Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begonnen met World of Warcraft, ligt een Hitman voor me onder de kerstboom.
Puur tijddoding, denk dat ik over genoeg hersencellen beschik om me er niet in te verliezen.
Ik speel dat ook af en toe!
wat is je main tactiek? adc, top, jungle, mid of support?
Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?
Best dood hier. Iemand hier die Sniper Elite V2 of Batman Arkham City heeft gespeeld? Zit er aan te denken om deze te kopen in een steam aanbieding. Zijn ze de moeite waard?

same here!
in vergelijking met de eerste black ops vele maten beter,... 1e na een weekje alweer weg gedaan
2e stukke beter, maar van mij mag de nw MW wel al komen![]()
Heb hem laten liggen na soortgelijke reacties op een ander forum. Zal eens kijken of ie te downloaden is.sniper elite v2 sowieso niet.. en als je ze wilt kopen in steam neem ik aan dat je speelt op pc, download dan gewoon dat spel! is gratis en vind je het niks is het prullenbakje! ik had hem ook gedownload en was wel grappig maar ik zou er niet voor betalen!
ik speel trouwens black ops 2 op ps3 at the moment.
Arkham city vond ik een heel goed spel maar je moet wel arkham asylum hebben gespeeld om het verhaal te snappen
Ik speel dat ook af en toe!
wat is je main tactiek? adc, top, jungle, mid of support?