XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

assins creed op de PS3 en veel battlefield: Bad company

oldscool games:shadowman,operation flashpoint(graphics zijn natuurlijk sucky,maar gameplay blijft toch ongeevenaard tegenover de huidige games!)

Speel nog altijd alleen Red Alert 2.

Vandaag Shaun White Snowboarding meegenomen op mn werk:)
Ben benieuwd of het wat is...

wat heb jij voor werk dat je daar een beetje zit te gamen? ???

wat heb jij voor werk dat je daar een beetje zit te gamen? ???

Ik werk bij E-Plaza ;) dus ik kan alles spelen wat ik wil:D

Is een chille game, wel even doorspelen tot je een duurder board heb dan speelt het vele malen lekkerder, minder houterig etc.

Heb het spel heel even gespeeld op het "Playstation Underground" event, vond het toen wel oke maar natuurlijk niet veel van de game gezien!

Gistermiddag QUANTUM OF SOLACE meegenomen, net uitgespeeld:o

Iemand nog een aanrader? Morgen of vrijdag ff andere game meenemen!:D

GTA4, Fallout 3 en Football Manager 2008.

Bully @ Pc

Def Jam fight for NY.

still fallout 3, heb de level cap van 20 bereikt en de voorlaatste chapter uitgespeeld. Ben nu de wasteland aan het rondwaren op zoek naar bobbleheads en magazines. Heb alle raad aan me laten passeren en mijn mannetje evenwichtig geüpgraded ipv de skills te kiezen die je afhankelijk van je speelsT gebruikt, en ik ben blij dat ik dat heb gedaan :) Elke skill zit ongeveer op 75 punten, ben nergens extreem goed in, maar nergens slecht in: maw ik kan genieten van alle aspecten van de game, en ik heb helemaal geen probs met de vijanden (zeker niet met fawkes aan mijn zijde).

Ondertussen ben ik net begonnen met GTA 4 te spelen. Daar heb ik Vlad vermoord en ben ik beginnen te werken voor faustin, leuk spelletje, maar ik denk niet dat ik hem beter ga smaken dan fallout 3.

Dead Space, Prince of Persia, yakuza 2, wario land shake dimension, super smash bros brawl, god of war 1 en 2 en mgs 3 liggen nog op me te wachten: nog een zeeeeeeeeer drukke gameagenda :D (die continu uitbreidt :) )

Laatst bewerkt:
Dead space is ook vet man. Schrikken af en toe jo, met dolby en HD helemaal de shit.

Heb maar is gek gedaan en "Alone in the Dark" meegenomen:)
Weet niet waarom maar ik had zin in iets anders, zou het zelf eigenlijk nooit kopen omdat ik het nooit leuk heb gevonden zulk soort spellen maargoed ik kan het nu proberen dus why not..:)

Terug
Naar boven