AndroidHealthClinic

weightgainers

robber

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
ik zou graag een weightgainer nemen maar ik weet echt nie welke te kiezen te groot aanbod .ik had graag een paar namen van merken gekregen waar jullie goeie ervaringen mee hadden dank u ik zit namelijk in men bulk periode

Ik heb die van BSN. True mass... duur maar goed.
Daarvoor heb ik mammoet gehad, maar werd moe van al die snelle carbs.

Mammoth 2500 idd..
Gebruik het zelf eigenlijk niet echt, maar mijn huisgenoot heb ik het laatst voor besteld en heb stiekem wel eens een shake genomen.
Banaan vind ik toch wel erg goed te doen.
Wordt er ook goed vol van !

Die van XXLnutrition en van Vitalife hielpen bij mij allebei erg goed.

ik zou graag een weightgainer nemen maar ik weet echt nie welke te kiezen te groot aanbod .ik had graag een paar namen van merken gekregen waar jullie goeie ervaringen mee hadden dank u ik zit namelijk in men bulk periode

Leangainer van Interactive nutrition,

Mooie complete gainer met goede prijs/kwaliteitsverhouding ;)

Check dit..

Heb je een snelle stofwisseling neem je Weightgainer. Anders kan je beter gaan voor Complex Carb Gainer, dat is een weightgainer zonder suikers..

Maar nee, ga gewoon naar de apotheker en vraag Fantomalt. Bevat maltodextrine 100% en dat is net hetzelfde wat er in de weightgainers steekt of zou moeten steken.

Wel nog een eiwittenshake ook kopen!!

mammoth is een goeie en ook niet zo duur

Maar nee, ga gewoon naar de apotheker en vraag Fantomalt. Bevat maltodextrine 100% en dat is net hetzelfde wat er in de weightgainers steekt of zou moeten steken.

is er nog iemand hiermee bekend???

mammoth is wel geinig

wat kost die Fantomalt ?
ik koop wel eens glukofast (fa.peak) met maltodextrin 3500 Gr. voor rond 15 euronen.
dit neem ik trouwens alleen voor de creatine-load, nicht om te "weightgainen"

Ik gebruik nu die van powersupplements, die bevat ook maltodextrine en BCAA's.

Goed spul.

ik gebruik nu de weightgainer van xxl maar heb de carb gainer al klaarstaan maar is meer luiigheid als wat anders want dat is mijn ontbijt hahaha

Terug
Naar boven