XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

• Topic Starter Topic Starter
Note van de spelleider: De admin aka de burgemeester, deze speler wordt verkozen door de andere spelers en kan zowel goed als slecht zijn. De stem van de admin telt dubbel.

Toch wel ergens jammer dat de wolf @HillR niet had kunnen killen. Kon je namelijk veel uit het stemgedrag van de andere burgers halen als haar rol bekend zou komen te liggen.
Hier eigenlijk best voorstander van, om of Spanning of Hill eruit te stemmen. Het gemak waarmee men op Hill stemde is wel verdacht van een culttrein ;)

Ben geen groot voorstander van meteen actieve spelers eruit stemmen, maar ik ga ook liever niet de compleet inactievelingen eruit bonjouren.

De ouderen dating site zou een hint naar Drbrik kunnen zijn aangezien hij denk ik toch wel een van de oudste van de deelnemers is

Ben geen groot voorstander van meteen actieve spelers eruit stemmen, maar ik ga ook liever niet de compleet inactievelingen eruit bonjouren.

De ouderen dating site zou een hint naar Drbrik kunnen zijn aangezien hij denk ik toch wel een van de oudste van de deelnemers is
Ja ben ik met mijn 33 jaar de oudste? Geen wonder dat ik er dan niks van snap met al die jeugd

moet vanavond werken dus mijn stem gaat uit naar wauter

zet mensen regelmatig op een dwaalspoor terwijl hij de wolf is

wat :roflol:

Wauter is een goede speler en zonder aanleiding imo zonde om er nu al uit te stemmen

Wauter beter ben je geen cult want dan heb ik mezelf erbij genaaid door je te verdedigen :)

Wauter is meestal veel actiever dan nu, neem daar ook aan dat hij dan niet de wolf is aangezien hij dan ook nog geen dwaalspoor heeft gelegd.

vind dan eerder verdacht dat je zomaar random een naam noemt, probeer jij nu niet een dwaalspoor te leggen?

zelf ga ik ook voor 4 uur stemmen aangezien ik vanavond training moet geven in dat code oranje weer :'(

Vind m wel erg raar die stem van jacked en tan, beetje at random een goeie speler er uit proberen te stemmen. Staat hoog op het lijstje bij mij nu

Heb niet veel gehoord van @Marc100 wel erg weinig posts etc

Nee, is gekheid hoor. Maar wel even een tag om het topic weer onder de aandacht te brengen van een paar niet zo actievelingen. Marc100 heeft bijv. alleen maar gepost dat hij in is, en verder niet weer.. Ongeacht of hij goed of slecht is, niet echt een asset to the game mocht hij niet gaan posten. Volgens mij is het zo dat wanneer iemand niet stemt diegene er sowieso uitgaat, dan kunnen we hem er misschien beter zelf uitstemmen zodat we iets meer ruimte hebben om de goede van de slechte te onderscheiden.

Uit het verhaal kan ik niets opmaken.. De moderator wordt constant doorgestuurd naar een seniorenwebsite.. Dat lijkt mij niet een hint die we willen oplossen, dus ik doe daar nu nog even niets mee.

Kom ik weer uit bij het punt dat ik vooralsnog echt niet weet op wie ik moet stemmen, ik heb geen hints, geen verdachte dingen omdat er gewoon maar weinig gepost is. Op wauter ga ik vooralsnog niet mee in de eerste dag van het spel, is altijd een waardevolle speler die je zeker niet kwijt wilt als hij tot de goede behoort. En vaak merk je wel in zijn spel of hij slecht of goed is, dat is dan een "zorg" voor later.

Ik heb overigens gekeken naar de bad boys soundtrack maar ik kan dat niet echt linken aan één van de spelers. Mijn dbb detective skills zijn niet heel goed, dus misschien dat iemand anders daar nog iets mee kan..

Ik vind de stem op Wauter ook wat zwak onderbouwd. Het is niet omdat iemand in vorige spelletjes mensen op een dwaalspoor kon brengen, dat die speler daar in dit spel nog maar een reden toe heeft.
Daarintegen komt er wel al heel snel van 2 andere spelers een verdediging op gang.

Ik vind de stem op Wauter ook wat zwak onderbouwd. Het is niet omdat iemand in vorige spelletjes mensen op een dwaalspoor kon brengen, dat die speler daar in dit spel nog maar een reden toe heeft.
Daarintegen komt er wel al heel snel van 2 andere spelers een verdediging op gang.

ik reageer op iedereen snel :P

verder wel met Hillr eens om misschien eerst die innactiever eruitte stemmen al vind ik nog steeds die stem uit het niets op wauter verdacht.

dus als jacked me kan overtuigen om niet op hem dan te stemmen ga ik mee op marc100

Is inderdaad wat zwak onderbouwd, maar ik begrijp het ook wel enigszins.. Als @wauter de wolf is zijn we allemaal verloren :P haha. Nee just kidding.

De reden dat ik enigszins verdedigend opkom voor @wauter is meer omdat ik van mening ben dat je op de eerste dag geen ervaren/actieve spelers eruit stemt als daar geen duidelijke hint/verdachtmaking voor is. Meer uit coulance vanwege de gespeelde spellen en omdat ik nog altijd vindt dat het het leukst is om met actieve mensen de hints op te lossen en de game daadwerkelijk te spelen..

Is inderdaad wat zwak onderbouwd, maar ik begrijp het ook wel enigszins.. Als @wauter de wolf is zijn we allemaal verloren :P haha. Nee just kidding.

De reden dat ik enigszins verdedigend opkom voor @wauter is meer omdat ik van mening ben dat je op de eerste dag geen ervaren/actieve spelers eruit stemt als daar geen duidelijke hint/verdachtmaking voor is. Meer uit coulance vanwege de gespeelde spellen en omdat ik nog altijd vindt dat het het leukst is om met actieve mensen de hints op te lossen en de game daadwerkelijk te spelen..
Ik doelde meer op Wengsterje en drbrik :)

Marc100

Puur om het feit dat hij verder niks post. Ook al heeft hij een goede rol, lijkt me beter dan een goede die wel actief is.

Terug
Naar boven