XXL Nutrition

Welk werk en/of opleiding doe je?

een politieagent is genoeg op dit forum ! hehe

Boekhouding (en nee, da's helemaal ni szzzzsaai :p)

'k ga me deze namiddag gaan inschrijven voor opleiding accountancy - fiscaliteit .... oftwel boekhouder :cool:

loekie zei:
groot geld... wat is groot geld?

veel kleine ondernemers kunnen net rond komen van hun bedrijfje.

ik denk dat levi nog wel wat werk voor de boeg heeft om echt groot geld te gaan verdienen.

Dat weet ik wel zeker. Zijn vanaf het begin af aan allemaal kleine dingen die je moet regelen.

loekie zei:
Tenzij hij een gat in de markt heeft of veel klanten heeft of met grote marges kan werken.

Ik heb straks een winstmarge van 60-100% op mijn product en op mijn gebied weinig concurrentie.

Leviathan zei:
Dat weet ik wel zeker. Zijn vanaf het begin af aan allemaal kleine dingen die je moet regelen.

Ik heb straks een winstmarge van 60-100% op mijn product en op mijn gebied weinig concurrentie.

Kom op zeg laten we eerlijk zijn,er zijn wel strakkere aarsjes te vinden.

suc6 met wat het ook moge zijn:cool:

Leviathan zei:

de winstmarge klinkt aantrekkelijk. maar als het gaat om eurotjes- of centenwerk moet je nog veel klanten hebben. Als je inkoop bijv. rond de 50 euro per stuk ligt, dan zit je een stuk beter met de genoemde winstmarges.

ik hoop voor je dat alles goed uitpakt.

ach, en met een handelsonderneminkje erbij kan je ook nog wel parttime ergens anders in dienst zijn mocht het nodig zijn.

ik ga maar eens aan een serieuze studie beginnen. hbo rechten komend jaar.

Ik ben nooit veel naar school geweest en heb nooit echt veel gewerkt.

mxx zei:
mensen ik heb me aangemeld bij politie zaanstreek :D
hopelijk word dat dan wat en kan ik het combineren met trainen
ook zou ik graag info willen van mensen die bij de politie zitten en
beetje IRL een idee kunnen geven, hartstikke bedankt _O_
Leuk man!
Trainen valt zeer goed te combinen met het agent zijn!
Nu nog wel zien aangenomen te worden he!

ik doe studies voor de verzorging/verplegingsector :)

@MXX m'n vriend wil ook bij de politie,het is ronnie coleman gelukt om te combineren dan moet het jullie ook lukken he :)

fitness angel zei:

@MXX m'n vriend wil ook bij de politie,het is ronnie coleman gelukt om te combineren dan moet het jullie ook lukken he :)

zuster ik heb zo'n pijn..!...:D

fitness angel zei:

oh leuk ,collega
maar ga je de verzorging of
de verpleging in????
;) ;)

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:
Leuk man!
Trainen valt zeer goed te combinen met het agent zijn!
Nu nog wel zien aangenomen te worden he!

Buiten dat krijg je ook nog eens supersterke polsen van de lasergun vasthouden he? :P :D

Hey,

Wat betreft werken bij de politie en trainen, komt helemaal goed. Ik zit zelf ook bij de politie en het gaat prima samen. Soms alleen je trainingen aan je diensten aanpassen.

• Topic Starter Topic Starter
mike21 zei:
Hey,

Wat betreft werken bij de politie en trainen, komt helemaal goed. Ik zit zelf ook bij de politie en het gaat prima samen. Soms alleen je trainingen aan je diensten aanpassen.

hey thx man, hoe zit het eigenlijk met vrije tijd? en vakantie?

mxx zei:
hey thx man, hoe zit het eigenlijk met vrije tijd? en vakantie?

Als je op de opleiding zit heb je drie maanden school en daarna drie maanden praktijk. Op school krijg je normaal gesproken je werk wel af, zodat je s'avonds kan gaan trainen. In de praktijk stage ben je afhankelijk van de diensten.

Ik heb voldoende vrije tijd om te trainen, ik ga zelf 4x per week. En je hebt in de opleiding 4 weken zomervakantie en met kerst en nieuwjaar ook nog eens een week of zo.

Terug
Naar boven