AndroidHealthClinic

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Hartelijk dank voor je vertrouwen, ik zal het niet beschamen!

Hillr for president

Een van de meest actieve en ervaren spelers altijd

Executiestem komt nog

Thanks, goede keus!

Hillr voor burgemeesteres want :titty:

:roflol: Waar die dingen allemaal wel niet goed voor zijn :P

Ik ga toch voor hillr voor admin, al die anderen die voorgesteld worden hebben er een handje aan om mij meteen er uit te knikkeren

Dus Hillr

I will make DBB great again!

Jammer dat de pluspunten van @HillR meer meetellen dan die van @Spanning Tree.

Blabla, je bent gewoon jaloers dat jij geen enkele stem hebt gekregen :kiss:

@Sanca

Rise and shine! Wat heeft de nacht ons voor ellende gebracht?

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

Terwijl iedereen ging slapen had HillR zin om nog een douche te gaan nemen, ze moest natuurlijk zoals altijd even afwachten tot al het testosteron getemperd was en ze dus een beetje op haar gemak kon zijn.
Zucht, zucht ze, was Punjab maar hier om mijn rug in te zepen maar die is op zakenreis. De zucht wordt gehoord en iemand stapt bij HillR onder de douche, 'als ik je rug mag inzepen dan zorg ik ervoor dat de boze super moderator jou vannacht niets kan doen'. Van het een kwam het ander en voor ze het wisten hadden ze beiden een uurtje extra cardio.
De boze super moderator was vannacht super boos, hij probeerde de hele nacht om HillR te bannen maar elke keer werd hij weer omgeleid naar een of andere vage seniorensite en wou het maar niet lukken, gefrustreerd als hij was had hij geen zin meer om iemand anders te bannen maar hier zou hij het zeker niet bij laten.

Vannacht was er geen kill, er kan gestemd worden tot 20u00.

Goed verhaal :roflol:

Jammer dat de boze moderator vannacht voor mij ging en mij op de eerste dag al van DBB wilde bannen, ik snap niet zo goed waarom :(. Ik wil nog wat langer meespelen :( Ik denk dat het een onervaren iemand is. Logisch is namelijk dat de net gekozen admin bescherming krijgt.. Anderzijds ook gelukkig dat hij voor mij koos, no good guys to be killed last night en dat zet de burgers een stap voor op de bad guys.

Daarnaast lijkt het mij toe dat de moderator dan waarschijnlijk op spanning tree of iemand anders heeft gestemd voor burgemeester..

Moeilijk verhaal wel.. Ik denk inderdaad dat alleen de seniorensite een hint bevat? Er komt niemand anders in het verhaal voor.. Maar dan is ook de vraag, naar wie verwijst deze hint. We willen niet iets oplossen wat verwijst naar de ecop..

Het filmpje wil mss ook iets zeggen.
Het punt van de onervaren speler zou kunnen kloppen.
Waarom zou de moderator niet op jou gestemd kunnen hebben?

beetje vaag om dan hillr als burgermeester te willen maar vervolgens der wel willen killen? of moet een afleiding manouvre zijn geweest...

Het lijkt mij dat wanneer de moderator op me stemt hij me niet diezelfde nacht er uit pikt om te bannen? Lijkt mij niet logisch?
Het zijn maar wat gedachten aan mijn kant om het spel wat op gang te helpen..

Boh, als ik wolf was zou ik de burgemeester er snel uit willen, of ik er nu op gestemd had of niet. Niet in de eerste nacht als de ecop niemand anders te beschermen heeft natuurlijk :p

Toch wel ergens jammer dat de wolf @HillR niet had kunnen killen. Kon je namelijk veel uit het stemgedrag van de andere burgers halen als haar rol bekend zou komen te liggen.

Het lijkt mij dat wanneer de moderator op me stemt hij me niet diezelfde nacht er uit pikt om te bannen? Lijkt mij niet logisch?
Het zijn maar wat gedachten aan mijn kant om het spel wat op gang te helpen..

Gwoon op jou stemmen samen met de meerderheid om niet op te vallen en daarna je te killen?

Ben ik de enige die HillR niet helemaal vertrouwt? Iets in manier van posten

Boh, als ik wolf was zou ik de burgemeester er snel uit willen, of ik er nu op gestemd had of niet. Niet in de eerste nacht als de ecop niemand anders te beschermen heeft natuurlijk :p

Was jij het soms!?
:P

Toch wel ergens jammer dat de wolf @HillR niet had kunnen killen. Kon je namelijk veel uit het stemgedrag van de andere burgers halen als haar rol bekend zou komen te liggen.

Mehh, als ik had geweten dat iedereen het gelijk op mij voorzien heeft als burgemeester om het spel op gang te helpen had ik
@Spanning Tree laten winnen :P

Gwoon op jou stemmen samen met de meerderheid om niet op te vallen en daarna je te killen?

Ja dat kan inderdaad, zeker als het een beginneling is.. Burgemeesterschap is nou niet echt spelbepalend ofzo. Voor zover ik weet geldt alleen je stem dubbel bij gelijkspel, en daarnaast kan zowel een burger als cult benoemd worden, dus om de burgemeester zo snel er uit te willen werken snap ik niet zo goed..

Ben ik de enige die HillR niet helemaal vertrouwt? Iets in manier van posten

Lol, ik ben de enige die post... Verder is het nog behoorlijk dood. Ik zou je eerder richten op de mensen die niet echt actief aan het meedenken zijn.. Zoals ik eerder zei probeer ik alleen het spel een beetje op gang te helpen..

Terug
Naar boven