Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Ben nog ff in dubio over volgende week ironman,net bericht gehad dat ik officieel mag meedoen.

Nou kom maar op dan Ibo ;-)

@ Mack, misschien heb ik je hulp wel nodig als ik de komende jaar met deze dames ga werken :p:p

Met Marion hopelijk een mooie fotoshoot gaan doen.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 15:43 ----------

Nou kom maar op hoor haha

Any time any place anywhere :p
Lexy we gaan heel snel een training inplannen:)

hahaha Looks like we gonna miss some BB'ers next year :P
R.I.P Killy & Tymen

Suiker vergiftiging XD

Kan niet waar zijn!:D

Ik weet nog na een wedstrijd dat we met ons team in een busje zaten en ik een hele reep chocola naar binnen had gewerkt na 2 maanden op rijst en kabeljauw filet te hebben gezeten. Voor ik wist stonden we langs de kant van de snelweg en zat ik over de vangrail te schijten! Het hield niet op! Niemand had wc papier bij en ik had een gele poseerslip aan...:o

Dit vindt ik toch wel een van de mooiste foto's van de Flexcup.
@ Jelmer, killer face expression:D

Haha wat een kop trek ik daar hahaha

Ik was bij de weging op zaterdagavond eerst ingedeeld bij de D junioren, maar tijdens het wegen werd ik er door papa mike uitgehaald en moest ik opnieuw men fysiek laten zien en werd ik bij de C ingedeeld.

normal_3__102_0.jpg

normal_3__100_0.jpg

normal_3__65_0.jpg

Vond het een SUPEEEER ervaring en de sfeer backstage kon echt niet beter!!, iedereen hielp elkaar en lette op elkaars spullen. echt super genoten!.

Ik hoop dat iemand mijn poseerroutine heeft opgenomen want ben benieuwd hoe dat stampen op het podium in de zaal geklonken heeft haha

Kon het niet laten

uploadfromtaptalk1354548893600.jpg

Maar als je in de C wordt ingedeeld terwijl je je had ingeschreven voor de D is toch al een. Hele prestatie op zich @jelmer & rope?

Maar als je in de C wordt ingedeeld terwijl je je had ingeschreven voor de D is toch al een. Hele prestatie op zich @jelmer & rope?

ja.
ik had me shit een klein beetje uitgedaan en toen zei die boze meneer ja doe maar weer aan jij bent geen D

feelz good brah :)

Voor de deelnemers: geef ff aan welke klasse jullie meededen... heb een hoop foto's gemaakt... met name van C -80. Zal ik jullie de foto's pm'en

Wie heeft overall gewonnen?

Kriebelt stiekem wel om volgend jaar mee te doen, maar dan moet er nog zo veel gebeuren :o Erg mooi topic, heb het altijd met plezier gevolgd :)

Doen dikke! K

Terug
Naar boven