Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die mening is totaal gebaseerd op wat mij aanspreekt aan de hand van reviews die ik heb gelezen. Alleen over de a8 en 7 serie kan ik uit eigen ervaring een vergelijking trekken aangezien mijn vader een a8 rijdt en mijn oom een 7 serie, beide heb ik zelf gereden. Ik heb wel in de passagiersstoel gezeten van enkele andere modellen die ik noemde. De rest is review kennis en persoonlijke smaak
Als ik in alle auto's zelf zou rijden kan mijn mening natuurlijk veranderen, dit is wat mij op het eerste gezicht het meest aanspreekt zoals 3/4 van de posters hier eveneens posten zonder rijervaring in de auto's.
Pas op jongens, we hebben een brute autokenner genaamd "RobbertD" onder ons, hohohohohoho oppassen geblazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BMW is een pak mooier en heeft betere motoren. Die zogenaamde knakkertjes rijden overal mee rond, golfjes, BMW, Audi, de nieuwe Fiat Punto's, ... Dus dat maakt niet zoveel uit, die heb je overal.
Pas op jongens, we hebben een brute autokenner genaamd "RobbertD" onder ons, hohohohohoho oppassen geblazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!