AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

League of Legends:rolleyes:

Skyrim en Battlefield 3.

ik ben al 2 jaar clean

af en toe een cod4 wartje, een beetje knallen in css en zo nu en dan mensen irriteren als Pyro in TF2 :cool:

op cs:go na zie ik een sombere toekomst in qua fps games, het is geen ruk aan die nieuwe slome realism games waar je doodgegooid wordt met toeters en bellen op je scherm. geef mij maar wat ol' skool gameplay waar snelheid en aim de belangrijkste vaardigheden zijn.

af en toe een cod4 wartje, een beetje knallen in css en zo nu en dan mensen irriteren als Pyro in TF2 :cool:

op cs:go na zie ik een sombere toekomst in qua fps games, het is geen ruk aan die nieuwe slome realism games waar je doodgegooid wordt met toeters en bellen op je scherm. geef mij maar wat ol' skool gameplay waar snelheid en aim de belangrijkste vaardigheden zijn.

Helemaal mee eens, tijdje geleden weer eens quake 3 gedaan.. Godallerjezus dat was even wennen zeg :')

Helemaal mee eens, tijdje geleden weer eens quake 3 gedaan.. Godallerjezus dat was even wennen zeg :')

haha dat kun je wel stellen ja, maar zit het er nog steeds ingebakken. vorige week een potje quake live gespeeld.

wordt quake 3 nog enigszins gespeeld dan of is dat echt helemaal dood nu?

Kan niet wachten op cs-go.....

Speel weer eens runescape..klote spel xd

En ben weer verslaafd aan online soccer manager ghehe blijft leuk

Me3 op het moment. Ik wacht op diablo3.

Sowieso Osm blijft leuk :D

Bf2 af en toe

Gister nog eens GTA 4 the ballad of Gay Tony gedaan, blijft epic.

cod mw3

battlefield + draw something

Dead Space 1 en Max Payne 3

Terug
Naar boven