AndroidHealthClinic

Welk "huismerk" whey eiwit?

IRV80

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Hoi

Ik heb jaren lang huismerk whey eiwit gekozen van bodyenfit. .Maar nu lees ik verhalen wat betreft de eiwit percentage wat er daadwerkelijk in zit..
Is dit nou waar of wat??..

Ik zit nou namelijk in twijfel of ik zal overstappen naar xxlnutrition of bodylab huismerk.

xxl

Hoi

Ik heb jaren lang huismerk whey eiwit gekozen van bodyenfit. .Maar nu lees ik verhalen wat betreft de eiwit percentage wat er daadwerkelijk in zit..
Is dit nou waar of wat??..

Ik zit nou namelijk in twijfel of ik zal overstappen naar xxlnutrition of bodylab huismerk.

Je kan gewoon weer bij B&F bestellen, huidige batches zijn allemaal prima! Met test resultaten en al. En lekker natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ze hebben het gefixt, dus je kan er gewoon blijven bestellen, en niet luisteren naar XXL fanboys hier die steeds slecht over b&f praten.

Ikzelf vind XXL Nutrition lekkerder dan Body En Fitshop en Bodylab. De Body En Fitshop whey is niet al te zoet, zoals bij Bodylab, maar ik heb het idee dat bij XXL Nutrition whey delicious de smaak toch meer te herkennen is (waar het naar zegt te smaken, heeft die smaak ook). Bij Body En Fitshop is dit iets minder en bij Bodylab is het, zoals ik al zei, te zoet, maar dit is echt een voorkeur en zal je zelf moeten proberen.

Ze hebben het gefixt, dus je kan er gewoon blijven bestellen, en niet luisteren naar XXL fanboys hier die steeds slecht over b&f praten.

1m80 72kg 22%

ik merk het man XD

ik ben zelf tevreden over XXL maar het is verder ook de enige die ik na BF en heb geprobeerd.

• Topic Starter Topic Starter
LOL ok bedankt voor al deze reacties gasten..

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Ik las gewoon op Internet iets over labtesten dat werd uitgevoerd Door een paar studenten... en Die waren niet al te best. Vandaar dat ik f ga twijfelen

niet zo denigerend doen als je zulke stats hebt

vind de whey van xxl gewoon beter lekkerder beter oplosbaar enzovoort

1m80 72kg 22% ik merk het man XD ik ben zelf tevreden over XXL maar het is verder ook de enige die ik na BF en heb geprobeerd.
Ik had daar gewoon iets randoms jaren geleden gezet. Ik heb whey delicious in het verleden geprobeerd en vond het echt walgelijk, ik ga daar nooit meer bestellen. Er zijn veel hipsters op deze forum die XXL steeds de hemel in prijzen en slechte dingen over b&f zeggen (Galen, bijvoorbeeld). XXL vind ik gewoon een stront bedrijf, lelijke labels, ziet er onprofessioneel uit, veel duurder dan b&f, en hun whey delicious is gewoon walgelijk. Ik haal liever mijn supplementen van winkels die meer populair zijn en veel beter bekent zijn (b&f, myprotein), dan van zo een stront onbekende bedrijf (behalve op DBB, lol), die er zo onprofessioneel uit ziet.

Ik had daar gewoon iets randoms jaren geleden gezet. Ik heb whey delicious in het verleden geprobeerd en vond het echt walgelijk, ik ga daar nooit meer bestellen. Er zijn veel hipsters op deze forum die XXL steeds de hemel in prijzen en slechte dingen over b&f zeggen (Galen, bijvoorbeeld). XXL vind ik gewoon een stront bedrijf, lelijke labels, ziet er onprofessioneel uit, veel duurder dan b&f, en hun whey delicious is gewoon walgelijk. Ik haal liever mijn supplementen van winkels die meer populair zijn en veel beter bekent zijn (b&f, myprotein), dan van zo een stront onbekende bedrijf (behalve op DBB, lol), die er zo onprofessioneel uit ziet.

Geef Galen eens ongelijk om B&F niet af te kraken? XXL is een top bedrijf, niks mis mee. Goede service, goede producten en labels kloppen. Dus wat is er zo stront aan XXL? En B&F en Myprotein populair? Nee dat zijn huismerken, dan kan je beter voor XXL gaan want die zijn wel populair, zelfs in het buitenland bij bb wedstrijden zie je ze al tegenwoordig, dus dat gaat ook niet op. Je weet gewoon niet waar je over praat.

Wat verwacht je nadat B&F tegen heel DBB heeft gezegd " ja we hebben jullie trouwe klanten jaren lang opgenaaid maar dat maakt ons geen flikkwr uit we doen gewoon alsof onze neus bloed"

XXL heeft toen gebruikt gemaakt van de situatie door nadat ze zelf goed uit de test kwamen goede promotie te maken hier, en daarom zijn er veel tevreden nieuwe klanten van XXL hier op DBB.

Ik heb zelf liever een goed product in een slechte verpakking dan en slecht product met een gouden hoesje.

Ik heb trouwens ook niets aan te merken op de smaak verder, het enige wat ik van B&F beter vond was de oplosbaarheid.

Not this shit again...

ben nu toch benieuwd naar je echte stats
het zit je aardig diep zo te zien

het dikgedrukte heeft je goed geholpen iedergeval je bent jaren lang opgelicht door BenF
me vriendin besteld nog steeds haar ontbijt bij dat bedrijf wat ook niet heel erg is hoeft ze ook niet te boycotte geen haat naar BenF
maar om zo over een bedrijf als xxl te praten die gewoon hun best doen om iets goeds neer te zetten vind ik erg laag

Geef Galen eens ongelijk om B&F niet af te kraken? XXL is een top bedrijf, niks mis mee. Goede service, goede producten en labels kloppen. Dus wat is er zo stront aan XXL? En B&F en Myprotein populair? Nee dat zijn huismerken, dan kan je beter voor XXL gaan want die zijn wel populair, zelfs in het buitenland bij bb wedstrijden zie je ze al tegenwoordig, dus dat gaat ook niet op. Je weet gewoon niet waar je over praat.

Ik heb net gezegd waarom ik ze een 100% stront bedrijf vind, lees mijn post beter.

"zelfs in het buitenland bij bb wedstrijden zie je ze al tegenwoordig"

Dat wilt niet zeggen dat ze een populaire bedrijf zijn lol

Terug
Naar boven