XXL Nutrition

Welk soort kuur zou het best passend zijn voor mij?

Om je vervolgens met Winstrol te laten behandelen tegen het spierverlies wat je van de AIDS oploopt :D Lijkt mij een solide behandelplan zo met gegarandeerde gains.

@ TS: even serieus, ga je inlezen. Dan zal je erachter komen dat je met jouw vetpercentage eerst een dikke 10% in totaal vetpercentage moet afvallen. Als je dan een beetje redelijk erbij staat op 12% BF en een kilo'tje of 80, moet je je gaan verdiepen in voeding. Vervolgens als je na een paar jaar serieus trainen en voeding blijft steken op 85kg, dan vraag je of een van je vrienden je een klap wil geven, in je gezicht, met een stoel, om vervolgens eens ECHT in te gaan lezen in voeding. Als je dan met jouw lengte vanzelf moeite krijgt om de 90kg aan te tikken, kan je nog eens terugkomen NADAT je je goed hebt ingelezen op de bekende sites en fora met relevante, correcte info. Niet dus naar de eerst beste geestelijk beperkte billy van 100kg uit je plaatselijke gym gaan en vragen wat hij je wil aansmeren, maar zelf ECHT inlezen. Dan zal je vanzelf zien dat het beste is om met test 500mg te beginnen om te kijken hoe je lichaam daarop reageert, etc. etc. etc.

Succes he!

Test, tren, afsluiten met winny. Veel clen. Gas er op, je wilt toch geen vetz*k blijven voor de rest van je leven?

• Topic Starter Topic Starter
Wat jij nodig hebt is een deftig voedingsschema met wekelijks opvolging en over 20 weken is je buikvet weg als je dat ECHT wilt.

Een kuur heb jij zeker op dit moment nog niet nodig.

Een aanrader qua voedingsschema's?

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Om je vervolgens met Winstrol te laten behandelen tegen het spierverlies wat je van de AIDS oploopt :D Lijkt mij een solide behandelplan zo met gegarandeerde gains.

@ TS: even serieus, ga je inlezen. Dan zal je erachter komen dat je met jouw vetpercentage eerst een dikke 10% in totaal vetpercentage moet afvallen. Als je dan een beetje redelijk erbij staat op 12% BF en een kilo'tje of 80, moet je je gaan verdiepen in voeding. Vervolgens als je na een paar jaar serieus trainen en voeding blijft steken op 85kg, dan vraag je of een van je vrienden je een klap wil geven, in je gezicht, met een stoel, om vervolgens eens ECHT in te gaan lezen in voeding. Als je dan met jouw lengte vanzelf moeite krijgt om de 90kg aan te tikken, kan je nog eens terugkomen NADAT je je goed hebt ingelezen op de bekende sites en fora met relevante, correcte info. Niet dus naar de eerst beste geestelijk beperkte billy van 100kg uit je plaatselijke gym gaan en vragen wat hij je wil aansmeren, maar zelf ECHT inlezen. Dan zal je vanzelf zien dat het beste is om met test 500mg te beginnen om te kijken hoe je lichaam daarop reageert, etc. etc. etc.

Succes he!

Ik train reeds 2.5 jaar. Dat is eigenlijk het frustrerende. Ik pak gewicht zat, heb een oke bovenlichaam maar de rest wil gewoon niet mee. Maar ik zal me eerst wat verder moeten verdiepen in vetverlies.
Bedankt voor de nuttige info!

Een aanrader qua voedingsschema's?

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Ik train reeds 2.5 jaar. Dat is eigenlijk het frustrerende. Ik pak gewicht zat, heb een oke bovenlichaam maar de rest wil gewoon niet mee. Maar ik zal me eerst wat verder moeten verdiepen in vetverlies.

Bedankt voor de nuttige info!

Een voedingsschema is persoonlijk dus die neem je niet zomaar van iemand over.
Alleen je bovenlichaam? Je hebt ook benen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Een voedingsschema is persoonlijk dus die neem je niet zomaar van iemand over.
Alleen je bovenlichaam? Je hebt ook benen hoor.

Ik zal het anders verwoorden, aanraders voor iemand te contacteren die me hiermee kan helpen.
En als je zo lang op hoog niveau gekoerst hebt als ik zijn benen het verste van je zorgen ;)
Heb ik nog steeds een ferm paar gespierde benen aan over gehouden :)

Kerel je kan zelfs nog geen eens een schema maken? En wel aan de aas gaan want het ligt allemaal aan je metabolisme...
Je zakt steeds dieper.
Dat van je benen ken ik, die train ik ook nooit meer omdat ik heel veel gevoetbald heb.

Ketose.

Metamorfose.

Is je metabolisme niet gewoon vertraagd omdat je te weining eet? Sport je ook nog met die 2100kcal?

Sorry maar als je op 23% BF staat dan gaat AAS je niet veel verder helpen... Meen ik serieus, dan is er zo fundamenteel wat mis met de basis-kennis over hoe je een beetje normaal moet eten en hoe het allemaal werkt, dat ik me echt niet kan voorstellen dat AAS je dan ineens die edge gaat geven. Een edge om misschien net onder de 20% BF te komen staan, maar dan ben je natuurlijk eigenlijk gewoon nog best dik (en dit bedoel ik niet lullig, maar gewoon reëel).

Voeding is in jouw geval 90%.

week 1-52 : calve pindakaas kuur
nakuur : kip + rijst

Sowieso iets met tren.minimum een grammetje/w uppen tot max 2gr. Geprefereerde einddosis iets waar je nog min. 4u slaap per nacht mee pakt en je geen agressie tav je relatives vertoont.

Silentio approved

Mods, gooi maar dicht dit topic.

Next!

Hoe heb je die 23% laten meten? Toch niet op zo'n weegschaal in de gym? Daar klopt namelijk helemaal niks van.
Als je op 2100kcal geen vet kan verliezen dan klopt er iets niet. Kan zijn dat je te weinig eet en je lichaam in de spaarstand zit of je eet gewoon de verkeerde dingen. Zou als ik jou was max. 500kcal onder je behoefte gaan eten en verder eiwitten 50%, carbs 30%, vetten 20%.
Post anders je voedingsschema eens..

Terug
Naar boven