AndroidHealthClinic

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Spelers die opeens uit het niets op iemand stemmen zonder een goeie reden? Spelers die stemmen op iemand die niet in de game zit?

Op de eerste dag kunnen er nog geen goede redenen zijn. Stemmen op iemand die niet in de game zit ? Dat heb ik gemist dan.

Op zo'n eerste dag zou het wel heel uniek zijn als er een cult uit zou gaan. Zeker met een deelnemersgroep als deze :p

Volgens mij mag dit gewoon ? Anarchie maakt het leven en weerwolfspelen leuker :D Wordt er niet alleen iemand gedood door de wolf ? Pikt de verteller er random iemand uit dan ?

.

Anarchie is niet bevorderlijk als je een wolf probeert te pakken :D In het verleden werd er dan inderdaad at random een slachtoffer uitgekozen (meestal via papiertjes met namen op :))

Anarchie is niet bevorderlijk als je een wolf probeert te pakken :D In het verleden werd er dan inderdaad at random een slachtoffer uitgekozen (meestal via papiertjes met namen op :))

Jij zou mij nog de dag door kunnen helpen.....

Laat mijn dood duidelijkheid geven voor degene die het nodig hebben in de strijd tegen het moordlustige bestek!

Too bad it ended so fast.

• Topic Starter Topic Starter
De stemmen worden geteld en verhaal wordt geschreven. Niet handig op de telefoon :p

Dag 1

De eerste extra lange stemronde rondom het afronden van de stemronde is afgerond. Iedereen was duidelijk in de war, want verschillende bewoners probeerden chaos te scheppen door op zichzelf te stemmen! Uiteindelijk trok Hillr aan het kortste eindje. Niet zo erg want dat eindje had het wel graag.

Het was na de stemming duidelijk. Hillr is een vork! De bewoners verzamelden en gingen Hillr opzoeken, buiten Banshee die aan het spelen was met een heel normale p**mel. Hillr was vreemd genoeg niet thuis maar bleek in het lege huis van Orgineel te zitten. Bizar. Het huis werd dan maar gewoon in brand gestoken. Met voldoening hoorde iedereen de laatste doodskreten, en zelfs Orgineel, die geen traan liet om zijn huis.
Nadat het huis was afgebrand, trokken Wauter en DrBrik naar het stulpje van Hillr op zoek naar bewijsmateriaal. Wat ze daar aantroffen, was behoorlijk creepy. Het huis hing vol foto's van Orgineel. Dit kon onmogelijk het huis van de evil vork zijn. Hadden de bewoners een gruwelijke fout gemaakt?

Hillr ligt er uit. Zij had de geheime rol "stalker".
De stalker krijgt 1 andere speler toegewezen. Als de stalker er in slaagt om deze speler op dezelfde persoon als zijn eigen stem te laten stemmen, telt zijn stem dubbel. Dit wil zeggen dat als jij Bart toegewezen krijgt en zelf op Tom gestemd hebt, waarna je Bart kan overtuigen om ook op Tom te stemmen, jouw stem op Tom dubbel telt en Tom dus al 3 stemmen tegen heeft. Dit telt uiteraard alleen als de persoon die je stalkt zijn stem pas uitbrengt of wijzigt nadat jij jouw stem hebt uitgebracht! Gaat de persoon die je toegewezen krijgt uit het spel, dan krijg je een nieuwe speler toegewezen.

De persoon die ze moest stalken was Orgineel.

Zie stalker niet tussen de goede of slechte rollen staan in de op.

Een goede dus :(

Wow ik had een stalker.
Wat is er creepy aan een stulpje bol foto's van mij?

Maar slecht begin dus. Valt nog steeds niks te zeggen over wie goed of slecht is.
Hoewel..

Verhaal volgt zo. Nu pas aangekomen op mijn werk :p

Terug
Naar boven