MuscleMeat

Welke graad heb je in je vechtsport?

Peiling Peiling Welke graad heb je?

• gele band

Stemmen: 6 11,8%
  • oranje band

Stemmen: 4 7,8%
  • groene band

Stemmen: 0 0,0%
  • blauwe band

Stemmen: 7 13,7%
  • bruine band

Stemmen: 18 35,3%
  • Sho (1e) Dan

Stemmen: 5 9,8%
  • Ni (2e) Dan

Stemmen: 2 3,9%
  • San (3e) Dan

Stemmen: 9 17,6%

• Totaal stemmers
    51
PatrickT zei:
Bruine Ban, Judo
Blauwe Band, Shotokan Karate
4e Graad, Jiu Jitsu

Doe geen van alle meer. ben met me 5e begonnen met Judo tot me 13e ofzo.. Ik kon in ieder geval niet op voor me zwarte band. was te jong.
Ben toen overgestapt naar Jiu Jitsu, Heb dat een tijdje gedaan. (bij zelfde sportschool/leraar). Tussendoor heb ik nog een jaartje of 3/4 Karate gedaan en ben denk rond met 17e met alles gestopt. Vanaf me 17e tot nu BB-ing.

ik bijna het zelfde
Bruine Band, Judo
Oranje Band, Jiu Jitsu
En had met judo het zelfde probleem ook met me 5e begonnen met Judo tot 13e ongeveer.
Daarna nog even Jui Jitsu maar ivm studie had ik er teweinig tijd voor en even geen sport gedaan. Daarom maar andere sportschool in gegaan om aan de gewichten te gaan.

DumphuiZ zei:
Bruine band Jiu-Jitsu (2jaar), ik doe het sinds mijn 9e onafgebroken. Over 1 jaar en 3 maanden mag ik eindelijk voor zwart, omdat ik dan 3 jaar lang lidmaatschap heb bij de judobond.

Moet je voor je examen mag doen minimaal 3 jaar achter elkaar lid zijn?
Ik ben denk ik 10 jaar lid geweest en wil ooit nog een keer voor Zwarte band Judo gaan. Was nu bij bruin gestopt. Maar als ik weer verder wil gaan kan dat dan vanaf de bruine band? of moet ik die dan weer opnieuw gaan halen?

RobertHosper zei:
van me 12e t/m me 16e bruine band Shotokan Karate
van me 16e tot me 19e:2e Kyu Iga Ryu Ninjutsu(bijna me 1e Dan dus:D)
van me 19e tot nu:1e Toan Shantung Black Dragon All Style Kung Fu+Muey thai bij dezelfde leraar:D
Hoe heet die leraar?

1e Dan Wado Ryu karate
Redelijk wat wedstrijden gedraaid
Getrained onder Fred Royers in Arnhem en Ede

Wegens zware blessure ongeveer 8 jaar geleden gesopt

DutchVince zei:
Iemand met 3e Dan ??? daar ben je totaal zo'n 7-10 jaar mee zoet als je 2x in de week traint...
Even voor de duidelijkheid: je zit dan bij de top van Nederland als het om bv ju-jitsu gaat.

Dus 3e Danners, verklaar u nader !

Bij sommige vechtsporten ben je al 10 jaar verder voordat je voor de 1e dan op examen mag ;) .

Ik ben de trotse bezitter van de San (3e) Dan. Ik heb al meerdere malen profijt gehad van deze gekleurde band. Dankzij een combinatie van vernuft, kracht en tactisch inzicht toon ik aan dat deze band bij mij past en mij in de toekomst een behaaglijke nachtrust zal bezorgen.

robert leer jij nou is muay thai spellen :D:D analfabeet :)

Terug
Naar boven