Fitness Seller

weightgainers

imo beetje overbodig om dan fantomalt te gaan halen en daarnaast whey te gaan nemen.
dan mix je dus een gainer met whey. kan je net zo goed gewoon een iets goedkopere weightgainer halen
ben je hetzelfde kwijt en hoef je niet EN naar de apotheek EN naar de sup-shop:D

Ik zou ook voor leangainer gaan....doe ik volgende maand ook in combinatie met Size On en Supercharge (Lebrada)
Leangainer
GROEI met 50 gram eiwitten per dosering! Lean Gainer bevat alleen de allerbeste eiwitsoorten: Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat en Isolaat en Micellar Caseïne.

GROEI met 50 gram koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde . Koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde houden de bloedsuiker spiegel constant. Klinkt leuk, maar wat betekent dat nou? Dat betekent dat het lichaam de koolhydraten onmogelijk in vet om kan zetten!

ik gebruik nu mammoth, voel me daar zeker niet moe of iets door, want ik ben postbode, dus sta om 4u/4u30 op, voel me fit.
maar denk op aanraden over te gaan op monster max, bevat nog meer carbs schijnt het, heb goede gainer nodig, weeg nog maar 71kg voor 1m80.
ik gebruik wel goede multivitamine, mssn daardoor die fitheid

wat is een goeie complex carb gainer dan?

Maar is het niet beter om een shake te kopen die +- 90% uit whey bestaat en dan nog een andere die ook voor 90% uit compl. koolhydraten bestaat in plaats van één shake die 50%whey en 50%koolhdr bevat??

ik gebruik serious mass van ON

Terug
Naar boven