Hallo allemaal,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen:
Mijn naam is dus Thijs ben 18 jaar, 1.70m, 60Kg en kom uit Rheden (GLD).
Ik heb een halfjaar krachttraining gedaan (groentje nog dus
) Ben helaas voor 5 maanden terug gestop dit omdat ik stage moest lopen via school waardoor ik weinig tot zelde tijd had. Ik begin aanstaande maandag weer (07-04-08). Ik wil graag weer krachttraining gaan doen en conditietraining er bij. Dit omdat ik me aangemeld heb voor een opleiding bij de politie.
Doel: Spiermassa opbouwen en conditie op juiste vorm krijgen (dat iemand van 18 hoort te hebben)
Zoals al een beetje duidelijk in mijn verhaaltje te lezen is wil ik dus mijn spiermassa verder opbouwen en mijn conditie. Nou ga ik 2x in de week, omdat onbeperkt voor mij nog net iets te duur is. Nou vraag ik mij af wat het beste is om te doen. Om zowel mijn conditie op de juist vorm te krijgen en om meer spiermassa te krijgen. Mijn doel bij conditie training is vorm noch vetverbranding van mij buik (niet dat ik dik ben weeg (maar) 60 kg, maar om een wat strakker buikje te krijgen). En bij massa is het verder wel duidelijk hé
. Maar goed, kan iemand mij een goed advies geven over wat ik het beste kan gaan doen.
Alvast bedankt,
Thijs
Edit: Had al wat rond gekeken en een Fullbody schema (basis) gevonden. Weet niet of dat goed is?
Ik zal mezelf eerst even voorstellen:
Mijn naam is dus Thijs ben 18 jaar, 1.70m, 60Kg en kom uit Rheden (GLD).
Ik heb een halfjaar krachttraining gedaan (groentje nog dus
Doel: Spiermassa opbouwen en conditie op juiste vorm krijgen (dat iemand van 18 hoort te hebben)
Zoals al een beetje duidelijk in mijn verhaaltje te lezen is wil ik dus mijn spiermassa verder opbouwen en mijn conditie. Nou ga ik 2x in de week, omdat onbeperkt voor mij nog net iets te duur is. Nou vraag ik mij af wat het beste is om te doen. Om zowel mijn conditie op de juist vorm te krijgen en om meer spiermassa te krijgen. Mijn doel bij conditie training is vorm noch vetverbranding van mij buik (niet dat ik dik ben weeg (maar) 60 kg, maar om een wat strakker buikje te krijgen). En bij massa is het verder wel duidelijk hé
. Maar goed, kan iemand mij een goed advies geven over wat ik het beste kan gaan doen. Alvast bedankt,
Thijs
Edit: Had al wat rond gekeken en een Fullbody schema (basis) gevonden. Weet niet of dat goed is?

Maar het is dus niet erg als ik het Dag1 (conditie) doe en dag 2,3 en 4 er achter aan? Of bedoelde je met conditietraining buiten doen meer van dat het gewoon beter is om het buiten te doen? Bedankt he