Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ow hahaha zal wel na mijn tijd geweest zijn :D

net me posing trunks gepast , awkward as phuck

sneak peak,.

backdouble.jpg

Welke leden doen er mee met D-80 en welke doen mee met D junioren?

Haha dad was het eerste wat ik deed srs , maar toen was het nog grappig tot hij daadwerkelijk aan moest :o

EDIT: ik doe D junioren

Oké. Ik heb begrepen dat je je mag kiesen of D junioren of D gewichtsklasse. Want de D junioren hebben geen gewichts klasse. Klopt dit. ?

Heb net ff gekeken en is inderdaad waar , vind ik vreemd mja.

Ja idd. Dan is de keuze snel gemaakt. Stel je ben junior en 75kg kom je met gasten van 85 is niet egt eerlijk lijkt mij okal is het D

Ja idd. Dan is de keuze snel gemaakt. Stel je ben junior en 75kg kom je met gasten van 85 is niet egt eerlijk lijkt mij okal is het D

Stel je bent junior en 75 kg en je staat naast iemand die al 10 jaar traint :P
Ik had gewoon zolang je nog junioren mag doen voor junioren gekozen. Heel misschien mag je een 2e klasse kiezen maar dat is volgens mij nog niet helemaal zeker. ligt eraan hoeveel mensen komen opdagen.

Stel je bent junior en 75 kg en je staat naast iemand die al 10 jaar traint :P
Ik had gewoon zolang je nog junioren mag doen voor junioren gekozen. Heel misschien mag je een 2e klasse kiezen maar dat is volgens mij nog niet helemaal zeker. ligt eraan hoeveel mensen komen opdagen.

Haha ja daar heb jij weer een puntje. Hmm lastig.

ff allemaal een rapportje sturen naar de admin en hopen op zo snel mogelijk een ip-ban. Zielige clowns als dit die alleen maar een account aanmaken om reacties uit te lokken verdienen verder geen aandacht. De mijne is al verstuurd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.377
Ik zou willen dat zulke kansloze mensen dit in mijn gezicht zouden komen zeggen. Dan maak ik ze meteen kapot bij deze Freebo je bent uitgenodigt neem heel je familie dan maak ik die ook af. Want blijkbaar hebben die jou niet goed opgevoed.

Bespaar die energie voor de gewichten Jesse, zulke respectloze mensen zijn het niet waard!.

Btw weet iemand hoelaat morgen de training + poseerles is in den bosch???

nice dat word 5.30 opstaan jwt

Terug
Naar boven