Sim1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
had ik ook last van maar nu draag ik hem achterstevoren![]()
Welke.kleuren hebben.jullie.genomen? Ook nog trainingskleren gekocht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ik ook last van maar nu draag ik hem achterstevoren![]()
geen kleding
we doen ze zondag aan
ik heb rood jelmer blauw
strong cawk! is inderdaad even proppen

Is gewoon 1 wedstrijd op 9 december...aanvankelijk alleen À, nu met toegevoegd b nivo...thats it

Deze wedstrijd wil als naturel doen.Ben nu alleen nog aan het zoeken voor een goede begeleider.

te vroeg pieken lijkt me een bish, als ik zo al zie dat sommige nu al wedstrijd klaar zijn. Zou er niet aan moeten denken om 3-5 weken die shape vast te houden

Jouw 1-2maanden transformatie van je eerste wedstrijd vind ik nog altijd ziekdat is wat ik hier ook dacht met het topic door te lezen maar goed wou niet diegene zijn die dat eerst ging zeggen haha
sommige zeggen hier wil 2weken op voorhand al op 4-5% staan?? dan piek je veel te vroeg man dag zelf moet je er staan dag ervoor of erna maakt niets uit dag zelf moet je knallen

dat is wat ik hier ook dacht met het topic door te lezen maar goed wou niet diegene zijn die dat eerst ging zeggen haha
sommige zeggen hier wil 2weken op voorhand al op 4-5% staan?? dan piek je veel te vroeg man dag zelf moet je er staan dag ervoor of erna maakt niets uit dag zelf moet je knallen
tja dit was kennelijk mijn fout, ik stond 6 weken out op 4%, had 14 weken uitgerekend om van 10 naar 3.5 te gaan, maar had geen idee dat het voor mij zo snel ging...uit je eerste voorbereiding leer je het meest mag ik maar hopen...
nu ff rebooten dus en dan is dat metabolisme hopelijk weer op volle gang, want nu...****...

Sniezel de pokemon?
Neen want je hebt de hoofdwedstrijd de JBC ook nog, grand prix van Nl en jbc is een andere wedstrijd net zoals de ironman/ironmaiden
Net met Jelmer poseer broekjes wezen kopen (nohomo).
t*ring wat heeft die gozer dikke poten!
, komt die man aan met een maat waar ik amper inkon haha. Thanks voor het compliment
.te vroeg pieken lijkt me een bish, als ik zo al zie dat sommige nu al wedstrijd klaar zijn. Zou er niet aan moeten denken om 3-5 weken die shape vast te houden