AndroidHealthClinic

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
BMW en Audi hebben beiden iets dynamisch/jong/sportiefs. Maar Merc heeft imo altijd de stijve ouwe rijke lullen uitstraling. Ook de typische Merc kleuren (zilver en bruin-zilver) onderstrepen dat. En in andere kleuren past het sowieso niet.

En ja, zo'n SL is heel erg fout op 21-22, zelfs voor een yuppie.

Hier een first look van de BMW gran coupe (nog niet zeker of deze in productie gaat)

BMW-concept-gran-coupe-front-three-quarter.jpg

BMW-concept-gran-coupe-rear-three-quarter.jpg

Wat een auto....

Laatst bewerkt:
werd ik daarnet niet bijna omvergereden door zo een mong**l met een BMW :D :fuu:

gelukkig was ik met mijn mtb met hydraulische remmen en niet met mijn koersfiet :cool:

zo kon ik met een klein slipmanoeuvre die k*tmongool ontwijken :mad:

Ik heb me vanmiddag weer een o zo foute 328I cabrio aangeschaft uit 1997, eind van de week komen er Alpina wielen onder, rij nu met staal op winterbanden.

BMW en Audi hebben beiden iets dynamisch/jong/sportiefs. Maar Merc heeft imo altijd de stijve ouwe rijke lullen uitstraling. Ook de typische Merc kleuren (zilver en bruin-zilver) onderstrepen dat. En in andere kleuren past het sowieso niet.

En ja, zo'n SL is heel erg fout op 21-22, zelfs voor een yuppie.
Hahah bij merc denk ik gelijk aan een taxi:roflol:

ik vertrouw het meer (qua uitbreken in de bocht).

Hangt er van af...

Als je gewend bent iets meer op de limiet te rijden, en al wat meer ervaring hebt met rijden, kan achterwielaandrijving een pak veiliger zijn (vind ik persoonlijk :) ).
Voorwielaandrijving wil al eens serieus ondersturen :D

Hangt er van af...

Als je gewend bent iets meer op de limiet te rijden, en al wat meer ervaring hebt met rijden, kan achterwielaandrijving een pak veiliger zijn (vind ik persoonlijk :) ).
Voorwielaandrijving wil al eens serieus ondersturen :D

klopt ivm onderstuur.
Maar ik ben een easy-driver dus ik ben tevreden :).

laat ons zeggen dat quattro het beste is :p

dodge_challenger_concept.jpg

De nieuwe dodge challenger, ook leuk.

Terug
Naar boven