XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Hoppa ik ging gister al voor Drbrik,

vandaag had ik me verslapen om te stemmen sorry :roflol:

Dit hint was onzin.
Mijn bedoeling was om reacties uit te lokken. Dat is wel erg snel gelukt.
Dat Wauter zo makkelijk mee gaat is wel erg verdacht.
Wauter

Deze wou ik toch ff tesamen zetten :roflol:

Was de eerste die op hem stemde.;)

Op het moment (dat als ik cult zou zijn) dat er één stem staat op drbrik zou ik dus gestemd hebben op een medecult? Als ik dan op een losse burger had gestemd had ik toch simpel een speler van mijn speelzijde er kunnen inhouden?

Ik blijf geloven dat je aan de goede kant speelt maar je maakt rare moves man...

Veel is duidelijk geworden :)

Ayyy goeie zaak

Ben nu niet echt zeker van mijn bankargument "
Lekkere late, loze stem ook @wauter , tactisch niet op de burger stemmen die eruit gaan en slim/laat genoeg gestemd dat het toch niet uitmaakt. Indicatie dat de dikke bankzitters met @wauter (RockofAges, lloyd ,Wauter en Dbrik) de culten zijn?

offtopic: Gefeliciteerd met je huis bro :D
"
, Wauter zou niet zo loeisnel op een andere cult stappen

Wel hard twee culten eruit gestemd boys goei bezig gr jan

Nu is de vraag voor mij of drbrik effectief Wauter wou beschermen omdat die de wolf is, in de eerste ronde. Wauter werkt idd actief mee om cults te vinden, maar zo'n ongewone taktiek is dat ook niet als wolf.
Orgineel vind ik ook nog steeds vreemd doen.

Denk dat er nu nog 1 of geen cults meer zijn. Tijd om de wolf te zoeken.

Ik heb vandaag drie afspraken met banken dus ik zal waarschijnlijk niet veel online zijn tijdens de werkuren, de stemming van gisteren en de uitslag heeft ons gelukkig wel op de goeie weg gezet voor vandaag.

Ik heb vandaag drie afspraken met banken dus ik zal waarschijnlijk niet veel online zijn tijdens de werkuren, de stemming van gisteren en de uitslag heeft ons gelukkig wel op de goeie weg gezet voor vandaag.

Jaja, lekker makkelijk weer wauter!!!!!!!

Terug
Naar boven