AndroidHealthClinic

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Na het verhaal weet ik nog niet op wie te stemmen.

In het verhaal van gisteren lijkt er al een groepje vrijgegeven te zijn maar ik weet niet of het al dan niet op goed of slecht slaat.

• Topic Starter Topic Starter
Weinig stemmen hier :mad:

leeft @drbrik nog wel btw? anders gaat mijn stem naar hem aangezien we niet veel verder komen nog met de gegeven hints.

leeft @drbrik nog wel btw? anders gaat mijn stem naar hem aangezien we niet veel verder komen nog met de gegeven hints.

Nogmaals, op inactievelingen stemmen is in het nadeel van de burgers omdat cults mekaar kunnen actief houden.

Ik denk dat de burgers schrik hebben om een andere mogelijke burger voor te dragen en de cults gewoon de kat uit de boom aan het kijken zijn.

Nog eens gezocht op het nummer: wanneer ik van die 9 apart staande zinnen op elke lijn de aangegeven letter neem krijg ik dvnoatiaa, begin ik achteraan de zin vind ik orkr6epee of orkruepee afhankelijk van of het nummer zelf meetelt... Ook niet echt een vooruitgang dus :)

Nogmaals, op inactievelingen stemmen is in het nadeel van de burgers omdat cults mekaar kunnen actief houden.

Ik denk dat de burgers schrik hebben om een andere mogelijke burger voor te dragen en de cults gewoon de kat uit de boom aan het kijken zijn.

Ik wel al vaker gemerkt dat de wolf zich stilhoud tijdens een spel ...

En ffe serieus: hij is laatste gezien zaterdagmiddag dus dan weet hij misschien nog niet eens zijn rol?

Ik ga voor Sanca omdat hij de vork koppig een wolf blijft noemen

Terug
Naar boven