XXL Nutrition

Welk "huismerk" whey eiwit?

Carazy,

De benamingen alleen al is om te janken.
Ik heb liever me whey in een kale emmer dan in een kale emmer met twee blauwe randjes waar ook nog eens 20% minder in zit, om vervolgens tegen je klanten alles te ontkennen.
body en fit is een merk voor huisvrouwen en sbs volk, een slag mensen dat zo desperate is dat ze alles geloven, en helemaal de zaaddodende termen als "crunchy tot in perfectie" "Sensationele en gegarandeerde kwaliteit" "Kwaliteit, prijs en smaak.. ! Geen compromissen!" "Whey Perfection is een sensatie op alle fronten" en ga zo maar door, als je goede spullen verkoopt dan verkoopt het zichzelf en heb je deze tranentrekkers niet nodig.

Met sensationele kwalitatief hoogwaardige ultra gefilterde groeten,

Ralf. Onee Shark.

De smaak van body en fit was wel goed, maar dat er 20% minder in zit is toch wel echt fuckt up. Dus dat wil zeggen dat als je 20kg spieren bent bijgekomen met hun shit, kon je eigenlijk 24kg bijgekomen zijn bij een andere shop. Die wel de juiste waarde vermelde op hun labels en die geen bullshit verteld over hun supplementen. Moesten ze echt van niets geweten hebben van hun scam dan zouden ze hier op het forum blijven posten zijn, in plaats van te gaan lopen als een little b*ch

De smaak van body en fit was wel goed, maar dat er 20% minder in zit is toch wel echt fuckt up. Dus dat wil zeggen dat als je 20kg spieren bent bijgekomen met hun shit, kon je eigenlijk 24kg bijgekomen zijn bij een andere shop. Die wel de juiste waarde vermelde op hun labels en die geen bullshit verteld over hun supplementen. Moesten ze echt van niets geweten hebben van hun scam dan zouden ze hier op het forum blijven posten zijn, in plaats van te gaan lopen als een little b*ch

was het maar zo'n feest.

Als hun whey jouw enige bron van voeding is misschien wel. Maar percentage whey kan je niet linken aan kg spier

Omdat ik vroeger wel bij B&F bestelde zit ik gvd nu nog met een dikke pens :mad:

BnF whey perfection is gewoon altijd goed en veelzijdig!

Als suiker in de koffie, over de oliebollen of als de buurvrouw een kopje suiker wil lenen :roflol:

Aan zijn stats te zien is carazy die gast van die B&F kleren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen niet meer hoeven te bestellen bij B&F. Als je wat besteld, stuur even een mailtje naar ze dat je doorgestuurd bent door "anonimnyylector" zal ik erg waarderen :)

ja, heb ik geprobeerd ,

het antwoord van B&F was dat ze geen zaken meer met die wanbetaler wenste te doen

Gewoon bij XXL bestellen, daar zijn ook onafhankelijke labtesten van en komen er perfect door heen ;)
Bestel er al jaren en soms ook ophalen in et magazijn :)

Terug
Naar boven