AndroidHealthClinic

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Ik heb vandaag drie afspraken met banken dus ik zal waarschijnlijk niet veel online zijn tijdens de werkuren, de stemming van gisteren en de uitslag heeft ons gelukkig wel op de goeie weg gezet voor vandaag.

Just kidding, succes!

De stemming van gisteren heeft veel duidelijk gemaakt voor mij. Even kijken wat de wolf heeft gedaan vannacht en dan heb ik mijn stem al klaar.

de wolf kruipt in z'n holletje? :P

Zucht, ik ben echt de wolf niet. Een ongeschreven regel is dat in het begin de ervaren spelers niet gekilt worden tijdens de nacht, dit zijn meestal ook de actiefste en anders is het spel na een aantal zo goed als doodstil. Als ik win win ik ook liever tegen de beste spelers.

Hmm, ik dacht bij mijn idee te blijven dat drbrik de aandacht van wauter wou leiden, maar wauter maakt een goed punt dat hij in de eerste nacht niet op hillr zou gaan. Zou ook omgekeerde psychologie kunnen zijn, maar daar ga ik niet van uit. Na het verhaal de posts van lloyd en drbrik nog maar eens doornemen...

• Topic Starter Topic Starter
Dag 4 ochtendverhaal

Wauter ligt te draaien in bed, hij heeft een nachtmerrie dat de boze super moderator hem komt bannen en de grote boze pratende dino met baard hem zal meenemen om op te vreten. Met een schreeuw wordt hij wakker, "neen, alstublieft, ban mij niet, ik heb nog zoveel om te delen op het forum." De deur piept zachtjes, ter hoogte van het sleutelgat ziet hij 2 grote ogen hem aangapen "vrees niet Wauter, ik kan je beschermen tegen de grote boze super moderator maar best bijt je even in het kussen want ik ga je in élk gaatje in je lichaam nemen en ik heb geen vaseline" Wauter slikt hard (daarna slikt ie nog eens) maar ondergaat de pijn om niet gebanned te worden.
Steensteen was ondertussen wakker geworden door het verstomde gekreun in het kussen van Wauter en krijgt ook enorm zin in sex, het is verdomme al zeker 7 maanden geleden. Hij opent z'n mobieltje, hmmm, vreemd denkt hij, ik kan niet inloggen op mijn favoriete fapsite, slaapdronken staat hij er niet bij stil en besluit dan maar om even naar de walletjes te gaan.
Sneller dan de wind springt hij in z'n kleren en aan de walletjes aangekomen wordt hij gelokt door een mysterieuze vrouw met boerka, dat is eens iets anders en eveneens sneller dan de wind springt hij terug uit z'n kleren. De mysterieuze vrouw ontdoet zich van de boerka en Steensteen slaakt een kreet, dit kan toch niet waar zijn ?! "Grrrooooaaaaarrrr, toch wel" roept de mysterieuze vrouw met boerka "ik ben de grote boze pratende dino met baard en de boze super moderator heeft je gebanned, je hebt geen sociaal leven meer dus ik kan je lekker oppeuzelen zonder dat iemand het zal merken, mwuahahahaha"

freddie_mercury-love_kills_s_1.jpg

Steensteen is dood, hij was 1 van de leden

Dus Wauter is niet de wolf, leid ik af uit het verhaal, en HillR (als enige vrouw in het spel) is de dino maar niet de wolf ???

Rip Jan

Groet Jan

• Topic Starter Topic Starter
Dus Wauter is niet de wolf, leid ik af uit het verhaal, en HillR (als enige vrouw in het spel) is de dino maar niet de wolf ???

Agreed @ wauter, maar ik denk niet dat de hint bedoeld is naar mij @ dino.. Steensteen gaat naar de h**ren, en treft daar een mysterieuze vrouw, het lijkt mij dat hij op vrouwen valt en daarom naar een vrouwelijke h**r gaat. Deze is mysterieus, duhh, want het is een fucking dino. Was dus helemaal geen vrouw.

Althans, dat lijkt mij een meer logische strekking.

Uit de posts van drbrik kan ik weinig halen.

@Spanning Tree
@Woopy
@drbrik
@Wengstertje
@lloydatoni
@orgineel
@Marc100
@HillR
@diaephi
@RockOfAges
@Jacked And Tan
@wauter
@Steensteen
Dit zijn de leden die in de beginpost staan die meedoen, de namen die niet genoemd zijn in het verhaal:

@Wengstertje
@orgineel

De wolf zat niet in het huis. Als dit de hint is, dan is het spel over. Stem deze twee eruit en je hebt sowieso de wolf.

Kunnen we hier iets mee? Zou best kunnen kloppen.
Wengstertje lijkt mij safe. Lloyd en drbrik hebben een treintje tegen hem proberen opzetten, wat absurd zou zijn als hij de wolf was.
Orgineel vind ik al het hele spel vreemde acties maken (alhoewel dat als wolf zijnde ook vreemd zou zijn. Dan wil je de aandacht niet naar jezelf halen.)

Uit de posts van drbrik kan ik weinig halen.

Kunnen we hier iets mee? Zou best kunnen kloppen.
Wengstertje lijkt mij safe. Lloyd en drbrik hebben een treintje tegen hem proberen opzetten, wat absurd zou zijn als hij de wolf was.
Orgineel vind ik al het hele spel vreemde acties maken (alhoewel dat als wolf zijnde ook vreemd zou zijn. Dan wil je de aandacht niet naar jezelf halen.)

en dat treintje werd gevormd toen ik op jacked en tan stemde, zouden ze hem zo willen beschermen?

en dat treintje werd gevormd toen ik op jacked en tan stemde, zouden ze hem zo willen beschermen?

Op zich een goed punt, maar Jacked poste eerder dit:

De wolf belt niet aan, dat doet de dino.

De wolf zit wss in het huis.

Dat lijkt me als wolf zijnde dan weer vreemd. Als de mensen denken dat de wolf iemand is die niet in de lijst staat, lijkt mij dat als wolf prima en zou ik in zijn geval gewoon gezwegen hebben.

Op zich een goed punt, maar Jacked poste eerder dit:

Dat lijkt me als wolf zijnde dan weer vreemd. Als de mensen denken dat de wolf iemand is die niet in de lijst staat, lijkt mij dat als wolf prima en zou ik in zijn geval gewoon gezwegen hebben.

ja maar jacked werd ook niet genoemd dat hij in het huis zat. dus zo schruift tie het weer van zich af? of denk ik verkeerd? :P

gvd, mijn gat doet pijn :/

Aparte keuze voor steensteen. Hij leek slecht te zijn omdat hij naar orgineel en wengstertje probeerde te leiden als mogelijke bad guys (terwijl de meeste mensen denken dat ze save zijn, behalve de rare posts van orgineel recent) dus je zou verwachten dat de wolf hem liet leven. Ik ga nu wat proberen te zoeken op de freddy mercury hint.

Straks na de lunch de posts nog eens herlezen en proberen te elimineren wie volgens mij safe is. Anders weet ik het ook niet meer :p

Terug
Naar boven