- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jacked and tan omdat eerder en ik nu niet meer kan spelen. fijne avond iedereen en hopelijk tot morgen ochtend![]()
Het is misschien ook niet de sterkste redenering, maar er is momenteel ook weinig om van uit te gaan:
Mijn stem gaat voorlopig naar Wengstertje of Mrbrik, omdat ze meteen Wauter verdedigen. Iets anders heb ik niet. Waarom niet Wauter zelf? Zoals gezegd is Wauter een goeie speler en zou het zonde zijn als we hem zo vroeg kwijt zijn, op voorwaarde dat hij burger is. Als Wengstertje of Mrbrik moderator zijn, maakt dat Wauter wel erg verdacht en zitten we met een stem op hem in de volgende ronde waarschijnlijk ook safe. Blijken Wengsterje of Mrbrik een burger, dan hebben we een verkeerde keuze gemaakt, maar imo minder verkeerd dan Wauter er onterecht uit te stemmen.
He, gisteren was je nog liefHier eigenlijk best voorstander van, om of Spanning of Hill eruit te stemmen. Het gemak waarmee men op Hill stemde is wel verdacht van een culttrein![]()

Het enige wat ik kan bedenken is dit topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/squat-bor-bench-form-check-met-videos.401175/De moderator wordt constant doorgestuurd naar een seniorenwebsite.. Dat lijkt mij niet een hint die we willen oplossen, dus ik doe daar nu nog even niets mee.
Het is misschien ook niet de sterkste redenering, maar er is momenteel ook weinig om van uit te gaan:
Mijn stem gaat voorlopig naar Wengstertje of Mrbrik, omdat ze meteen Wauter verdedigen. Iets anders heb ik niet. Waarom niet Wauter zelf? Zoals gezegd is Wauter een goeie speler en zou het zonde zijn als we hem zo vroeg kwijt zijn, op voorwaarde dat hij burger is. Als Wengstertje of Mrbrik moderator zijn, maakt dat Wauter wel erg verdacht en zitten we met een stem op hem in de volgende ronde waarschijnlijk ook safe. Blijken Wengsterje of Mrbrik een burger, dan hebben we een verkeerde keuze gemaakt, maar imo minder verkeerd dan Wauter er onterecht uit te stemmen.
Kan ik me idd ook wel in vinden! Had ook weer niet zo snel met mijn gewauwel ertussen moeten zitten, maar wengstertje was wel heul snel idd!Het is misschien ook niet de sterkste redenering, maar er is momenteel ook weinig om van uit te gaan: