Fitness Seller

Welk soort creatine best

TheoG

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Beste

Ik gebruik momenteel creatine monohydraat al 4 tal weken en het werkt wel qua kracht. Maar ik zie niet veel verschil van breder of voller fzo. Dus bij deze vraag ik mij af welke creatine nu echt een boost geeft in alles en of welke beste is. Ik eet ook 6x per dag. En ikgebruik shakes dus voeding enz zit goed. Enkel heb ik myn limit bereikt denk ik.

Beste TheoG,

Vermoedelijk zijn je verwachtingen te hoog na het lezen van het etiket. Creatine zorgt voor een krachttoename, maar is geen wondermiddel. Je geeft zelf aan dat je merkt dat er een krachttoename merkbaar is, dan doet het spul dus zijn werk. Dat je in 4 weken nog geen rambo bent wil niet zeggen dat het spul niet werkt.

Er zijn tal van creatine producten. Lees wat reviews hier en zoek naar een product wat het beste aansluit op jouw doelen/wensen. Twijfel je kan je wellicht eerst een sample aanvragen. Nogmaals, je gaat op kort termijn geen schokkende resultaten zien ongeacht het supplement wat je gebruikt.

Ook zal je niet veel reacties krijgen als je niet wat meer informatie over jezelf plaatst. Wat is je gewicht, in welke regelmaat sport je, lichaamsvet, doelen, soort training, voeding, etc.

Beste

Ik gebruik momenteel creatine monohydraat al 4 tal weken en het werkt wel qua kracht. Maar ik zie niet veel verschil van breder of voller fzo. Dus bij deze vraag ik mij af welke creatine nu echt een boost geeft in alles en of welke beste is. Ik eet ook 6x per dag. En ikgebruik shakes dus voeding enz zit goed. Enkel heb ik myn limit bereikt denk ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT:

Creapure Creatine Monohydrate, geen andere troep kiezen en er niet te veel van verwachten.

Hmm ik zou je misschien shakes adviseren maar die gebruik je dus al.

Creapure van B&F basic, goed en niet duur ;)

Ik zou ook een creatine monohydraat nemen, kies veel een microfijne van die grovere nemen niet zo goed op.

• Topic Starter Topic Starter
Voor de mensen die zich afvragen hoeveel ik train enz .. Ik ben 180cm weeg 76kg en heb 14% vet denkek toch... En ik ga 6x per week d gym hitte aangezien ik hele tijd power voel door die creatine. Zou 7 ook kunnen hitten maar eb ghoord dat rust is crusiaal. En @Xxl ik neem al monohydraat...

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 20:14 ----------

Ik zou ook een creatine monohydraat nemen, kies veel een microfijne van die grovere nemen niet zo goed op.

Die neem ik..2x per dag smorges en na de training direct samen met isolaat shake

Het niveau hier zakt met de dag...

Het niveau hier zakt met de dag...

MercedesRollingEyes.gif

OT: Ik ben tevreden over de creatine blend van MusclePharm. 6 soorten in 1 product tegen een goede prijs. Van dit spul voel ik duidelijk een krachttoename; van alleen mono niet.

Ik train al 7 jaar fitness. En ik had hiervoor een ander account maar ben mijn wachtwoord verloren. Daarbij bezoek ik dit forum regelmatig.

G3netics als je toch zoveel weet, wrm post je geen pic van uw eigen dan?

Ik train al 7 jaar fitness. En ik had hiervoor een ander account maar ben mijn wachtwoord verloren. Daarbij bezoek ik dit forum regelmatig.

Had je maar de helft van dat tijd besteed aan het volgen van Nederlands ;)

Maar hoe ziet jouw fitness eruit na 7 jaar dan? Of train je hem thuis? :p

Laatst bewerkt:
Ik zal eind mei een foto posten. Als ik klaar ben met mijn cut

Ja ik vraag mij ook af hoe je fitness eruit ziet...

ik gebruik Magic Creatine van B&F werkt lekker merk zeker een goede kracht toename, zit ook russian tarragon in wat zou moeten zorgen voor een betere creatine opname, t was als t goed is op=op bij b&f maar zou toch maar even kijken, zijn capsules, niet te groot je slikt ze makkelijk alle 3 door :) en 180 capsules voor €12,-

Beste

omdat je shakes neemt is je voeding goed?
je kan wel 20x op een dag eten hoeft je voeding nog steeds niet goed te zijn
en er zijn geen limitsss

Nice bump son :p

Terug
Naar boven