MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
wat dan jesse, doe je meer cardio :roflol:

Nope niet meer cardio. Hebben de lage dagen verhoogt naar 4 en dan 1 hoge dag. En het is trouwens heel normaal dat door de hoeveelheid eiwitten die je eet tijdens voorbereiding dat je wat vvm opbouwt. ;)

Nope niet meer cardio. Hebben de lage dagen verhoogt naar 4 en dan 1 hoge dag. En het is trouwens heel normaal dat door de hoeveelheid eiwitten die je eet tijdens voorbereiding dat je wat vvm opbouwt. ;)

:roflol: nouja bij mij niet hoor, denk dat ik eerder mijn spiermassa mee spaar.

Ja toch is het zo mijn coach zegt ook dat dat normaal is. Of weet jij het soms beter ?. Tuurlijk zal niet bij iedereen evenveel zijn.

Ja. Indien je aas gebruikt is dat mogelijk (uitzonderingsgevallen daargelaten; lange carb cycles/recomp met een klein tekort op rustdagen)

maar goed bezig, wanneer nieuwe pics?

• #2.845
Ja. Indien je aas gebruikt is dat mogelijk (uitzonderingsgevallen daargelaten; lange carb cycles/recomp met een klein tekort op rustdagen)

maar goed bezig, wanneer nieuwe pics?

Nieuwe pics komen zodra de flex cup er is ;). Ik ga hier niet elke keer een fototje droppen als mijn vet weer gezakt is. Wat moet ik dan nog laten zien op de wedstrijd dan heeft iedereen mij al gezien en weten wat mijn sterke en minder punten zijn ;). Dus vandaar dat ik heb besloten het niet te doen

• #2.851
ok ja idd een ander methode dus doel

Ja proberen zoveel mogelijk massa vast te houden en zoveel mogelijk vet eraf. En beide plannen gaan super doen wel elke week wat aanpassen maar niet veel meer. Ook mijn kracht ligt nog hoog gelukkig druk nog gewoon 100kg 8x dus echt krachtverlies is er niet. En dat is dan nog op een lage dag. En ik mag ook niet licht gaan trainen. Het is beter volgens de coach om gewoon zwaar te trainen dan blijven de spieren voller wel zwaar maar niet te want dan kun je in de problemen komen

Ik ben ook zeer benieuwd en elke week word dat erger steeds meer zenuwen haha.
dus dat haha eerste keer en dan gelijk groot aanpakken komen behoorlijk wat mensen kijken maar als je hart komt hoef je je geen zorgen te maken dan is alles in de handen van de jury

• #2.855
dus dat haha eerste keer en dan gelijk groot aanpakken komen behoorlijk wat mensen kijken maar als je hart komt hoef je je geen zorgen te maken dan is alles in de handen van de jury

Klopt ik heb alles op alles gezet. En pak het zo professioneel mogelijk aan als maar kan. Heb ook meerdere poseer slips zodat ik kan wisselen tijdens de contest alles begint de laatste week al pedicure,manicure,kapper,zonnebank haha en nog wat kleine dingen

Klopt ik heb alles op alles gezet. En pak het zo professioneel mogelijk aan als maar kan. Heb ook meerdere poseer slips zodat ik kan wisselen tijdens de contest alles begint de laatste week al pedicure,manicure,kapper,zonnebank haha en nog wat kleine dingen

haha hij wel je steelt de show

Als je maar knetter droog staat.
Kom net van ybf nk af. Sommig verloren het gewoon omdat ze net 1%bf meer hadden en dus net sommige lijntje er niet uit kwame, terwijl ze wel veel voller en groter waren.

• #2.859
Klopt droog en hard is belangrijk en als de rest dat ook is dan komt massa om de hoek kijken

Terug
Naar boven