AndroidHealthClinic

Welk werk en/of opleiding doe je?

• Topic Starter Topic Starter
mike21 zei:
Als je op de opleiding zit heb je drie maanden school en daarna drie maanden praktijk. Op school krijg je normaal gesproken je werk wel af, zodat je s'avonds kan gaan trainen. In de praktijk stage ben je afhankelijk van de diensten.

Ik heb voldoende vrije tijd om te trainen, ik ga zelf 4x per week. En je hebt in de opleiding 4 weken zomervakantie en met kerst en nieuwjaar ook nog eens een week of zo.

lekker dan, hartstikke bedankt voor je info man ^^
volgens mij heb ik al karma gestuurd anders komt het er nu aan! :D

mike21 zei:
Hey,

Wat betreft werken bij de politie en trainen, komt helemaal goed. Ik zit zelf ook bij de politie en het gaat prima samen. Soms alleen je trainingen aan je diensten aanpassen.

Bij mij op de gym kreeg je als wout via het werk een pasje waarmee je voor een schijntje onbeperkt kon trainen.

Hebben ze er nu gelukkig afgeknikkerd, anders mogen ze dat voor de rest van (werkend) NL ook wel doen.

mike21 of spiertje:
kunnen jullie me wat vertellen over de uren die je maakt tijdens schoolweken?
(de opleiding : medewerker of all-round medewerker)

Je moet het zien als gewoon naar school gaan tijdens de theorie weken
Het verschilt soms, bv de ibt uren krijg je weinig en die zijn helaas wel chill :D

hey thx man! :D

karma sent

mxx zei:
Ik had niet verwacht dat er zulke goeie banen tussen zouden zitten, echt top gasten!

idd, zo dom overkomen altijd en toch een goeie opleiding gevolgd hebben.....

waar is het fout gegaan dan?

ps; - opleiding fysiotherapie

daarnaast heb ik nog nooit een inkomen gehad waar ik belasting over heb moeten betalen, ik geef per jaar al meer dan genoeg aan de staat via die gele briefjes waar m'n naam op staat

Laatst bewerkt:
Loo zei:
idd, zo dom overkomen altijd en toch een goeie opleiding gevolgd hebben.....

waar is het fout gegaan dan?

ik snap je niet man :P
ik bedoel "ik sta er verstelt van dat jullie zulke goede opleidingen en/of banen hebben en dan ook nog eens keihard trainen dat is echt top!"

daarnaast heb ik nog nooit een inkomen gehad waar ik belasting over heb moeten betalen, ik geef per jaar al meer dan genoeg aan de staat via die gele briefjes waar m'n naam op staat

je bedoelt zeker die gele briefjes waar een groot bedrag op staat? die zuigen ja :P

Ik zou graag oorlogscorrespondent worden, maar daar heb je diploma's voor nodig en die heb ik niet.:(

Soms werk ik nu in de kroeg van mijn pa en heb ook een uitkering. Zou nu bodybuilding willen gaan doen zodat ik portier of zo kan worden.

Bounty Killer zei:
Ik zou graag oorlogscorrespondent worden, maar daar heb je diploma's voor nodig en die heb ik niet.:(

Soms werk ik nu in de kroeg van mijn pa en heb ook een uitkering. Zou nu bodybuilding willen gaan doen zodat ik portier of zo kan worden.

Wat nou diploma?

- enkeltje Uruzgan
- sony home video camera
- and your ready to go... succes jongen :thumb:

Terug
Naar boven