Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Dat dere bulkface :P

die foto's!
Wat een beest

kan er nog meegedaan worden?
dan heb ik een excuses om te gaan cutten :P

jezus kankertering daan, wat een metamorfose.
respect

hoeveel week nog tot contest?

D atleten zullen ook naturel zijn en genoeg C ook...verder kun jij totaal niet beoordelen op 12 weken vd wedstrijd adhv een foto waarin de een poseert en de ander niet en de helft er niet opstaat wie het 'beste' is.
Kan wel merken dat jij iig geen westrijdervaring hebt aan je reacties. Heb zelf de ballen en ga op dieet, je zei toch ergens hier dat je en al wist bovenin te eindigen, dus wat let je! ( knap trouwens, want de essentie bij bodybuilding is dat je niet weet wie je tegenstanders zijn)

Je weet idd nooit wat er tegen je komt te staan, maar kan wel beoordelen wie er de laaste jaren in bepaalde klassen in de top 4 eindigde in "mijn gewichts klasse.... En vanuit daar komt ook mijn uitspraak dat ik waarsch de top 3 wel zou pakken.
Dan kan je hard lachen, maakt verder ook niet uit want doe volgend jaar waarsch wel mee, en me vrouwtje ook met de bikini.
Dan waarsch op de 97 a 100kg wedstrijd gewicht.

Alleen begrijp me alleen wel, dat ik bepaalde dingen al afgewogen heb, ik wil sowieso beter zijn dan degene die bijv vorig jaar in de top 3 zat in mijn "gewichts klasse".
Alleen als ik mezelf zo zit voor te bereiden voor volgend jaar, alle zwakkere plekken nu al aanpakken om zo compleet mogelijk te zijn,
en ik zie dat een paar stengeltjes van 80kg bij 1m80 staan te poseren, dat ik dan versteld sta dat ik zo moeilijk loop te doen en extra lang wil wachten, terwijl hun gewoon hoppaaa meedoen :D

hoop dat je me visie zo een beetje begrijpt. Daarnaast heb ik t totaal niet over jou met "naturals en Stengeltjes" ;)

Laatst bewerkt:
De flexcup is een wedstrijd voor beginners dus kan je niet echt verwachten dat er onwijze beesten tussen staan.

Iedereen moet ergens beginnen maar ondergaan het zelfde en dat is een wedstrijdvoorbereiding. Dus het maakt niet uit wat je shape is of hoe groot je ben. Ik heb respect voor iedereen die met die wedstrijd meedoet.

De flexcup is een wedstrijd voor beginners dus kan je niet echt verwachten dat er onwijze beesten tussen staan.

Iedereen moet ergens beginnen maar ondergaan het zelfde en dat is een wedstrijdvoorbereiding. Dus het maakt niet uit wat je shape is of hoe groot je ben. Ik heb respect voor iedereen die met die wedstrijd meedoet.

Absoluut, respect voor ieder 1! Want ze staan er wel gewoon.

Ps, daarnaast is dit ook het forum waar een dolletje omtrent: "zijn ze natural of niet?" gewoon moet kunnen :P

Laatst bewerkt:
Gaat iedereen meedoen die op die posing pic staat? zit zelf nog sterk te twijfele om dit jaar mee tedoen, beslis maandag.

Die mentaliteit van tegenwoordig vind ik helemaal niks... Volgens mij is bodybuilding de enigste sport waar mensen pas beginnen met een wedstrijd als ze in hun hoofd A atleet/NK ready zijn :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.276
Je zal zien dat 12 weken voor de wedstrijd dat zelfs de genen met het minste fysiek zomaar kan ontpoppen tot een topper.Gewoon omdat die minder spier verliest misschien zelfs gaint.Pak Rope die komt naar alle waarschijnlijk zeer symetrische het podium op.En massa telt niet hardheid,verhoudingen en kunnen poseren dat telt daar krijg je punten voor.

Volgens mij wel tenzij er een paar afvallen tijdens de voorbereiding.
Gewoon meedoen man Junioren wordt een leuke line up.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.278
Martyyn wat je ook kan doen zoek een coach op.Die kan jou vertellen wel of niet meedoen en of het haalbaar voor je is.Als je statss kloppen ja dan wel.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 17:24 ----------

Volgens mij wel tenzij er een paar afvallen tijdens de voorbereiding.
Gewoon meedoen man Junioren wordt een leuke line up.

in alle klasse vallen er nog wel wat af zeker laatste weken.;)

1e wedstrijd 99 kilo met 3% lijkt me ook wel vet:D

Je weet idd nooit wat er tegen je komt te staan, maar kan wel beoordelen wie er de laaste jaren in bepaalde klassen in de top 4 eindigde in "mijn gewichts klasse.... En vanuit daar komt ook mijn uitspraak dat ik waarsch de top 3 wel zou pakken.
Dan kan je hard lachen, maakt verder ook niet uit want doe volgend jaar waarsch wel mee, en me vrouwtje ook met de bikini.
Dan waarsch op de 97 a 100kg wedstrijd gewicht.

Alleen begrijp me alleen wel, dat ik bepaalde dingen al afgewogen heb, ik wil sowieso beter zijn dan degene die bijv vorig jaar in de top 3 zat in mijn "gewichts klasse".
Alleen als ik mezelf zo zit voor te bereiden voor volgend jaar, alle zwakkere plekken nu al aanpakken om zo compleet mogelijk te zijn,
en ik zie dat een paar stengeltjes van 80kg bij 1m80 staan te poseren, dat ik dan versteld sta dat ik zo moeilijk loop te doen en extra lang wil wachten, terwijl hun gewoon hoppaaa meedoen :D

hoop dat je me visie zo een beetje begrijpt. Daarnaast heb ik t totaal niet over jou met "naturals en Stengeltjes" ;)

Okay snap je wel...ben op dieet hè haha!
Toch is het bijna niet in te schatten wat er van je overblijft na een voorbereiding, blijft lastig!
Aan je foto te zien heb je zat in je, ben wel benieuwd naar je hele body!
Jesse; massa is een vd belangrijkste zaken, ook bij amateurbodybuilding in NL.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 18:12 ----------

hoeveel week nog tot contest?

11 weken exact!

Terug
Naar boven