AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Killy geen schrik jongen ik kom toch nooit in jou klasse haha duslaat me nou gewoon doen.. haha neen je hebt gelijk ga ng zien wat ik ga doen

Matijaz, zat laatst te wachten in een boekenwinkel (op een vriend van me die daar zijn nieuwe auto moest overschrijven)
En ging uit verveling ff in een fitness/bodybuilding blaadje bladeren.
En zie ik jou in 1 keer daar tussen staan :D (contest fotos)

Matijaz, zat laatst te wachten in een boekenwinkel (op een vriend van me die daar zijn nieuwe auto moest overschrijven)
En ging uit verveling ff in een fitness/bodybuilding blaadje bladeren.
En zie ik jou in 1 keer daar tussen staan :D (contest fotos)

Hehe yo man, heb er 4x ingestaan lol :p
Pakten ze wel elke x de slechtste foto eruit haha maar ach is leuk om later te laten zien ( aleen heb ik wel zelf geen 1flex waar ik insta :s )

vandaag samen met een vriend van mij me custom poseer tune gemaakt :)

hij is dik geworden. lekker intro en dikke dubstep als climax

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
Heb gekeken kom waarschijnlijk met 7 mn in de klasse 90+

Ga je nu toch voor de C dan...

Ja D ging volgens mijn coach niet omdat stel je voor ik zou in de D goed scoren dan kan ik de week erna niet meedoen met de JBC. Dit kan wel als ik het goed doe in de C dus daar gaan we voor.

Je hebt die week erna toch de jbc,a wedstrijd en de ironman,b wedstrijd?
Jbc mag je volgens mij alleen meedoen als je eerste word in je klasse c dan.
of als u word uitgekozen.
En ironman mag je meedoen als je bij de top 3 komt,dacht ik gelezen te hebben.
Misschien dat iemand meer duidelijkheid hierover kan geven.
Hoop goed te scoren en dan 9 dec nog een wedstrijd te doen.

Ben trouwens weer ziek, 2e keer deze voorbereiding echt zwaar k*t.
Maar we gaan door aspirines erin.en gewoon te werk. Werk in de bouw btw, heb het ff slecht deze week.
Voeding is ook.gezakt carbs alleen nog maar sochtends. rest kip vis eieren noten en groente.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.310
Je hebt die week erna toch de jbc,a wedstrijd en de ironman,b wedstrijd?
Jbc mag je volgens mij alleen meedoen als je eerste word in je klasse c dan.
of als u word uitgekozen.
En ironman mag je meedoen als je bij de top 3 komt,dacht ik gelezen te hebben.
Misschien dat iemand meer duidelijkheid hierover kan geven.
Hoop goed te scoren en dan 9 dec nog een wedstrijd te doen.

Ben trouwens weer ziek, 2e keer deze voorbereiding echt zwaar k*t.
Maar we gaan door aspirines erin.en gewoon te werk. Werk in de bouw btw, heb het ff slecht deze week.
Voeding is ook.gezakt carbs alleen nog maar sochtends. rest kip vis eieren noten en groente.

Klopt is de ironman B wedstrijd die kan je doen als je in de top 3 op de flex cup in de C eindigt. Maar dat is k*t ziek in de voorbereiding wel doorgaan man je bent nu zover ;)

ik sta met 22 :o

Klopt is de ironman B wedstrijd die kan je doen als je in de top 3 op de flex cup in de C eindigt. Maar dat is k*t ziek in de voorbereiding wel doorgaan man je bent nu zover ;)

Had ik het toch goed begrepen,ja ik bijt wel door hoor,, week 3 al een buikgriep nu dit weer,lekker met koorts een vloer eruit jekkeren pfff maargoed. Komt wel weer goed allemaal,je ken niet altijd 6 gooien he.haha

Je wilt toch beter worden?

Met griep/ koorts nog even een vloer eruit halen?
Je zit ook nog in de laatste fase , of zie je dit als exstra cut :p

Had ik het toch goed begrepen,ja ik bijt wel door hoor,, week 3 al een buikgriep nu dit weer,lekker met koorts een vloer eruit jekkeren pfff maargoed. Komt wel weer goed allemaal,je ken niet altijd 6 gooien he.haha

Jemag de Jbc zowiezo niet meedoen jongens.. Jbc is een internationale wedstrijd voor A atleten als je een C wedstrijd wint dan ben je in principe B atleet dus wat je kan doen is dan de ironman/ironmaiden meedoen dat een B is, en stelje plaatst goed daar of wint dan mag je aan de hand van de klasse opvulling van de Grand prix van Nl daar met meedoen ( ook A wedstrijd )

Dus je hebt die dag 3wedstrijden maar je kan niet van C naar A internationaal gaan gelijk he ;)

Hah zelfs dan killy maakt het niets uit, staat duidelijk bij dat je van B winst naar A grand prix van Nl kunt gaan maar verder niet dus Jbc zou je pas volgend jaar kunnen doen snap je omdat die geld als internationaal gedane wedstrijd in aanvraag voor je evt profkaart, nogmaals JBC is A internationaal tot vorig jaar gaven ze een prof kaart weg

Best jammer dat geen prof kaart meer weggeven.
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk aangezien vorige jaar de 2 winnaars ook de enigste prof waardig waren.

Best jammer dat geen prof kaart meer weggeven.
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk aangezien vorige jaar de 2 winnaars ook de enigste prof waardig waren.

Daarom moet jij meedoen he Killy dan geven ze gegarandeerd een prof kaart weer weg haha

Terug
Naar boven