MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Volgens mij is de regel: Heel het jaar dat je 23 wordt ben je nog junior.
Maar wat moet je zien als dat jaar? heel 2012?
Of van mijn 22ste tot mijn 23ste??

Ik snap de regel ook niet meer :P
Iedereen zegt iets anders.
Ik zie het daar wel.

Ik heb contact gehad met ifbb internationale voorzitter :

Je bent het hele jaar dat je 23 word nog junior, dus als je bv maart 2013 23 word kun je nog in december 2013 als junior meedoen
Geld ook voor mensen bv ze zijn 15in in maart en willen wedstrijd meedoen maar worden pas de maand erna 16 dan mogen ze al meedoen

Jeej, dan heb ik nog 4 jaar als junior :)

Ik heb contact gehad met ifbb internationale voorzitter :

Je bent het hele jaar dat je 23 word nog junior, dus als je bv maart 2013 23 word kun je nog in december 2013 als junior meedoen
Geld ook voor mensen bv ze zijn 15in in maart en willen wedstrijd meedoen maar worden pas de maand erna 16 dan mogen ze al meedoen

Top bedankt man!

Np man !

Originele mail :

Thank you for your enquiry.

Yes, you can enter as a Junior until the 31st December of the year you turn 23 years of age. So you are one of the lucky ones, being born at the beginning of the year.

Best regards

Wanda TIERNEY

IFBB Committee, Chair

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 10:12 ----------

Jeej, dan heb ik nog 4 jaar als junior :)

nog een hele tijd ja.. Neem dan na de flex cup maar eens wat tijd off minder op dit forum zitten en echt bouwen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.285
Mooi nu is dat voor iedereen duidelijk ;)

• #3.287
Jep:)
Heb dat express gedaan want ze probeerden mij ook vanalles wijs te maken iedreen zei hier iets anders.. Nou heb ik de mail afgedrukt en neem hem overal mee haha :D

Klopt dat krijg je met al die bonden iedere bond heeft zijn eigen regels zeer irritant. Zo ontstaat er veel verwarring vandaar dat ik alles vraag aan mijn coach die weet het gelukkig allemaal binnen de IFBB ;)

Klopt dat krijg je met al die bonden iedere bond heeft zijn eigen regels zeer irritant. Zo ontstaat er veel verwarring vandaar dat ik alles vraag aan mijn coach die weet het gelukkig allemaal binnen de IFBB ;)

zelfs binnen de ifbb zelf weten ze het soms niet of wel doen ze het express

• #3.289
zelfs binnen de ifbb zelf weten ze het soms niet of wel doen ze het express

Soms express dat weet ik zeker. Die mensen maken elkaar gek hebben iedere keer nieuwe plannen en die worden dan niet met iedereen besproken en dergelijke shit.

Soms express dat weet ik zeker. Die mensen maken elkaar gek hebben iedere keer nieuwe plannen en die worden dan niet met iedereen besproken en dergelijke shit.

zou goed kunnen, maar dat ga ik dan weer niet zeggen want dan word ik bezien als iemand met een dikke nek of hoge eigendunk:rolleyes:

En je wint geen wedstrijden meer als ze het lezen :p

Wanneer ga je weer het podium op?

Zeg hier geen naam of land he dus je kunt niet weten op welke ifbb ik het bedoel ;)
Ben van belgie ik ben zowiezo gekloot me talles ivm wedstrijden haha :p
Mss dat ik flex junioren wel meedoe hmm :D

zowiezo he Killy, wil het tegen jou openemn je bent men enigste waardige concurent.. :D

haha neen als junior mag ik nietmeer C wedstrijd deel nemen omdat ik al heb gewonnen, wel in gewichtsklasse dus mss dat ik dat ga doen

IMG-20121107-WA0011.jpg

inb4 low carb dag haha
Hahaha shredded zwerver look

Mss dat ik flex junioren wel meedoe hmm :D

Naast Killy :cool:

Naast Killy :cool:[/QUOTE]

Zeker, we kunnen Killy niet de wedstrijd los laten winnen he moeten het hem beetje moeilijk maken anders wint die zo los de overall ook nog :D

zowiezo he Killy, wil het tegen jou openemn je bent men enigste waardige concurent.. :D

haha neen als junior mag ik nietmeer C wedstrijd deel nemen omdat ik al heb gewonnen, wel in gewichtsklasse dus mss dat ik dat ga doen

Mag je door je winst ook B klasse mee doen met gewichtklasses?

Dan ga je toch geen C wedstrijd draaien op gewichtklasse? Je kan B ook hebben met dat fysiek en goede conditionering

Killy geen schrik jongen ik kom toch nooit in jou klasse haha duslaat me nou gewoon doen.. haha neen je hebt gelijk ga ng zien wat ik ga doen

Terug
Naar boven