Oke oke..
Nou wat ik eet dat is eigenlijk best heel weinig:
Smorgens 1 boterham + koek. (fruitkoek of granenkoek)
Maak je nou een grapje of drukte je per ongelijk op 'post'? ....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke oke..
Maak je nou een grapje of drukte je per ongelijk op 'post'? ....
Oke oke..
Smiddags 2 boterhammen met pindakaas ofzo + nog een koek (fruitkoek of granenkoek)
Savonds normaal bord eten (groente vlees en aardappelen) en de rest van de avond meestal nog een 1 á 2 koeken
Begin jij eerst maar eens met vreten voor je begint met trainen....
dat is ongeveer wat ik ook eet, nu ben ik wel een stuk ouder en heb wat minder nodig, maar ik leef ook nog steeds

dat is ongeveer wat ik ook eet, nu ben ik wel een stuk ouder en heb wat minder nodig, maar ik leef ook nog steeds
in zijn geval, zeker veel meer nodig..(en vla doet ook wonderen)
Met vla bedoel je Yogurt? Zo ja, dat was ik vergeten dat eet ik ook elke avond een goede schaal vol. Is het trouwens goed om elke dag een pak yogurt of quark te eten? dat vind ik namelijk wel erg lekker
En moet het dan volle yogurt of kan het ook magere ofzo zijn?Zoals je in de link hierboven kan lezen hoe je een degelijk voedingsschema kan maken, ga ik je vast een aantal tips geven van hoe je in de ochtend toch goed kan eten.Ja ik weet het.. Maar smorgen krijg ik echt amper wat na binnen. Kan ik daar een verandering in krijgen? Want smorgens is toch het belangrijkste moment om goed te eten?
Van 'niets' naar 'iets' gaan betekent ook niet dat je veel voeding nodig hebt. Pas waneer je van 'iets' naar 'iets gespierds' wilt gaan, kotm voeding erbij kijken. Naarmate je spieren groter worden, vragen ze en verbruiken ze ook meer in de rust. Dan komt meer voeding dus om de hoek kijken. Maar idd, kijk eens wat KH EW en VT precies zijn, wat het doet voor je lijf, waneer je wat het best in kan nemen etc etc. Verdiep je eens in de voeding. Je zult vanzelf groeien.Toen ik (4 á 5 maanden geleden) nog trainde toen at ik niet veel meer hoor. en toen heb ik het ook een half jaar zonder problemen volgehouden en gegroeit. Dus dat is een beetje onzin wat je zegt. maar ik moet zoiezo beter eten en meer.
grote hoeveelheden zuivel, vlees en eieren
heel de dag door melk drinken
hoeveelheid voedsel zal je moeten opbouwen
geel mee opeten.
gekookt, zacht gekookt, omelet, roerei, spiegelei, it's all good
Oke oke. Wat moet ik verstaan onder genoeg voedsel? Een heel dieet ofzo of gewoon normaal aanbevolen hoeveelheid? Ik lees het artikel nogmaals en wat ik dan niet snap vraag ik. Heb nu wel een vraag. Morgen ga ik dus beginnen kan ik dan gewoon cardio doen? wil graag hardlopen op een band. Maakt dit uit als ik bijvoorbeeld dinsdag aan een schema zou beginnen? Iniedergeval bedankt voor jullie reacties en hulp
wordt vervolgd