Fitness Seller

Wel kracht geen spieren

Bezoekers in dit topic

Dat van korte tijd klopt ja, ik wil te snel ik besef het nu ook. Maar dat je zonder steroïden goede resultaten kan halen is zeker mogelijk.
sommige kunnen dat zeer zeker ja... Ik in ieder geval wat mij betreft niet. En met mij ongeveer 95% van de naturel trainende wat mij betreft. Tuurlijk bouw je wel iets van massa op en wordt je stuk gespierder maar het doel moet je gaandeweg meestal wel iets bijstellen. Het is een sport van de lange lange adem en het is het continu door blijven gaan wat er voor zorgt dat je uiteindelijk eventueel je doel wel/niet bereikt. Ook is het belangrijk om je er beter in te gaan verdiepen dus veel lezen en zorgen dat je je trainingen optimaliseert. Wat mij betreft trainen heel veel mensen gewoon verkeerd
 
In beginfase vindt kracht vermeerdering voornamelijk plaats door verbetering van de neurale aansturing. Je observaties zijn dus helemaal niet perse een teken van verkeerd bezig zijn ofzo.
 
Heerlijk dit, echt heerlijk... Mijn bijdrage is nul in deze, maar ik wou het toch even gezegd hebben.
 
In beginfase vindt kracht vermeerdering voornamelijk plaats door verbetering van de neurale aansturing. Je observaties zijn dus helemaal niet perse een teken van verkeerd bezig zijn ofzo.
Dit!

Het gaat vooral om het volhouden als de "beginner gains" eruit zijn.
 
Back
Naar boven