XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

• Topic Starter Topic Starter
CoD6? Waarom stoppen ze niet met die serie en beginnen ze aan een andere? Jammer dat het zo uitgemolken wordt.

Momenteel speel ik niet echt spellen, af en toe even Rainbow six las vegas 2, op realistic. Wel leuk dan doe je wat langer over sommige stukken, en af en toe test drive unlimited

Cool :cool: Ik heb 'm een paar weken terug uit gespeeld. Zat gratis bij mijn videokaart. Via de webcam een eigen poppetje gemaakt, leek net echt :D Ik vind het wel jammer dat ze die serie hebben verdoet. Rainbow Six 2 en 3 waren super.

CoD6? Waarom stoppen ze niet met die serie en beginnen ze aan een andere? Jammer dat het zo uitgemolken wordt.

Cool :cool: Ik heb 'm een paar weken terug uit gespeeld. Zat gratis bij mijn videokaart. Via de webcam een eigen poppetje gemaakt, leek net echt :D Ik vind het wel jammer dat ze die serie hebben verdoet. Rainbow Six 2 en 3 waren super.

Ja he, die oldskool rainbow six zijn gewoon de shit. Jammer dat het allemaal zo richting de hollywood arcade shooters moet :( Rainbow Six en Rainbow Six: Rogue Spear waren de gekste.

Na 60 uur geregistreerde gameplay is Fallout 3 nog steeds ****ing awesome!

Ja he, die oldskool rainbow six zijn gewoon de shit. Jammer dat het allemaal zo richting de hollywood arcade shooters moet :( Rainbow Six en Rainbow Six: Rogue Spear waren de gekste.

Yup. Rogue Spear en Raven Shield heb ik jaren gespeeld.

Speelde in clanverband, headset op en ghosten bij het andere team zodra je dood was :D Had echt een reflex waar Counter-Strike spelers bij verbleken. Zodra ik ook maar een vinger of teen om de hoek zag komen was je al dood.

vind ze erg op elkaar lijken. gameplay is gewoon k*t. veel te chaotisch allemaal. is even leuk maar verveelt al snel.

de eerste originele op de N64 is imo nog altijd de beste :D

Ik heb dat vaak met zulke spelletjes dat ze nogal chaotisch lijken... na gewenning is dat gevoel doorgaans voorbij. Alleen na een beetje smash bros te hebben gespeeld lijkt er niet zo veel diepgang in te zitten (hoewel je overal leest van wel), maar ja heb me er dan ook nog niet echt in verdiept en ben toch van plan dit te doen :)

Ik heb dat vaak met zulke spelletjes dat ze nogal chaotisch lijken... na gewenning is dat gevoel doorgaans voorbij. Alleen na een beetje smash bros te hebben gespeeld lijkt er niet zo veel diepgang in te zitten (hoewel je overal leest van wel), maar ja heb me er dan ook nog niet echt in verdiept en ben toch van plan dit te doen :)

Smash bros spelen leer je snel maar om er echt heel goed in te worden moet je het echt heel lang gespeeld worden. Het is ook een heel ander verhaal wanneer je tegen je vrienden speelt dan tegen de suffe computer tegenstanders.

Mirrors Edge uitgespeeld:)
Morgen/Zaterdag even nieuwe game meenemen op mn werk, iemand nog tips?:P Kan niet kiezen :o..

De oude Ghost Recon blijft verruit het vetste.

Planeet racer op www.spele.nl

@ ps3 - Gran. Tur. 5 en Fifa '09
@ Wii, gamecube spel, NBA street 2 :roflol:

Starcraft broodwar :hedbang:

Het houdt me bezig totdat Starcraft II uit is begin februari dit jaar :evil:

Starcraft 2 begin februari? Hoe kom je daar bij?

er staat 2008 dude. die trailer is uit 2007 en iedereen weet dat Blizzard hun shit jaren uitstelt :o

True. Diablo 3 verwacht ik ergens in 2011.

er staat 2008 dude. die trailer is uit 2007 en iedereen weet dat Blizzard hun shit jaren uitstelt :o

Ik heb al een battle gezien tussen twee programmeurs. Dat was de alfa versie.

Ik heb al van enkele mensen vernomen dat de bêta versie al te krijgen is. Het spel komt er heel binnenkort wel aan hoor :p

Naja, tot die tijd verveel ik me niet met broodwar :cool:

Beta is nergens te verkrijgen hoor. Die mensen lopen uit hun nek te lullen. Neem maar aan dat SC2 ergens 2e helft dit jaar uitkomt.

Denk trouwens wel dat Diablo 3 eind dit jaar of ergens volgend jaar gaat uitkomen.

Terug
Naar boven