- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van die andere 3 die hier staan + nog 1 die net niet op de foto staat heb ik gewonnen. Die links achter is Hassan, eindigede 4e..
Ow , dikke borst heeftie.van die andere 3 die hier staan + nog 1 die net niet op de foto staat heb ik gewonnen. Die links achter is Hassan, eindigede 4e..

Is die rechts van die n*ger achterin niet Marcel die ook classic deed op het nk?
jezus kankertering daan, wat een metamorfose.
respect

D atleten zullen ook naturel zijn en genoeg C ook...verder kun jij totaal niet beoordelen op 12 weken vd wedstrijd adhv een foto waarin de een poseert en de ander niet en de helft er niet opstaat wie het 'beste' is.
Kan wel merken dat jij iig geen westrijdervaring hebt aan je reacties. Heb zelf de ballen en ga op dieet, je zei toch ergens hier dat je en al wist bovenin te eindigen, dus wat let je! ( knap trouwens, want de essentie bij bodybuilding is dat je niet weet wie je tegenstanders zijn)

De flexcup is een wedstrijd voor beginners dus kan je niet echt verwachten dat er onwijze beesten tussen staan.
Iedereen moet ergens beginnen maar ondergaan het zelfde en dat is een wedstrijdvoorbereiding. Dus het maakt niet uit wat je shape is of hoe groot je ben. Ik heb respect voor iedereen die met die wedstrijd meedoet.

Volgens mij wel tenzij er een paar afvallen tijdens de voorbereiding.
Gewoon meedoen man Junioren wordt een leuke line up.

Je weet idd nooit wat er tegen je komt te staan, maar kan wel beoordelen wie er de laaste jaren in bepaalde klassen in de top 4 eindigde in "mijn gewichts klasse.... En vanuit daar komt ook mijn uitspraak dat ik waarsch de top 3 wel zou pakken.
Dan kan je hard lachen, maakt verder ook niet uit want doe volgend jaar waarsch wel mee, en me vrouwtje ook met de bikini.
Dan waarsch op de 97 a 100kg wedstrijd gewicht.
Alleen begrijp me alleen wel, dat ik bepaalde dingen al afgewogen heb, ik wil sowieso beter zijn dan degene die bijv vorig jaar in de top 3 zat in mijn "gewichts klasse".
Alleen als ik mezelf zo zit voor te bereiden voor volgend jaar, alle zwakkere plekken nu al aanpakken om zo compleet mogelijk te zijn,
en ik zie dat een paar stengeltjes van 80kg bij 1m80 staan te poseren, dat ik dan versteld sta dat ik zo moeilijk loop te doen en extra lang wil wachten, terwijl hun gewoon hoppaaa meedoen![]()
hoop dat je me visie zo een beetje begrijpt. Daarnaast heb ik t totaal niet over jou met "naturals en Stengeltjes"![]()