XXL Nutrition

Welk "huismerk" whey eiwit?

Ik had daar gewoon iets randoms jaren geleden gezet. Ik heb whey delicious in het verleden geprobeerd en vond het echt walgelijk, ik ga daar nooit meer bestellen. Er zijn veel hipsters op deze forum die XXL steeds de hemel in prijzen en slechte dingen over b&f zeggen (Galen, bijvoorbeeld). XXL vind ik gewoon een stront bedrijf, lelijke labels, ziet er onprofessioneel uit, veel duurder dan b&f, en hun whey delicious is gewoon walgelijk. Ik haal liever mijn supplementen van winkels die meer populair zijn en veel beter bekent zijn (b&f, myprotein), dan van zo een stront onbekende bedrijf (behalve op DBB, lol), die er zo onprofessioneel uit ziet.

Hallo Ralf :wave2:

We maken er wat moois van!

Ik heb net gezegd waarom ik ze een 100% stront bedrijf vind, lees mijn post beter.

"zelfs in het buitenland bij bb wedstrijden zie je ze al tegenwoordig"

Dat wilt niet zeggen dat ze een populaire bedrijf zijn lol

Je zit op een bodybuilding forum, in de bodybuilding branche is XXL dus wel degelijk populairder dan B&F.

Ik heb net gezegd waarom ik ze een 100% stront bedrijf vind, lees mijn post beter.

"zelfs in het buitenland bij bb wedstrijden zie je ze al tegenwoordig"

Dat wilt niet zeggen dat ze een populaire bedrijf zijn lol

Populair betekent dat veel mensen het leuk of aantrekkelijk vinden. Aangezien XXL sponsor is bij redelijk wat wedstrijden en zelf van trainingslocaties, heel veel mensen de kleding van XXL draagt én de supplementen koopt, wilt het zeggen dat het een populair bedrijf IS.

Jij kan het wel een stront bedrijf vinden, maar ze zijn populair en daar verander jij niks aan.

Populair betekent dat veel mensen het leuk of aantrekkelijk vinden. Aangezien XXL sponsor is bij redelijk wat wedstrijden en zelf van trainingslocaties, heel veel mensen de kleding van XXL draagt én de supplementen koopt, wilt het zeggen dat het een populair bedrijf IS. Jij kan het wel een stront bedrijf vinden, maar ze zijn populair en daar verander jij niks aan.

"sponsor is bij redelijk wat wedstrijden"

Mensen betalen voor sponsors = populareit, dat is een goeie.

"heel veel mensen de kleding van XXL draagt én de supplementen koopt"

Heb je hier bewijs van?

Blijf in je fantasie wereld leven waar ze een populaire bedrijf zijn.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen niet meer hoeven te bestellen bij B&F. Als je wat besteld, stuur even een mailtje naar ze dat je doorgestuurd bent door "anonimnyylector" zal ik erg waarderen :)

Ik had daar gewoon iets randoms jaren geleden gezet. Ik heb whey delicious in het verleden geprobeerd en vond het echt walgelijk, ik ga daar nooit meer bestellen. Er zijn veel hipsters op deze forum die XXL steeds de hemel in prijzen en slechte dingen over b&f zeggen (Galen, bijvoorbeeld). XXL vind ik gewoon een stront bedrijf, lelijke labels, ziet er onprofessioneel uit, veel duurder dan b&f, en hun whey delicious is gewoon walgelijk. Ik haal liever mijn supplementen van winkels die meer populair zijn en veel beter bekent zijn (b&f, myprotein), dan van zo een stront onbekende bedrijf (behalve op DBB, lol), die er zo onprofessioneel uit ziet.

Stats: M 33j 1m80 72kg 22%

original.gif

Heb je hier bewijs van?

Een sponsor geeft geld..Niet de mensen die een sponsor willen.

Bewijs is er genoeg (kijk in hun topic).

Heb je hier bewijs van?

We hebben iemand gevonden die nog minder intelligent is dan Thedeen.

Ik zou Body en Fit Shop niet meer vertrouwen en er niks meer bestellen, als je de boel oplicht verdien je het gewoon niet om de klandizie te krijgen. Het is niet alleen hun Whey maar ook hun Isolaat (waar 112% fructose in zat en 15,5% minder eiwit) (dat is lekker in een cut dieet bijvoorbeeld) http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-isolaat-perfection-bodyenfitshop http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-whey-perfection-door-laboratorium-ecca Daarentegen zijn alle labtesten van XXL wel prima geweest, en is de smaak van hun Whey veel beter dan die van Body en Shit Shop. Mijn advies dus: daar niet meer bestellen. http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-whey-delicious-xxl-nutrition En bij XXL bestellen.

Laatst bewerkt:

Tfw hipster.

Ik zou Body en Fit Shop niet meer vertrouwen er niks meer bestellen, als je de boel oplicht verdien je het gewoon niet om de klandizie te krijgen. Het is niet alleen hun Whey maar ook hun Isolaat (waar 200% fructose in zat) dat is lekker in een cut dieet ...
http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-isolaat-perfection-bodyenfitshop
http://www.supplementlabtest.com/tests/aminozuuranalyse-whey-perfection-door-laboratorium-ecca

Daaren tegen zijn alle labtesten van XXL wel prima geweest, en is de smaak van hun Whey veel beter dan die van Body en Shit Shop. Mijn advies dus: daar niet meer bestellen. En bij XXL bestellen.

Nee joh, heb je gezien hoe onprofessioneel die verpakkingen eruit zien. Zoiets koop je toch niet? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Verpakking intereseerd me vrij weinig. .. inhoud vind ik belangrijk!

Nee joh, heb je gezien hoe onprofessioneel die verpakkingen eruit zien. Zoiets koop je toch niet? :roflol:

Het gaan er niet om hoe de verpakking eruit ziet, maar om de whey die er inzit. Ik vind trouwens de verpakkingen er beter uit zien dan die van Body en Shit Shop.

• Topic Starter Topic Starter
Die labtesten vind ik gewoon KUT! Ik bestelde al jaren bij bf... en krijg je dit te zien...

Die carazy moet toch sarcastisch bezig zijn, wie kiest er nu een shop op basis van labels of alleen maar de prijzen. Zeker als je weet dat kwaliteit wat duurder is. En oplichters zijn altijd populair op een gegeven moment, omdat er zoveel mensen inlopen. Maar dat je wéét dat het oplichters zijn en alsnog gaat verdedigen en eerlijke shops zielig gaat lopen aanvallen, dan ben je echt een r*tard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil je niet bij B&F kopen, kijk naar XXL, Sportfood en Bodylab. Zij hebben testresultaten gepost.
MyProtein en BulkPowders kan, hoewel deze nog niet getest zijn.

Terug
Naar boven