MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ja kom ook net van ybf af. was wel weer wat motivatie, zaten mooie klasses bij!

Ja kom ook net van ybf af. was wel weer wat motivatie, zaten mooie klasses bij!

Ik ben ook gisteren geweest, en ik moet zeggen dat het verschrikkelijk slecht was georganiseerd. Ik ben benieuwd of de muiziekman het er levend vanaf heeft gebracht:p
Ik vond alleen de 1 na laatste klasse erg mooi om te zien (qua strijd)
En de manier van indeling van klasses vond ik ook erg raar, ging niet op gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.864
Dan had je de Walter's Open NK moeten kijken. D/C bij elkaar on stage en A/B ook welke kneus dat verzonnen weet ik ook niet niemand wist tot de prijsuitreiking wie nou in welke klasse hoorde.

zaterdag ook gemeten bij rene. zit nu op onder de 4,8% op 72,0 kilo.
zal binnenkort wel ff een foto uppen van een training met Sim en NoXcs. als Sim aanmaakt met de foto's sturen.

dit weekend wel aardig gejunkt, oops :P
en ben gruwelijk slecht gehumeurd. veel moodswings en dan kan ik me aan echt alles ergeren. libido van een oude oma btw.
dieet doet wel veel met je....

Ik ben ook gisteren geweest, en ik moet zeggen dat het verschrikkelijk slecht was georganiseerd. Ik ben benieuwd of de muiziekman het er levend vanaf heeft gebracht:p
Ik vond alleen de 1 na laatste klasse erg mooi om te zien (qua strijd)
En de manier van indeling van klasses vond ik ook erg raar, ging niet op gewicht.

Helemaal met je eens!
Ik was 6 jaar geleden ook eens wezen kijken, toen was het net zo een rommeltje.
Muziek stopt er telkens half mee etc.

Daarnaast begreep ik ook geen ene reet van de klasses.

En daarnaast moest je tot KWART VOOR 4 wachten totdat de heren begonnen, en dan begonnen ze met D wat daar echt totaal nergens op leek. 70kg.

Dus voordat je bij de interessante kwam was t 5 uur, en je zit er al vanaf 1uur!

Zaterdag ook gemeten 97kg op 7% , heb er best wel zin in :)

Waren toch ook gewichts klasses bij de D dacht ik :d

Ja D +80

Helemaal met je eens!
Ik was 6 jaar geleden ook eens wezen kijken, toen was het net zo een rommeltje.
Muziek stopt er telkens half mee etc.

Daarnaast begreep ik ook geen ene reet van de klasses.

En daarnaast moest je tot KWART VOOR 4 wachten totdat de heren begonnen, en dan begonnen ze met D wat daar echt totaal nergens op leek. 70kg.

Dus voordat je bij de interessante kwam was t 5 uur, en je zit er al vanaf 1uur!

En nog maar te zwijgen over die gast die alles bij elkaar moest lullen:p
Hij wist het nog voor elkaar te krijgen dat tijdens de routine van de atleten alle aandacht naar hem ging :rolleyes:
Ik was na 4 uur wachten helemaal gaar.

IFBB NK in Schiedam dit jaar was 10x beter verzorgd.

En nog maar te zwijgen over die gast die alles bij elkaar moest lullen:p
Hij wist het nog voor elkaar te krijgen dat tijdens de routine van de atleten alle aandacht naar hem ging :rolleyes:

Ik was na 4 uur wachten helemaal gaar.

IFBB NK in Schiedam dit jaar was 10x beter verzorgd.

Whahhaa ja om daar maar niet eens over te beginnen!
Die gast liep te dansen op de muziek van de athleten (die hun routine aan t doen waren) Liep op z'n lucht viool mee te spelen op de muziek van athleten, maakte de domste gapjes ever. Was 6 jaar geleden ook al zo.

ik weet wie dat is
doet hij altijd

dit was in beverwijk zeker deze wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.877
Bij Walter's open NK was dat ook al zo'n maf die niet normaal kon doen. Echt triest verpest de hele wedstrijd. Zo'n vent moet gewoon doen wat ie moet doen mond dicht houden en de atleten het publiek laten vermaken punt.

Precies, iedereen die op dat podium staat (ongeacht welke klasse en hoe ze eruit zien) hebben weken moeten afzien en keihard moeten knokken om daar te komen staan. Die ene minuut routine is de ''kers op de taart'' en daar moeten andere mensen van af blijven.

zaterdag weer gemeten bij rene en ik sta nu op de 7,5% ik word echt stront kort af op de lage dagen haha

Terug
Naar boven