ik zou graag een weightgainer nemen maar ik weet echt nie welke te kiezen te groot aanbod .ik had graag een paar namen van merken gekregen waar jullie goeie ervaringen mee hadden dank u ik zit namelijk in men bulk periode
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou graag een weightgainer nemen maar ik weet echt nie welke te kiezen te groot aanbod .ik had graag een paar namen van merken gekregen waar jullie goeie ervaringen mee hadden dank u ik zit namelijk in men bulk periode

Maar nee, ga gewoon naar de apotheker en vraag Fantomalt. Bevat maltodextrine 100% en dat is net hetzelfde wat er in de weightgainers steekt of zou moeten steken.
Wel nog een eiwittenshake ook kopen!!

Ik heb die van BSN. True mass... duur maar goed.
Daarvoor heb ik mammoet gehad, maar werd moe van al die snelle carbs.

Drogisterij.net: Fantomalt Instant - Omschrijving Geconcentreerde energierijke dieetvoeding in poedervorm Indicaties Als aanvullende energiebron in de voeding voor iedereen die extra
OT: neem nu mammoth 2500 prijs is goed, smaak ook, goede bulkverhoudingen, imo ook voor jou geschikt dus![]()
Maar nee, ga gewoon naar de apotheker en vraag Fantomalt. Bevat maltodextrine 100% en dat is net hetzelfde wat er in de weightgainers steekt of zou moeten steken.
Wel nog een eiwittenshake ook kopen!!