Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Nog steeds GTA , laat de nieuwe maar komen GVD!!!4w25q

LoL

Begonnen met World of Warcraft, ligt een Hitman voor me onder de kerstboom.

Football Manager 2013

Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?

sniper elite v2 sowieso niet.. en als je ze wilt kopen in steam neem ik aan dat je speelt op pc, download dan gewoon dat spel! is gratis en vind je het niks is het prullenbakje! ik had hem ook gedownload en was wel grappig maar ik zou er niet voor betalen!

ik speel trouwens black ops 2 op ps3 at the moment.

black ops 2

Still playing CSS.

Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?

Arkham city vond ik een heel goed spel maar je moet wel arkham asylum hebben gespeeld om het verhaal te snappen

Hier ook black ops II en FIFA 13

Far Cry 3, inmiddels toe aan Vaas Island. Daarna DLC van Borderlands 2 maar weer eens oppakken.

Dishonored paar weken terug uitgespeeld, wel goede gameplay maar nodigt niet echt uit vor een replay van de storyline.

same here!
in vergelijking met de eerste black ops vele maten beter,... 1e na een weekje alweer weg gedaan :o
2e stukke beter, maar van mij mag de nw MW wel al komen :D

Vond black ops beter dan mw3, black ops 2 weer beter dan beide. Game play voelt imo net wat beter aan...

Soms ook beetje LoL. Nu begonnen LOTR: war in the north, af en toe een game met lange verhaal is leuk :D

sniper elite v2 sowieso niet.. en als je ze wilt kopen in steam neem ik aan dat je speelt op pc, download dan gewoon dat spel! is gratis en vind je het niks is het prullenbakje! ik had hem ook gedownload en was wel grappig maar ik zou er niet voor betalen!

ik speel trouwens black ops 2 op ps3 at the moment.
Heb hem laten liggen na soortgelijke reacties op een ander forum. Zal eens kijken of ie te downloaden is.
Arkham city vond ik een heel goed spel maar je moet wel arkham asylum hebben gespeeld om het verhaal te snappen

Die heb ik niet gespeeld, maar ik heb de demo van Batman Arkham City wel gedaan twee dagen terug en dat beviel mij wel.

Ben momenteel bezig met Far Cry 3 en F1 2012

Terug
Naar boven