader inzien misschien ook niet handig geweest mee te doen aan deze game. zit er met mijn hoofd niet helemaal bij.

ik zou er niet over liegen om maar langer in het spel te blijven, maar ik zou het als wolf ook niet achterhouden als argument :p

ga vooralsnog mee op spanning tree omdat op jezelf stemmen vaak maar zo'n naar effect heeft.

Terug
Naar boven