Fitness Seller

Wel of niet meerdere keren injecteren uit dezelfde spuit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik het helemaal mee eens, als je naals de onderkant van je amp raakt is het puntje helemaal verbogen...dit injecteerd niet echt fijn. Zelfs het rubber dopje van een vial kan je naald al aardig bot maken..

D.W.

he mixer: het gaat hem niet om geld. soms heb je geen tijd om spuiten te halen. heb je er maar één in huis en je moet twee spuiten zetten. gebruik ik twee keer dezelfde. naald is misschien wat bot, maar je krijgt ze er wel in. daarom, als je het kan vermijden, gebruik je een nieuwe, maar als het niet anders gaat. maar ik gebruik wel altijd dezelfde naald waarmee ik in de ampul gezeten heb om in mijn bil te steken.

Laatst bewerkt:
Ik begin binnenkort aan mijn injectie kuur maar ik durfde niet een apotheek binnen te stappen voor injectiespuiten.
Toen heb ik laats bij een gozer in de stad een spuit gekocht. Hij had ‘m pas 1 keer gebruikt, dus de spuit is zo goed als nieuw. Die gozer zat wel helemaal onder de zweren, zou dat een probleem kunnen vormen?

Loop gewoon die apotheek binnen en vraag naar de spuiten .
Verder hoef je er geen comentaar bij te geven .
Ik kies wel meestal een moment dat er geen volk in de apotheek staat .

Lauw zei:
Ik begin binnenkort aan mijn injectie kuur maar ik durfde niet een apotheek binnen te stappen voor injectiespuiten.
Toen heb ik laats bij een gozer in de stad een spuit gekocht. Hij had ‘m pas 1 keer gebruikt, dus de spuit is zo goed als nieuw. Die gozer zat wel helemaal onder de zweren, zou dat een probleem kunnen vormen?

Iets zegt mij dat je niet serieus bent. :cool:

Lauw zei:

:roflol:

zal geen probleem worden denk ik
ff afspoelen onder de kraan en klaar is kees :D

Lauw zei:

Als hij hem nog maar eenmaal gebruikt heeft kan dat zeker geen kwaad.
Zoals gezegd eerst goed afwassen met wat water en wat zeep :D

Sorry...domme vraag...dom antwoord :dunno:

greetz :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven