XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

Far cry 2 en sporadisch wat cs 1.6

Burnout Paradise op PS3
Trash op PC www.inhumangames.com, en soms nog wat CS. Ben aan 't wachten voor COD5 (ps3).

gears of war online maar niet zo vaak meer,vroeger zat ik veel meer achter de computer tegenwoordig zodra ik verlies word ik gek en ga ik met me controller gooien!

vergil brutal roidrage!;)

Dat spore trouwens ik heb het geprobeerd maar dat is echt te gay voor woorden:P

Fifa 08 met 09 update + Jupiler League (NL) op pc

dit doe ik echter alleen als ik echt niet meer kan denken door al dat studeren :D meestal 1 of 2 potjes op semi-pro en dan heb ik het wel weer gezien :D

euq6aq.jpg

ik doe iets fout ??? :D

ja als je op nextwave blijft klikken krijg je dat:P

@suicide lol dat mag ik niet hopen. K'zal hem ook even uhum "kopen"...
Is de game verder trouwens wel masterlijk?:)

ik game niet zovaak maar k'heb nu Crysis Warhead. Master game:)

Grafisch knap, de sfeer is goed neergezet (het suizen van de wind door de wagen als je hard rijdt, sunsets,...) maar de gameplay is wat repetitief. Hij wordt vaak vergeleken met crysis, maar vind eerder dat hij meer gelijkenissen heeft met mercenaries 2. En als ik moest kiezen tussen één van die spellen is het een ex aequo (grafisch en afwerking is beter bij far cry 2, maar de gameplay van Mercenaries is net explosiever en intenser, beiden games zijn even repetitief).

Als ik een spel speel is dat toch wel Burnout 3 Takedown, heerlijk om auto's de afgrond in te duwen of gewoon tegen een argeloze tegenligger aan te pushen, word ik persoonlijk erg blij van.

Takedown is inderdaad de beste uit de Burnout serie. Vind ik.

Verder speel ik op dit moment alleen NBA 2k9. Geen zin om aan Far Cry 2 te beginnen :roflol:

game

caal of duty 4 :cool:

far cry 2, beetje map editte die ik toch niet kan spelen want kan niet online :P
soms beetje cod4 maar weinig tijd

Flatout 3
Need for speed Prostreet
GRID
Spores origine
Red alert 3
Fifa 2009

Van alles:

PC: Turok 2, Seeds of Evil (ik weet het. Hij is oud, maar vond hem laatst terug, en hij is toch best gaaf. Geweldige muziek zit er ook onder.)
PC: Counter Strike Source. Ook oud, maar wel leuk.
PlayStation: Alle GTA's, beetje door elkaar. Vind ze allemaal hun leuke en mindere leukere kanten hebben.

Algemene conclusie: Oude games kunnen ook gaaf zijn.

Call of duty 4 & Far Cry 2 op de ps3

Enkel nogwat CSS de laatste tijd

MOHAA af en toe online.

Hoe is die far cry 2 eigenlijk? even mooi als crysis?

Hoe is die far cry 2 eigenlijk? even mooi als crysis?

Even mooi? Valt te zien, is afhankelijk van je smaak (geuren en kleuren, weet je wel).

Technisch ziet het er even goed uit: hoge resolutie textures, shit load polygonen, god rays, etc... alleen de shaders vind ik iets minder geslaagd dan crysis: crysis met de hoogste shaders = een hobbelig terein met putten, plassen, bandensporen in 3D. Ik denk dat de textures in far cry 2 over het algemeen een hogere res hebben, dat zie je aan het gras en bladeren: geen blokjes

Ik ga nu css ff spele, alles ownen in de surf :D

Terug
Naar boven