AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
geen kleding
we doen ze zondag aan :P
ik heb rood jelmer blauw

niet echt
gewoon een ander stofje

sterretjes

pffoeee ik begon in een aardig katabole toestand te raken...
energie nul,nul, dromen van junkfood (wat ik anders niet eens lust), motivatie weg, slappere spieren, plots nogal vocht ophouden, een tikkeltje vet extra?
tijd om een dagje of 2 tot 3 te rusten en nu mijn laatste broodnodige refeed te houden, wat koeken en brood met nutella :D

zware mind**** wordt dit

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:52 ----------

Deze wedstrijd wil als naturel doen.Ben nu alleen nog aan het zoeken voor een goede begeleider.

hehehe kijk wat ik vond :D

te vroeg pieken lijkt me een bish, als ik zo al zie dat sommige nu al wedstrijd klaar zijn. Zou er niet aan moeten denken om 3-5 weken die shape vast te houden

te vroeg pieken lijkt me een bish, als ik zo al zie dat sommige nu al wedstrijd klaar zijn. Zou er niet aan moeten denken om 3-5 weken die shape vast te houden

dat is wat ik hier ook dacht met het topic door te lezen maar goed wou niet diegene zijn die dat eerst ging zeggen haha :p
sommige zeggen hier wil 2weken op voorhand al op 4-5% staan?? dan piek je veel te vroeg man dag zelf moet je er staan dag ervoor of erna maakt niets uit dag zelf moet je knallen

dat is wat ik hier ook dacht met het topic door te lezen maar goed wou niet diegene zijn die dat eerst ging zeggen haha :p
sommige zeggen hier wil 2weken op voorhand al op 4-5% staan?? dan piek je veel te vroeg man dag zelf moet je er staan dag ervoor of erna maakt niets uit dag zelf moet je knallen
Jouw 1-2maanden transformatie van je eerste wedstrijd vind ik nog altijd ziek :P

:thumbs: ik zou het niet kunnen

tja dit was kennelijk mijn fout, ik stond 6 weken out op 4%, had 14 weken uitgerekend om van 10 naar 3.5 te gaan, maar had geen idee dat het voor mij zo snel ging...uit je eerste voorbereiding leer je het meest mag ik maar hopen...
nu ff rebooten dus en dan is dat metabolisme hopelijk weer op volle gang, want nu...****...

tja dit was kennelijk mijn fout, ik stond 6 weken out op 4%, had 14 weken uitgerekend om van 10 naar 3.5 te gaan, maar had geen idee dat het voor mij zo snel ging...uit je eerste voorbereiding leer je het meest mag ik maar hopen...
nu ff rebooten dus en dan is dat metabolisme hopelijk weer op volle gang, want nu...****...

Foto? :D

Neen want je hebt de hoofdwedstrijd de JBC ook nog, grand prix van Nl en jbc is een andere wedstrijd net zoals de ironman/ironmaiden

op 9 december is de JBC en de Ironman/maiden. Is 1 wedstrijd. Ironman/maiden is toegevoegde B wedstrijd.

Juliette Bergmann Classic (int)
GP van Nederland (A)
Ironman/maiden (B)

http://www.facebook.com/events/396810510362592/

http://ifbbnederland.nl/wedstrijden/

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 20:17 ----------

2 weken vantevoren "klaar" zijn is juist prima...anders moet je gaan gokken dat het precies uitkomt. Je kunt dan ook wat bijeten. Ik had vorig jaar de continue stress van of ik op tijd klaar zou zijn, kan zeggen dat ik blij ben die nu niet te hebben en rustig naar de wedstrijd toe te werken.

Killy was zwaar aan het bazen vandaag. Not bad.jpg

Net met Jelmer poseer broekjes wezen kopen (nohomo).
t*ring wat heeft die gozer dikke poten!

Haha was mooi he:p, komt die man aan met een maat waar ik amper inkon haha. Thanks voor het compliment:D.

Heb een mooie blauwe poseerslip gekocht die ik zondag zal aandoen bij de poseerles. ziet er wel vet uit zo'n ding

Terug
Naar boven