AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

Ik probeer me nog een beetje te vermaken met mw3 maar het wachten is op GTA 5.

Heel mischien BO II maar dan moeten ze wel echt hun best doen om mijn vertrouwen terug te winnen en een hoop vernieuwen/verbeteren.

Ik probeer me nog een beetje te vermaken met mw3 maar het wachten is op GTA 5.

Heel mischien BO II maar dan moeten ze wel echt hun best doen om mijn vertrouwen terug te winnen en een hoop vernieuwen/verbeteren.
Aha GTA 5 :D Resident Evil 6 staat ook op mijn verlanglijstje :D

Speel bijna alleen nog maar fifa 12 (eens in de 2 weken). Daarnaast kan ik een potje rainbowsix vegas 2 altijd waarderen.

Moet eerlijk zeggen dat ik het afgelopen jaar bijna niet gegamed heb.

Dan heb jij niet veel games gespeeld in je leven denk ik.

Counter strike 1.6, condition zero en source. En Silkroad Online heb ik gespeeld. Ook nog een paar trials van WoW geprobeerd.

CS 1.6 was daaruit ver de beste game die ik gespeeld heb. Tot ergernissen van mn ouders toe als ik weer eens in een "war" zat als het eten op tafel stond. :roflol:

Is alweer lang geleden, speel nu al lange tijd geen games meer. Misschien eens 1.6 opstarten als ik mn steam account gegevens nog kan vinden.

Fallout 3, episch!

Spec ops the line uitgespeeld... dadelijk aan Ghost Recon - Future soldier beginnen:)

Spec ops the line b*ch! En daarvoor Max payne 3.

Team Fortress 2 :)

jagged alliance 2 1.13mod
fm2012

Max payne 3
Bfbc2

Battlefield 3
Gears of War 3

Beetje achievements halen op spellen die ik nog heb liggen :o, wil binnenkort toch een keer Skyrim halen.

Roller Coaster 3 :)

L.A. Noire

lol

Terug
Naar boven