AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ik sta trouwens 5.8-5.9%, dus ook doel behaald voor deze week :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.803
pic's genoeg van Rope inderdaad 5,5 netjes

Net terug van de training. Ibo had me gemeten op 5.5%
Het was wel lache om een keer met de grote killy mee te trainen :)

Straks alweer naar de flexmeeting

staan 100 foto's van mij in dit topic :p

Dan ben ik benieuwd waar Rene je op meet...want dat meten moet je doen door 1 persoon en met dezelfde tang. Meten geeft dan ook enkel aan of je nog vet verliest al die percentages zeggen niet zoveel.

Daan voelt de hitte? :D

Daar heeft Daan gelijk in ik ben ook benieuwd waar Rene op uitkomt meestal zit die hoger ....

Niet cocky worden Daan:D

Gast bij mij op de gym doet ook mee, zwaargewicht klasse. Die kerel is een machine! Hij zal zeker hoge ogen gooien

Sorry dat ik het zeg Daan, maar ik hoop niet dat je zo gaat poseren op wedstrijden... Iets rustiger en meer concentreren op die spieren zou wat beter zijn.

Gast bij mij op de gym doet ook mee, zwaargewicht klasse. Die kerel is een machine! Hij zal zeker hoge ogen gooien
die ene kerel van toen? die vorig jaar toen ook eigenlijk al mee wou doen maar door bepaalde redenen toch niet participeerde? (jongen rond 25 toch?)

die ene kerel van toen? die vorig jaar toen ook eigenlijk al mee wou doen maar door bepaalde redenen toch niet participeerde? (jongen rond 25 toch?)

Nee hij niet! Heb hem trouwens echt allang niet meer gezien. Volgens mij traint die nu ergens anders. Die kerel wat ik bedoel is ergens in de 30 al, maar zover ik weet heeft die nog nooit een wedstrijd gedraait maar hij ziet echt gruwelijk uit met redelijk wat massa:eek:

Nee hij niet! Heb hem trouwens echt allang niet meer gezien. Volgens mij traint die nu ergens anders. Die kerel wat ik bedoel is ergens in de 30 al, maar zover ik weet heeft die nog nooit een wedstrijd gedraait maar hij ziet echt gruwelijk uit met redelijk wat massa:eek:
hnnng - gnj gaat trouwens ook na de flexcup zag ik vandaag.
volgens mij zit die nu bij mij op school, niet zeker.

Killy is nu op MTV met bril haha

Ik zie hier precentages van 5.5 - 5.9% voorbij komen, en dat 5 weeks out... netjes jongens!

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 16:09 ----------

Net met rope samen getraind bij mijn coach... De arme jongen heeft het zo zwaar net zijn 'wedstrijd dieet'

kl***zak zit gewoon biefstuk met gebakken aardappeltjes te eten :(

En jij koolvis met bleekselderij? ;)

Terug
Naar boven