Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net terug van de training. Ibo had me gemeten op 5.5%
Het was wel lache om een keer met de grote killy mee te trainen
Straks alweer naar de flexmeeting
staan 100 foto's van mij in dit topic![]()
Daar heeft Daan gelijk in ik ben ook benieuwd waar Rene op uitkomt meestal zit die hoger ....

Daar heeft Daan gelijk in ik ben ook benieuwd waar Rene op uitkomt meestal zit die hoger ....
die ene kerel van toen? die vorig jaar toen ook eigenlijk al mee wou doen maar door bepaalde redenen toch niet participeerde? (jongen rond 25 toch?)Gast bij mij op de gym doet ook mee, zwaargewicht klasse. Die kerel is een machine! Hij zal zeker hoge ogen gooien
Dan ben ik benieuwd waar Rene je op meet...want dat meten moet je doen door 1 persoon en met dezelfde tang. Meten geeft dan ook enkel aan of je nog vet verliest al die percentages zeggen niet zoveel.

die ene kerel van toen? die vorig jaar toen ook eigenlijk al mee wou doen maar door bepaalde redenen toch niet participeerde? (jongen rond 25 toch?)

hnnng - gnj gaat trouwens ook na de flexcup zag ik vandaag.Nee hij niet! Heb hem trouwens echt allang niet meer gezien. Volgens mij traint die nu ergens anders. Die kerel wat ik bedoel is ergens in de 30 al, maar zover ik weet heeft die nog nooit een wedstrijd gedraait maar hij ziet echt gruwelijk uit met redelijk wat massa![]()
Sorry dat ik het zeg Daan, maar ik hoop niet dat je zo gaat poseren op wedstrijden... Iets rustiger en meer concentreren op die spieren zou wat beter zijn.
Net met rope samen getraind bij mijn coach... De arme jongen heeft het zo zwaar net zijn 'wedstrijd dieet'
kl***zak zit gewoon biefstuk met gebakken aardappeltjes te eten![]()