Fitness Seller

Welk soort kuur zou het best passend zijn voor mij?

brativoxx

Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Vetpercentage
18%
Ik ben op zoek naar een kuur die niet al te veel bijwerkingen met zich meebrengt.

Mijn grootste probleem is dat ik een zeer slecht metabolisme heb waardoor ik heel wat buikvet heb(terwijl mijn bovenlichaan en armen wel dik oke zijn).

Ik zat te denken aan winstrol maar na wat reacties te lezen is dat niet aan te raden met mijn hoge vetpercentage.

Je zou nu kunnen zeggen meer vermageren maar vanwege mijn metabolisme gaat dit zeer moeizaam. Vroeger gekoerst voor het UCI maar altijd toch iets zwaarder geweest aan de buik dus voeding is niet per se de sleutel tot succes.

Ik hoop dit jullie kennis mij naar de juiste kuur kan leiden.

-1m86
-91 KG
-2100 Kcal per dag

Ik ben op zoek naar een kuur die niet al te veel bijwerkingen met zich meebrengt.

Mijn grootste probleem is dat ik een zeer slecht metabolisme heb waardoor ik heel wat buikvet heb(terwijl mijn bovenlichaan en armen wel dik oke zijn).

Ik zat te denken aan winstrol maar na wat reacties te lezen is dat niet aan te raden met mijn hoge vetpercentage.

Je zou nu kunnen zeggen meer vermageren maar vanwege mijn metabolisme gaat dit zeer moeizaam. Vroeger gekoerst voor het UCI maar altijd toch iets zwaarder geweest aan de buik dus voeding is niet per se de sleutel tot succes.

Ik hoop dit jullie kennis mij naar de juiste kuur kan leiden.

-1m86
-91 KG
-2100 Kcal per dag

Creatine is het beste voor jou ik zou deze nemen : http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...-sportsnutrition/creapure-creatine-met-smaak/

PS: vergeet niet de laadfase

• Topic Starter Topic Starter
i.v.m je metabolisme zou ik toch die van Body en Fitshop nemen. Dit is creatine voor mensen met een slecht metabolisme die na verloop van tijd je metabolisme vermetaboliseert.

Gezien je stats en je geringe AAS kennis gaat niemand je hier verder helpen.

Je moet toch ooit je vet verliezen? "Metabolisme" klinkt meer als een excuus.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een topsportstatuut gehad. Dus is niet speciaal een excuus. Kan het beter, ja. Maar ik verlies nu eenmaal zeer moeilijk vet. Vandaar ook de frustraties. Ik vermager wel en verlies gewicht, maar mijn buikvet is zowat het laatste dat altijd weg wil.. Terwijl net dat hetgene is dat mij het meest stoort.

Bij iedereen, of in ieder geval iedere man, is buikvet het eigenwijst. Je bent niet uniek ofzo. En ja, wat wil je? Je gaat kuren, door excessief vet krijg je extra problemen met hormonale balans, en dan wil je voor altijd de spieren die je wint (met als bonus een grote kans op gyno) voor eeuwig onder het vet verborgen houden want het gaat nou eenmaal zo moeilijk weg?

1) Het moet ooit weg;
2) Hoog vetpercentage zorgt voor problemen tijdens kuur door hoog oestrogeen;
3) Dus: verlies je vet voor je kuurt.

Waarom neem je zo weinig kcal, wat is je onderhoud?

Een 'ik ga mee eerst eens gedegen inlezen in deze materie voordat ik überhaupt dit soort vragen hier durf te stellen' kuur..... :rolleyes:

Wat is precies je doel met de kuur en wat is je vet% precies?

Dan kunnen we een beter beeld vormen.

Wat jij nodig hebt is een deftig voedingsschema met wekelijks opvolging en over 20 weken is je buikvet weg als je dat ECHT wilt.

Een kuur heb jij zeker op dit moment nog niet nodig.

ik zou die kuur pakken die je echt massieve pukkels geeft op je saucisse.

De "ik blijf lekker natty" kuur.

• Like
Waarderingen: Guts
ik zal gewoon lekker met ana gaan bowlen en van de aas afblijven

Terug
Naar boven