Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
zijn hier nog andere Super Smash Bros. (N64) junkies ?
Heb SMSB op Wii...nog niet echt in verdiept.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn hier nog andere Super Smash Bros. (N64) junkies ?
COD5 maar die haalt het bij lange na niet bij COD4. Hoop echt dat ze nu eens kappen met die WO2-shit

Gelukkig van de hand van Infinity Ward. Deel V was van Treyarch en viel net zoals deel III tegen.

Wil battlefield Bad Company halen. Vooral voor de mp. Iemand die weet of Far Cry 2 ook leuk is online?

Dat laatste is wel minder.Bad company vind ik persoonlijk heel vet. De chaos om je heen als er naast je een muur word opgeblazen etc. echt geweldig.
Enige nadeel van BC is dat het zo arcade is. Oftewel, schiet 10 kogels in iemand op 10 meter afstand, en hij loopt gewoon nog vrolijk verder.![]()
Bad company vind ik persoonlijk heel vet. De chaos om je heen als er naast je een muur word opgeblazen etc. echt geweldig.
Enige nadeel van BC is dat het zo arcade is. Oftewel, schiet 10 kogels in iemand op 10 meter afstand, en hij loopt gewoon nog vrolijk verder.![]()

Vind dat muren opblazen niet echt mooi uitgewerkt in BFBC..
Je ziet wat stof en dan is er ineens een muur weg, had imo beter kunnen zijn!
Dat opblazen ziet er in Red Faction Guerilla wel weer heel vet uit vind ik
Verder is BFBC wel een leuke game!
Speel nu ook CoD5, maar vind het beetje te onrealistisch/snel gaan. Ben meer van het counterstrike achtige games. Zijn zulke ook op ps3?Nou, ik weet niet of je op een HD tv speelt, maar die impact ziet er goed uit hoor. Ik zie ook bakstenen e.d. wegvliegen.
Zelf sta ik te popelen om ArmA2 en OFP2. Combatsims ftw.
Nou, ik weet niet of je op een HD tv speelt, maar die impact ziet er goed uit hoor. Ik zie ook bakstenen e.d. wegvliegen.
Zelf zit ik te popelen om ArmA2 en OFP2. Combatsims ftw.
)Speel nu ook CoD5, maar vind het beetje te onrealistisch/snel gaan. Ben meer van het counterstrike achtige games. Zijn zulke ook op ps3?
En BF lijkt me ook wel heel leuk.

Gelukkig van de hand van Infinity Ward. Deel V was van Treyarch en viel net zoals deel III tegen.