acidreign
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
acidreign zei:

loekie zei:groot geld... wat is groot geld?
veel kleine ondernemers kunnen net rond komen van hun bedrijfje.
ik denk dat levi nog wel wat werk voor de boeg heeft om echt groot geld te gaan verdienen.
loekie zei:Tenzij hij een gat in de markt heeft of veel klanten heeft of met grote marges kan werken.
Leviathan zei:Dat weet ik wel zeker. Zijn vanaf het begin af aan allemaal kleine dingen die je moet regelen.
Ik heb straks een winstmarge van 60-100% op mijn product en op mijn gebied weinig concurrentie.

CitizenDildo zei:

Leviathan zei:Import en distributie van Thaise en Fillipijnse meisjes.....![]()

Leviathan zei:Dat weet ik wel zeker. Zijn vanaf het begin af aan allemaal kleine dingen die je moet regelen.
Ik heb straks een winstmarge van 60-100% op mijn product en op mijn gebied weinig concurrentie.
Leuk man!mxx zei:mensen ik heb me aangemeld bij politie zaanstreek
hopelijk word dat dan wat en kan ik het combineren met trainen
ook zou ik graag info willen van mensen die bij de politie zitten en
beetje IRL een idee kunnen geven, hartstikke bedankt _O_
fitness angel zei:ik doe studies voor de verzorging/verplegingsector
@MXX m'n vriend wil ook bij de politie,het is ronnie coleman gelukt om te combineren dan moet het jullie ook lukken he![]()

fitness angel zei:ik doe studies voor de verzorging/verplegingsector
@MXX m'n vriend wil ook bij de politie,het is ronnie coleman gelukt om te combineren dan moet het jullie ook lukken he![]()
?

spiertje16 zei:Leuk man!
Trainen valt zeer goed te combinen met het agent zijn!
Nu nog wel zien aangenomen te worden he!
fitness angel zei:@MXX m'n vriend wil ook bij de politie,het is ronnie coleman gelukt om te combineren dan moet het jullie ook lukken he

spiertje16 zei:Leuk man!
Trainen valt zeer goed te combinen met het agent zijn!
Nu nog wel zien aangenomen te worden he!

mike21 zei:Hey,
Wat betreft werken bij de politie en trainen, komt helemaal goed. Ik zit zelf ook bij de politie en het gaat prima samen. Soms alleen je trainingen aan je diensten aanpassen.
mxx zei:hey thx man, hoe zit het eigenlijk met vrije tijd? en vakantie?