MuscleMeat

Welk soort kuur zou het best passend zijn voor mij?

zit zelf nu op 2500-2700 :( kom van de 4k nu cutten dus hoop dat t snel klaar is

Cutten is kut :(

Gelukkig blijf ik de komende maanden lekker op onderhoud of net er boven. Pas in februari / maart ga ik beginnen met langzaam cutten. Dan heb ik ruim de tijd van 10 naar 7 of misschien 6 te gaan.

Cutten is kut :(

Gelukkig blijf ik de komende maanden lekker op onderhoud of net er boven. Pas in februari / maart ga ik beginnen met langzaam cutten. Dan heb ik ruim de tijd van 10 naar 7 of misschien 6 te gaan.

ik wil na deze cut year round tussen 8-12 % blijven hou teveel vocht vast nu en bloeddruk/hartslag in rust is veel te hoog ^^ was perfect tot ik weer met hgh begon en een hoop vocht erbij dus.
92 hartslag per minuut meestal in rust dus eerst dat fixen een daarna misschien clen voor eens volledig shredded te zijn ^^

t3 blijf ik liever van weg als mogelijk heb wel geen zien om onder 2000 kcal te eten dus misschien 25mcg
met een laag BF year round moet ik ook niet extreem cutten voor YBF volgend jaar niet dat je daar op 3% moet staan lol is een leuk begin wedstrijdje maar thats it

92 in rust? Holy mother of fucking god.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe heb je die 23% laten meten? Toch niet op zo'n weegschaal in de gym? Daar klopt namelijk helemaal niks van.
Als je op 2100kcal geen vet kan verliezen dan klopt er iets niet. Kan zijn dat je te weinig eet en je lichaam in de spaarstand zit of je eet gewoon de verkeerde dingen. Zou als ik jou was max. 500kcal onder je behoefte gaan eten en verder eiwitten 50%, carbs 30%, vetten 20%.
Post anders je voedingsschema eens..

Klopt wat je zegt van die weegschaal.
Snap ook het drama rond die 2100 kcal niet.
Die zijn verspreid over heel de dag, ik heb nooit honger maar als ik dan toch een extra'tje wil eten is daar ruimte voor.

Klopt wat je zegt van die weegschaal.

Snap ook het drama rond die 2100 kcal niet.

Die zijn verspreid over heel de dag, ik heb nooit honger maar als ik dan toch een extra'tje wil eten is daar ruimte voor.

Geen honger nee. Omdat je lichaam al in starvation mode is en gewend is aan die lage cals. Je metabolisme ligt plat / is vertraagd en dan val je sowieso niet af. Oftewel, je eet te weinig.

Al een ECG of een echo gehad?

jep geen problemen,komt door de vocht van de hgh als ik geen hgh neem is het rond de 80w,60-100 in de rust is normaal zei de dokter dus vanaf 100+ heb je problemen.(komt ook door stress) maar denk niet dat de meter klopt eerlijk gezegd denk dat je t wel voelt die hartslag anders.

Terug
Naar boven