Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Medieval II Total war (Blijft toch leuk eens in de zoveel tijd) & Spec Ops The line.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heerlijke game, soms best moeilijk ook en interessant verhaal.

Af en toe Dark Souls, geregeld ook nog Total war: Shogun 2 en World in Conflict.

Dead Island
Spec Ops the line

Starcraft 2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een game met erg hoge skill ceiling. Ik Moet momenteel continue tegen top 20 masters, ik ben benieuwd wanneer ik mijn promotion krijg naar de master league.

Ik stream ook erg frequent starcraft 2 games tussen 18:00 en 23:00:
www.twitch.tv/kaluroo

15,940 views en 98 followers.. dus 't gaat an sich best lekker!

p.s. zerg natuurlijk :D

Battlefield 3

L.A Noire

Starcraft 2
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/20/StarCraft_II_-_Box_Art.jpg

Een game met erg hoge skill ceiling. Ik Moet momenteel continue tegen top 20 masters, ik ben benieuwd wanneer ik mijn promotion krijg naar de master league.

Ik stream ook erg frequent starcraft 2 games tussen 18:00 en 23:00:
www.twitch.tv/kaluroo

15,940 views en 98 followers.. dus 't gaat an sich best lekker!

p.s. zerg natuurlijk :D
Netjes, speel het zelf veel te weinig maar lijkt me wel leuk om weer eens wat potjes te doen. Effe je kanaaltje checken

Mass Effect 3 voor de derde keer uitgespeeld. Blijf het een karige afsluiter vinden na twee epische voorgangers. Ben er nu wel klaar mee.

Nu aan het wachten op wat budget om SSX, Resistance 3, Dark Souls en Prototype 2 te kopen.

Command & Conquer Tiberium Wars:o:o

Ik vind CS1.6 ook de beste game ooit.

Meeste plezier dat ik ooit aan een spel heb gehad. En ik heb erg veel games gespeeld in mn leven.
Je moet het wel een beetje in perspectief zien natuurlijk, CS1.6 was z'n tijd gewoon ver vooruit.

Laatst bewerkt:
Dead island
god of war 3
battlefield 3

wel weer tijdje geleden dat ik weer echt heb zitten/liggen gamen

Css

Terug
Naar boven